Dit seneste køb til boligen?

Få hjælp til indretning af din bolig, eller blær dig med din nye kakkelovn!
Brugeravatar
twinkle
Kort karma: 260
Likede indlæg: 4269

Re: Dit seneste køb til boligen?

Indlægaf twinkle » 14. jul 2019, 18:58

Et selv-designet pax garderobeskab fra IKEA, modellen der er 44 cm dyb. Så kan vi endelig komme af med det store, grimme indbyggede skab i vores soveværelse, som er alt for dårligt indrettet og tager uhensigtmæssigt meget plads i vores soveværelse.. det bliver godt med funktionel opbevaring, som faktisk kommer til at opbevare de samme ting, men på mindre plads.
1
B - 20.01.18 :dåne:
O - 03.07.20 :lun:
Brugeravatar
RavenClaw
Kort karma: 377
Geografisk sted: Fyyyn
Likede indlæg: 6685

Indlægaf RavenClaw » 19. jul 2019, 10:56

Til mit nye læsehjørne
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
5
But did you die?
Trappestige
Kort karma: 219
Likede indlæg: 4180

Indlægaf Trappestige » 19. jul 2019, 15:42

Endelig blev den min! Efter over et års overvejelse, dba-handel der gik galt, og en støvsuger der synger på sidste vers. Power har den på power-weekend tilbud denne weekend, skulle andre blive fristede. Jeg har længe gået og prøvet at overtale mig selv til 11’eren men efter at have set adskillige Youtube klip med sammenligninger, synes jeg simpelthen at det ville være åndssvagt at betale ekstra 2000 kr. for.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
Senest rettet af Trappestige 19. jul 2019, 17:25, rettet i alt 1 gang.
2
Lykke
Kort karma: 200
Likede indlæg: 5210

Indlægaf Lykke » 19. jul 2019, 16:10

https://gyldendalstudio.dk/produkt/marg ... turkis-ii/

Plakat til det lille toilet, som jeg har planer om at male lyserødt.
2
Brugeravatar
ina
Kort karma: 363
Likede indlæg: 2661

Indlægaf ina » 20. jul 2019, 14:00

Jeg har ønsket mig lampen her længe og nu fandt jeg den på &Tradition lagersalg til 1000kr :love:

BB775770-4F9E-4582-B570-EC4A752AD304.jpeg
6
Undtagelsen
Kort karma: 132
Likede indlæg: 2082

Indlægaf Undtagelsen » 20. jul 2019, 15:08

ina skrev:Jeg har ønsket mig lampen her længe og nu fandt jeg den på &Tradition lagersalg til 1000kr :love:

BB775770-4F9E-4582-B570-EC4A752AD304.jpeg

Fysisk lagersalg?
0
Brugeravatar
ina
Kort karma: 363
Likede indlæg: 2661

Indlægaf ina » 20. jul 2019, 17:06

Undtagelsen skrev:
ina skrev:Jeg har ønsket mig lampen her længe og nu fandt jeg den på &Tradition lagersalg til 1000kr :love:
]

Fysisk lagersalg?

Ja. Pendler til 600kr (de store til 1500kr) og bordlamper 1000kr. Der var også andre lamper, og der kunne blive givet yderligere rabat, hvis lamperne havde fejl. Fx var der en bordlampe med ridser jeg kunne få til 500kr.

81606A9B-5D18-412C-88A8-D84653806457.jpeg
2
godtnavn
Kort karma: 599
Likede indlæg: 6020

Indlægaf godtnavn » 22. jul 2019, 15:47

Trappestige skrev:Endelig blev den min! Efter over et års overvejelse, dba-handel der gik galt, og en støvsuger der synger på sidste vers. Power har den på power-weekend tilbud denne weekend, skulle andre blive fristede. Jeg har længe gået og prøvet at overtale mig selv til 11’eren men efter at have set adskillige Youtube klip med sammenligninger, synes jeg simpelthen at det ville være åndssvagt at betale ekstra 2000 kr. for.

Den bliver du glad for! Vi fik den i gave for 2 måneder siden og elsker den! En bonus herhjemme er at sætter man gulvmundstykket på uden røret passer den perfekt til datteren på 2½, så nu går hun og støvsuger og synes det er en fest :D
1
godtnavn

Indlægaf godtnavn » 22. jul 2019, 15:51

Disse, det er jo egentlig whiskyglas, men herhjemme bliver de altså bare brugt som drikkeglas :) 12 glas for 399 gjorde jeg ikke kunne sige nej. Nu mangler vi kun de rette tallerkner før alt servicen er som vi drømmer om, det er bare svært at finde de rette tallerkner.

Billede
1
Trappestige

Indlægaf Trappestige » 22. jul 2019, 15:51

godtnavn skrev:
Trappestige skrev:Endelig blev den min! Efter over et års overvejelse, dba-handel der gik galt, og en støvsuger der synger på sidste vers. Power har den på power-weekend tilbud denne weekend, skulle andre blive fristede. Jeg har længe gået og prøvet at overtale mig selv til 11’eren men efter at have set adskillige Youtube klip med sammenligninger, synes jeg simpelthen at det ville være åndssvagt at betale ekstra 2000 kr. for.

