Dit seneste køb til boligen?
- Elvispop
- Kort karma: 259
- Geografisk sted: 9900
- Likede indlæg: 4290
Re: Dit seneste køb til boligen?
Nyt tv.
Gik fra 32" til 49"
Gik fra 32" til 49"
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
»Jeg er et meget socialt menneske, men jeg er også et meget introvert menneske. Jeg har to gear: Enten meget social eller dybt asocial, hvor jeg trækker mig helt. Jeg kan ikke holde til at være social hele tiden, så det skal være en fin fordeling.«
- Misantropen
- Kort karma: 966
- Likede indlæg: 17643
Elvispop skrev:Nyt tv.
Gik fra 32" til 49"
Er det trækasser der er omkring tv'et? Det er ikke så tydeligt at se på min mobil

0
TinaW skrev:En skænk til gæsteværelset og til opbevaring af mapper mm.
Hvor er den fed, hvor har du købt den?
0
Don’t drink the Kool-Aid! 

Pandesteg skrev:TinaW skrev:En skænk til gæsteværelset og til opbevaring af mapper mm.
I vores lokale bolighus. Kan ikke huske hvilket mærke. Der er en skade på soklen, så vi fik en god rabat og så må vi se om ikke skaden kan udbedres.
0
TinaW skrev:Pandesteg skrev:TinaW skrev:En skænk til gæsteværelset og til opbevaring af mapper mm.
I vores lokale bolighus.
Har den noget navn/mærke burde jeg måske nærmere have spurgt

0
Don’t drink the Kool-Aid! 

Pandesteg skrev:TinaW skrev:Pandesteg skrev:TinaW skrev:En skænk til gæsteværelset og til opbevaring af mapper mm.
I vores lokale bolighus.
Har den noget navn/mærke burde jeg måske nærmere have spurgtJeg tror ikke vi bor i nærheden af hinanden...
Jeg kan ikke huske, hvad der stod på det mærke jeg pillede af, men det kan være jeg kan se det på regningen.
1
- Elvispop
Misantropen skrev:Elvispop skrev:Nyt tv.
Gik fra 32" til 49"
Er det trækasser der er omkring tv'et? Det er ikke så tydeligt at se på min mobil
Yep..
Æblekasser.
1
»Jeg er et meget socialt menneske, men jeg er også et meget introvert menneske. Jeg har to gear: Enten meget social eller dybt asocial, hvor jeg trækker mig helt. Jeg kan ikke holde til at være social hele tiden, så det skal være en fin fordeling.«
Faldt over udstillingsmodeller i Bolia og har købt sofa, puder og to borde, for 11.000 - og har sparet intet mindre end 35.000

Vi skulle egentlig ikke have ny sofa - men det var simpelthen for godt et tilbud

Vi skulle egentlig ikke have ny sofa - men det var simpelthen for godt et tilbud

Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
6
Har lige fået klistermærker ind til vores vasketøjskurve - så slipper vi forhåbentlig for mere forvirring omkring hvilken spand der er til hvad 

9
- TakeAChanceOnMe
- Kort karma: 749
- Geografisk sted: United Kingdom
- Likede indlæg: 12453
Fjørde & Co skrivebord

Wollano kontorstol

Glæder mig SÅ meget til de kommer, så "mit" værelse kan blive rigtig brugbart!

Wollano kontorstol

Glæder mig SÅ meget til de kommer, så "mit" værelse kan blive rigtig brugbart!
3
- Elvispop
Lidt ting til indretningen.
Kufferten bliver til et bord, i entréen.
Telefonen har jeg ikke fundet en plads til endnu, men den SKULLE bare med hjem.
Kufferten bliver til et bord, i entréen.
Telefonen har jeg ikke fundet en plads til endnu, men den SKULLE bare med hjem.
3
- TakeAChanceOnMe
- Kort karma: 749
- Geografisk sted: United Kingdom
- Likede indlæg: 12453
Timon & Pumba tavle til mit studierum. Regner med den skal bruges til oversigt over lektier og afleveringer.
4
- achillaxedprune
- Kort karma: 1127
- Likede indlæg: 10777
TakeAChanceOnMe skrev:Timon & Pumba tavle til mit studierum. Regner med den skal bruges til oversigt over lektier og afleveringer.
Hvor er den fra? Elsker den!
0
Hvis man vil behandle folk ens, skal man behandle dem forskelligt.
Citat: Ukendt morfar.
Citat: Ukendt morfar.