Dit seneste køb til boligen?
Re: Dit seneste køb til boligen?
To styks til mit nye køkken:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
7
- PaleSeptember
- Kort karma: 444
- Likede indlæg: 8806
Jeg har købt en Hoover dampmoppe. Vi har godt nok en Kärcher damprenserting, der ligner en støvsuger, som man slæber rundt på med slange og mundstykke, men den er altså ikke særlig handy, og vi bruger den stort set aldrig. Jeg tænker, at en dampmoppe er mere handy og vil blive brugt mere.
0
For 1500 kroner græsfrø, plænekalk og mosfjerner, plus lidt planter.
Og jeg forudser at jeg bruger det samme beløb på planteskolen igen i næste weekend.
Og jeg forudser at jeg bruger det samme beløb på planteskolen igen i næste weekend.
0
Lad være med at læse mellem linjerne, det står ikke noget. 
Ikke medlem af Inderkredsen.

Ikke medlem af Inderkredsen.

- RavenClaw
- Kort karma: 504
- Geografisk sted: Fyyyn
- Likede indlæg: 9068
IKEA er med på mit sommerhumør

Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
1
Stay negative.
Lampen er en fødselsdagsgave på forskud, nespressoen er selvkøb:
3
Den her fine mandalay lampe til soveværelset. Det er det første stykke møbelment, som min kæreste og jeg har købt sammen.
3
I had the blues because I had no shoes, until a day upon the street I met a man who had no feet.
- Elvispop
- Kort karma: 253
- Geografisk sted: 9900
- Likede indlæg: 3694
Nu viste jeg jo min (tomme) æblekasse-reol, så her er den med lidt fyld..
Jeg køber et større tv snart.. (Det er et 32" på billedet)
Jeg køber et større tv snart.. (Det er et 32" på billedet)
3
2019: Keep away from negative people.
2020: Keep away from positive people.
- Ladysparrow
- Kort karma: 380
- Geografisk sted: Skåne, Sverige
- Likede indlæg: 5981
Loppefund: Lysestager i tin, diverse vaser og urtepotteskjulere, malerier af bondegårds idyl til vores billedvæg i stuen. En kagedåse af ældre dato, Kobbergrej til vores køkken. En ældgammel krydderihylde med porcelæns skuffer. til vores spisekammer.
Det her loppemarked var et mareridt - der var så mange mennesker - alle stod som en sild i tønder og kunne hverken komme frem eller tilbage. Hadede hvert minut af det.
Det her loppemarked var et mareridt - der var så mange mennesker - alle stod som en sild i tønder og kunne hverken komme frem eller tilbage. Hadede hvert minut af det.
0
Efter en tur i IKEA, kom der 2 stk "Nymåne" loftslamper og 5 stk "Billy" reoler med hjem 

0
- didas
- Kort karma: 400
- Geografisk sted: Amager
- Likede indlæg: 5548
2 stk Billy reoler. Mit krearum i kælderen er nu konverteret til kombineret krearum og skoskab 

14
I was dropped as a baby into a pool of awesomeness and glitter 

Nyt badmiljø - til langt under halv pris.
Butikken havde 35%, men sælgeren havde ikke helt styr på priserne og produkterne og det endte med, at hans chef bad ham lave ordren til den lovede pris.
Vaskeskab og spejl er lige brede. Vaskeskab og vask i hel hvidt og spejlet er med lysdæmper, touch og diverse smarte funktioner
Vi er godt tilfredse med købet, selvom det ikke er kommet op endnu.

Butikken havde 35%, men sælgeren havde ikke helt styr på priserne og produkterne og det endte med, at hans chef bad ham lave ordren til den lovede pris.
Vaskeskab og spejl er lige brede. Vaskeskab og vask i hel hvidt og spejlet er med lysdæmper, touch og diverse smarte funktioner

Vi er godt tilfredse med købet, selvom det ikke er kommet op endnu.
2
- DetSorteCirkus
- Kort karma: 2007
- Likede indlæg: 39931
Jeg har suppleret bestik og service.
Fire af de her, som jeg mangler til at spise salater af:

Og ekstra af alt bestik, i alt 24 dele:

Det har længe været planlagt, og da der så var 27% et sted, så jeg samlet set fik tallerkenerne gratis, slog jeg til. Det er ellers ikke lige mig at give små 3000 for små boligting, men jeg kan mærke, at det især efter min mors død er blevet vigtigt for mig at vedligeholde de stel, hun var med til at vælge og forære mig. Det giver et bånd på en eller anden måde. Før kunne jeg sagtens købe nogle væsentlig billigere skåle, der passede til, men ikke var en del af stellet, fordi jeg lige stod og manglede.
Fire af de her, som jeg mangler til at spise salater af:

Og ekstra af alt bestik, i alt 24 dele:

Det har længe været planlagt, og da der så var 27% et sted, så jeg samlet set fik tallerkenerne gratis, slog jeg til. Det er ellers ikke lige mig at give små 3000 for små boligting, men jeg kan mærke, at det især efter min mors død er blevet vigtigt for mig at vedligeholde de stel, hun var med til at vælge og forære mig. Det giver et bånd på en eller anden måde. Før kunne jeg sagtens købe nogle væsentlig billigere skåle, der passede til, men ikke var en del af stellet, fordi jeg lige stod og manglede.
4
Yes, we may be hidden by rags
But we've something they'll never have

But we've something they'll never have

En trækasse til mine magasiner - 15kr.
1
- Elvispop
- Kort karma: 253
- Geografisk sted: 9900
- Likede indlæg: 3694
Og nogle småting som stikdåser og så noget.
0
2019: Keep away from negative people.