Den bliver du glad for! Vi fik den i gave for 2 måneder siden og elsker den! En bonus herhjemme er at sætter man gulvmundstykket på uden røret passer den perfekt til datteren på 2½, så nu går hun og støvsuger og synes det er en fest :D

Jeg kan ikke så godt støvsuge pga. min ryg, og har flittigt benyttet mig af børnearbejde til dén del, det seneste år. Men min datter får altid et flip over ledningen (hvorfor den også, efter 12 år er knækket :sarkasme: ) så jeg regner med at hun bliver meget glad for mig- og gladere for at støvsuge fremover. :D
0
Trappestige

Indlægaf Trappestige » 22. jul 2019, 15:53

godtnavn skrev:Disse, det er jo egentlig whiskyglas, men herhjemme bliver de altså bare brugt som drikkeglas :) 12 glas for 399 gjorde jeg ikke kunne sige nej. Nu mangler vi kun de rette tallerkner før alt servicen er som vi drømmer om, det er bare svært at finde de rette tallerkner.

Billede

Vi bruger dem også som drikkeglas. :gogo: Jeg har også købt de høje af dem- også til vand. Og vinglassene. De er så fine og pifter hverdagsborddækningen op.
0
godtnavn

Indlægaf godtnavn » 22. jul 2019, 15:57

Trappestige skrev:
godtnavn skrev:Disse, det er jo egentlig whiskyglas, men herhjemme bliver de altså bare brugt som drikkeglas :) 12 glas for 399 gjorde jeg ikke kunne sige nej. Nu mangler vi kun de rette tallerkner før alt servicen er som vi drømmer om, det er bare svært at finde de rette tallerkner.

Billede

Vi bruger dem også som drikkeglas. :gogo: Jeg har også købt de høje af dem- også til vand. Og vinglassene. De er så fine og pifter hverdagsborddækningen op.

De høje kan ikke være i ø'verste skuffe i opvaskemaskinen, og manden vil have de skal kunne gå i der, så de var udelukkede. Vinglassene er smukke, men vi drikekr ikke vin, og har en 8 vinglas af andet mærke der faktisk passer godt til men dog i forskellige farver. Champagneglassene er jeg helt forelsket i, men det drikker vi kun til nytår, og vi har ikke verdens største køkken, så det ville nok være dumt at prioriterer plads til, men når vi får et større køkken skal vi have et par nytårsglas!
0
Trappestige

Indlægaf Trappestige » 22. jul 2019, 16:07

godtnavn skrev:
Trappestige skrev:

Billede

De høje kan ikke være i ø'verste skuffe i opvaskemaskinen, og manden vil have de skal kunne gå i der, så de var udelukkede. Vinglassene er smukke, men vi drikekr ikke vin, og har en 8 vinglas af andet mærke der faktisk passer godt til men dog i forskellige farver. Champagneglassene er jeg helt forelsket i, men det drikker vi kun til nytår, og vi har ikke verdens største køkken, så det ville nok være dumt at prioriterer plads til, men når vi får et større køkken skal vi have et par nytårsglas!

De går fint i min opvasker, ellers havde jeg heller ikke gidet. Oh gru, at håndvaske glas- dét gider jeg simpelthen ikke.
Jeg drikker heller ikke vin. :ninja: Jeg har bare altid dækket op med fine vinglas på pigernes fødselsdage osv., de har elsket det alle årene.
0
godtnavn

Indlægaf godtnavn » 22. jul 2019, 17:45

Trappestige skrev:
godtnavn skrev:
Trappestige skrev:

Billede

De går fint i min opvasker, ellers havde jeg heller ikke gidet. Oh gru, at håndvaske glas- dét gider jeg simpelthen ikke.
Jeg drikker heller ikke vin. :ninja: Jeg har bare altid dækket op med fine vinglas på pigernes fødselsdage osv., de har elsket det alle årene.

De høje har samme form som dem vi har nu, de går fint i nederste skuffe men er lige akkurat for høje til øverste, og det er der manden vil have dem, så nu kører vi lave glas. Elsker dem allerede! Det er ikke utænkeligt at vi skifter til de vinglas når vores gæster får smadret for mange af de farverige, dem elsker jeg ellers også, men de er ikke nær så elegante som dem der passer til disse.
1
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Kort karma: 1860
Likede indlæg: 35501

Indlægaf DetSorteCirkus » 31. jul 2019, 17:13

En pude fra Haribo formet som et stykke vampyr-slik, og jeg er da glad for, at jeg slog til, for jeg kan slet ikke finde et billede af den på nettet.
0
Yes, we may be hidden by rags
But we've something they'll never have
:lun:

Tilbage til "Bolig"