Danseprinsesse skrev:Nyt stel. Jeg glæææder mig til at servere suppe i suppeskålene.![]()
TinaW skrev:Danseprinsesse skrev:Nyt stel. Jeg glæææder mig til at servere suppe i suppeskålene.![]()
Hvor er det fra?
Danseprinsesse skrev:TinaW skrev:Danseprinsesse skrev:Nyt stel. Jeg glæææder mig til at servere suppe i suppeskålene.![]()
Hvor er det fra?
Det er fra en af vores franske leverandører, mærket hedder Amadeus. Jeg tror ikke, der er nogen butikker, der har det herhjemme - vi har heller ikke købt det hjem til vores egen butik endnu.
RavenClaw skrev:Jeg var nødt til at forkæle mig selv lidt, så jeg har brugt 1.500 kr., jeg ikke har på 4 nye stole. Men de gør mig glad, så det er okay![]()
![]()
Jeg ville først have købt dem, når jeg flytter landsdel, men jeg havde lige brug for lidt goodwillfølelser i mit hjem.
RavenClaw skrev:RavenClaw skrev:Jeg var nødt til at forkæle mig selv lidt, så jeg har brugt 1.500 kr., jeg ikke har på 4 nye stole. Men de gør mig glad, så det er okay![]()
![]()
Jeg ville først have købt dem, når jeg flytter landsdel, men jeg havde lige brug for lidt goodwillfølelser i mit hjem.
Efter en fejllevering til Grønland er de nu endelig på vej - til den forkerte adresse - men manden var supersød til at hive fat i fragtfirmaet og få ændret til den rigtige. Han var ved en fejl kommet til at notere faktureringsadresse som modtageradresse. Men nu glæder jeg mig igen til at få dem
Elvispop skrev:Nyt tv.
Gik fra 32" til 49"