"Hvem har du spottet på Facebook"-tråden

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Kommodedyret
Kort karma: 447
Likede indlæg: 3309

Re: "Hvem har du spottet på Facebook"-tråden

Indlægaf Kommodedyret » 8. feb 2016, 20:10

Jeg har totally spottet LogLady. Eller Galoldriel..... GalolLady.. :gruble:

jeg har også spottet Puffi.

:D
0
Stop hoarding nuts, budgies! You don't even like them!
Brugeravatar
Puffi
Kort karma: 309
Geografisk sted: Esbjerg-ish
Likede indlæg: 2233

Indlægaf Puffi » 8. feb 2016, 22:47

Kommodedyret skrev:Jeg har totally spottet LogLady. Eller Galoldriel..... GalolLady.. :gruble:

jeg har også spottet Puffi.

:D

Hov! Jamen, hej? Eller? :lol:
0
You had me from the start, won’t let this end
First you wanna go to the left then you wanna turn right
Wanna argue all day, make love all night
First you up then you’re down and then between
Ohh! I really want to know…
Brugeravatar
Miss_no_More
Kort karma: 44
Geografisk sted: Nordjylland
Likede indlæg: 946

Indlægaf Miss_no_More » 8. feb 2016, 23:08

Jeg fatter heller ikke, hvordan I kan vide, hvem I spotter? :gruble: Er det fordi, I kan huske folk fra billedtrådene? For det er jeg mægtig dårlig til.

Nå, men jeg har derfor kun spottet Tanten, Heksen og Ado. Og PrinceLight og Alkaia. De 2 sidste er kun fordi, vi er i en gruppe sammen. De 3 første fordi de er letgenkendelige og meget mindeværdige :blomst:
0
HYTTEOST SAVES THE DAY :slem:
Brugeravatar
Elvispop
Kort karma: 182
Geografisk sted: 4681
Likede indlæg: 2137

Indlægaf Elvispop » 9. feb 2016, 06:09

Miss_no_More skrev:Jeg fatter heller ikke, hvordan I kan vide, hvem I spotter? :gruble: Er det fordi, I kan huske folk fra billedtrådene? For det er jeg mægtig dårlig til.

Nå, men jeg har derfor kun spottet Tanten, Heksen og Ado. Og PrinceLight og Alkaia. De 2 sidste er kun fordi, vi er i en gruppe sammen. De 3 første fordi de er letgenkendelige og meget mindeværdige :blomst:

Vi har en navneopråbs-tråd i vores facebook-gruppe https://www.facebook.com/groups/782361545203326/
4
Når du er ung kan du vælge og vrage.
Når du blive ældre, kan vælge mellem vragene.
Brugeravatar
klumphen
Kort karma: 88
Likede indlæg: 812

Indlægaf klumphen » 9. feb 2016, 07:03

Miss_no_More skrev:Jeg fatter heller ikke, hvordan I kan vide, hvem I spotter? :gruble: Er det fordi, I kan huske folk fra billedtrådene? For det er jeg mægtig dårlig til.

Det nemmeste er jo at spotte dem der har været i billedtrådene. Men det sjoveste er helt klart når man kun har forskellige brudstykker at gå efter. Som fx et navn, fødselsdag, uddannelse, by, arbejde, interesser, billeder personen har taget af steder man genkender, andre debattører, man kender, der kommenterer på billeder osv.
Det er lidt li'som et detektiv-puslespil :D
0
Brugeravatar
Gerbilwoman
Kort karma: 51
Likede indlæg: 496

Indlægaf Gerbilwoman » 9. feb 2016, 07:25

Angelina skrev:Eller: meld jer ind i denne gruppe https://www.facebook.com/groups/782361545203326/ (så er der ingen der bliver "outet" ufrivilligt)

Har meldt mig ind :genert: Vil nemlig gerne være nogenlunde anonym herinde sådan ift. familiemedlemmer ;)
1
Brugeravatar
Dime
Kort karma: 356
Likede indlæg: 1438

