Kæresten gav mig disse to skønheder i gave forud for operationer. Begge ting fra RC Outlet i Vejle. Føler mig så forkælet

Lasagnefad

Fad 33 cm

Har de meget i Vejle? Og er det en stor butik?

Florida88 skrev:FrøkenM skrev:Købte dette fine salt og pebersæt via en køb og salg gruppe på FBog synes prisen var rimelig ift hvad de ellers står til rundt omkring
Kæresten gav mig disse to skønheder i gave forud for operationer. Begge ting fra RC Outlet i Vejle. Føler mig så forkælet![]()
Lasagnefad
Fad 33 cm[/quote
FrøkenM skrev:Florida88 skrev:FrøkenM skrev:Købte dette fine salt og pebersæt via en køb og salg gruppe på FBog synes prisen var rimelig ift hvad de ellers står til rundt omkring
Kæresten gav mig disse to skønheder i gave forud for operationer. Begge ting fra RC Outlet i Vejle. Føler mig så forkælet![]()
Lasagnefad
Fad 33 cm[/quote
Har ikke selv været der, desværrehavde bare en kæreste der vidste hvad jeg ønskede mig og kørte derned
![]()
Han siger, det er en rigtig fin butik med meget forskelligt![]()
Ring derned og hør hvis der er noget specielt, du er på udkig efter. De er søde til at hjælpe
Phlox9 skrev:En lille vase med ansigt - glæder mig til at give hende blomster i håret.
Og så har vi lige købt 6 m2 grønne, håndglaserede fliser til vores køkken - jeg tror, det bliver så smukt sammen med den lysegrå betonbordplade, vi skal have
Lakika skrev:Phlox9 skrev:En lille vase med ansigt - glæder mig til at give hende blomster i håret.
Hvor er hun fin! Minder lidt om Meyer Lavigne, hvor er hun fra?
Phlox9 skrev:Lakika skrev:Phlox9 skrev:En lille vase med ansigt - glæder mig til at give hende blomster i håret.
Hvor er hun fin! Minder lidt om Meyer Lavigne, hvor er hun fra?
Hun er fra TigerGodt nok købt i Tiger i Holland, her hedder det The Flying Tiger, men jeg tror, udvalget er det samme - 3 euro