At få "opgjort" sine æg - AMH blodprøve

Brugeravatar
MyGirl
Kort karma: 229
Likede indlæg: 1055

Re: At få "opgjort" sine æg - AMH blodprøve

Indlægaf MyGirl » 2. feb 2016, 13:40

Moxy-lady skrev:
MyGirl skrev:
Moxy-lady skrev:Min kæreste og jeg har for nyligt været på Holbæk Sygehus' fertilitetsklinik for at få tjekket vores fertilitet, helt gratis, selvom vi endnu ikke har smidt præventionen. Det er i forbindelse med et forskningsprojekt. Hvis I er villige til at rejse for det, så er der vist masser af pladser, min kæreste og jeg var de første igennem. I forbindelse med undersøgelsen fik jeg taget blodprøver og fik en ultralydsscanning. Min kæreste afleverede en sædprøve. Så det må siges at komme hele vejen rundt.

Har du evt. et link, hvor man kan finde mere om det? :genert:

Kan ikke lige umiddelbart finde det på hjemmesiden, men kan være mig, der er en skovl..

Det er sindssygt svært at finde, jeg fandt det via facebook og kan heller ikke finde det på hjemmesiden. Jeg ville ringe til dem :)

Så var det ikke bare mig, der er hjemmesideblind :)

Men tak! Er ikke utænkeligt, vi gør det.
0
Brugeravatar
Moxy-lady
Kort karma: 181
Likede indlæg: 2174

Indlægaf Moxy-lady » 2. feb 2016, 14:07

MyGirl skrev:
Moxy-lady skrev:
MyGirl skrev:
Moxy-lady skrev:Min kæreste og jeg har for nyligt været på Holbæk Sygehus' fertilitetsklinik for at få tjekket vores fertilitet, helt gratis, selvom vi endnu ikke har smidt præventionen. Det er i forbindelse med et forskningsprojekt. Hvis I er villige til at rejse for det, så er der vist masser af pladser, min kæreste og jeg var de første igennem. I forbindelse med undersøgelsen fik jeg taget blodprøver og fik en ultralydsscanning. Min kæreste afleverede en sædprøve. Så det må siges at komme hele vejen rundt.

Har du evt. et link, hvor man kan finde mere om det? :genert:

Kan ikke lige umiddelbart finde det på hjemmesiden, men kan være mig, der er en skovl..

Det er sindssygt svært at finde, jeg fandt det via facebook og kan heller ikke finde det på hjemmesiden. Jeg ville ringe til dem :)

Så var det ikke bare mig, der er hjemmesideblind :)

Men tak! Er ikke utænkeligt, vi gør det.

Absolut ikke. Jeg har desværre ikke bogmærket på denne computer, men skal nok kigge efter på den anden og evt. lægge linket herind. Nu prøvede jeg igen at finde stedet uden linket, men det er umuligt - helt skørt.

Kan i øvrigt virkelig anbefale det, de var virkelig søde og dygtige :)
0
Brugeravatar
Skralde
Kort karma: 291
Likede indlæg: 3375

Indlægaf Skralde » 2. feb 2016, 14:28

0
L, mit livs lys - 3.10.2010
Brugeravatar
MyGirl
Kort karma: 229
Likede indlæg: 1055

Indlægaf MyGirl » 2. feb 2016, 14:33

Tak!

Kan dog se, kæresten og jeg måske er udelukkede fra at deltage, men det er vel et forsøg værd :)
1

Tilbage til "Graviditet"