De to nyeste investeringer er en riskoger og en steamer, begge til mikroovn.

mathias1967 skrev:Er der nogen der har prøvet at sove på en futon madras?
Jeg har lige bestilt en på (link fjernet af moderator) men er lidt nervøs. Der er en artikel om futoner på webstedet men jeg prøver at finde nogle mennesker der har erfaring
Tak!
POCKETKITTEN skrev:En steamer sammen med tre numre af BoBedre. Spændt på den.
Bella skrev:POCKETKITTEN skrev:En steamer sammen med tre numre af BoBedre. Spændt på den.
Gider du anmelde den når du får den? Overvejer at gøre brug af samme tilbud !
FormerlyKnownAs skrev:Bella skrev:POCKETKITTEN skrev:En steamer sammen med tre numre af BoBedre. Spændt på den.
X 2
Stitch skrev:FormerlyKnownAs skrev:Bella skrev:POCKETKITTEN skrev:En steamer sammen med tre numre af BoBedre. Spændt på den.
X 2
x3![]()
LidtLakrids skrev:Jeg har også købt Bo Bedre + steamer, men har indtil videre kun prøvet steameren en enkelt gang. Jeg syntes at jeg skulle hælde vand på ret tit fordi beholderen ikke er så stor, ved dog ikke om det er anderledes på andre modeller. Og så vil jeg mene at den ikke helt kan erstatte et strygejern. Steameren er fin til at rette småkrøller ud, men skal man have en skjorte til at stå knivskarpt skal der et rigtigt strygejern tilJeg tror jeg tager steameren frem engang imellem og giver viskosebluserne en tur, dem har jeg ellers bare på med de krøller der nu engang er