Indlægaf Dime » 9. feb 2016, 09:08

GnueN skrev:Jeg hæfter mig ved, at der er... lad mig se... INGEN mænd i den inderkreds dér! :lol:

Hey! :D
Jeg er SÅ meget mand, man skulle tro det var løgn... altså, så'n på ydersiden... :D
0
Damn, I'm fucked...
- Dime, 1.52
Brugeravatar
Marichen12
Kort karma: 289
Likede indlæg: 2038

Indlægaf Marichen12 » 9. feb 2016, 09:20

GnueN skrev:
Elvispop skrev:

Vi har en navneopråbs-tråd i vores facebook-gruppe https://www.facebook.com/groups/782361545203326/

Jeg hæfter mig ved, at der er... lad mig se... INGEN mænd i den inderkreds dér! :lol:

Aaaar, nu er du ikke fair! 2 kan jeg da tælle til :D Og hvordan er det lige du ved det??? Er du sådan en der lurer uden at give dig til kende? Tør du ikke, med alle de damer?? :slem: :D
0
Mor til 4... :pompom: :preggo1:
Brugeravatar
Elvispop
Kort karma: 182
Geografisk sted: 4681
Likede indlæg: 2137

Indlægaf Elvispop » 9. feb 2016, 15:48

Allmost_Famous skrev:Sker der en masse sjovt i den dersens gruppe, eller er det "bare" for at finde hinanden? :genert:

Der sker ikk' en skid... :lol:
Men måske med tiden :gruble:
1
Når du er ung kan du vælge og vrage.
Når du blive ældre, kan vælge mellem vragene.
Brugeravatar
Angelina
Kort karma: 302
Likede indlæg: 3968

Indlægaf Angelina » 9. feb 2016, 16:05

Allmost_Famous skrev:Sker der en masse sjovt i den dersens gruppe, eller er det "bare" for at finde hinanden? :genert:

Man har muligheden for at starte en masse-chat der meget meget hurtigt kan udvikle sig til rablerier på meget højt plan :fløjt:
2
~indsæt smart signatur her~
Brugeravatar
Rikke
Kort karma: 312
Geografisk sted: Amager
Likede indlæg: 2556

Indlægaf Rikke » 9. feb 2016, 17:12

Elvispop skrev:

4 mere. Kom så!
3
:whip:
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 941
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 8533

Indlægaf 2SHY » 9. feb 2016, 17:54

Allmost_Famous skrev:Jeg er splittet mellem min lyst til at være med, og min lyst til at stalke jer uden I ved hvem jeg er :genert:

Du kan jo lave en ny profil der bare hedder Allmost Famous og så hoppe med ad den vej :)
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:
Brugeravatar
Skralde
Kort karma: 291
Likede indlæg: 3377

Indlægaf Skralde » 9. feb 2016, 17:57

2SHY skrev:
Allmost_Famous skrev:Jeg er splittet mellem min lyst til at være med, og min lyst til at stalke jer uden I ved hvem jeg er :genert:

Du kan jo lave en ny profil der bare hedder Allmost Famous og så hoppe med ad den vej :)

Hov hov, giv nu ikke damen gode idéer! Jeg vil vildt gerne stalke AF lidt nemlig :fløjt:
1
L, mit livs lys - 3.10.2010
Brugeravatar
Marichen12
Kort karma: 289
Likede indlæg: 2038

Indlægaf Marichen12 » 9. feb 2016, 17:57

Allmost_Famous skrev:
2SHY skrev:

Så hemmelig er jeg dog ikke :kys: Skal vist bare lige tage tilløb :genert:

Eeeeen, tooooo....tre! Sådan :D
2
Mor til 4... :pompom: :preggo1:
Brugeravatar
KinderBueno
Kort karma: 124
Likede indlæg: 1065

Indlægaf KinderBueno » 9. feb 2016, 18:17

Rikke skrev:
Elvispop skrev:

4 mere. Kom så!

Jeg sprang lige i fælden!
6
hej hest, hestehest

Tilbage til "Generelt"