Spisebord og 6 stole:
Sofa og puf:
To ens skriveborde:
Så mangler der bare et garderobeskab, en vaskemaskine og senere hen en ny seng.
Trappestige skrev:Jeg har, ligesom samtlige svenskere i de svenske indretningengrupper, været i Jysk og købe de flotteste fake lys. Jeg har aldrig været til fake lys, men de her er virkelig pæne, hyggelige og virkelighedstro.![]()
Billedet er taget i dagslys, og de er stadig pæne. Om aftenen er de simpelthen så hyggelige.
Trappestige skrev:Jeg har, ligesom samtlige svenskere i de svenske indretningengrupper, været i Jysk og købe de flotteste fake lys. Jeg har aldrig været til fake lys, men de her er virkelig pæne, hyggelige og virkelighedstro.![]()
Billedet er taget i dagslys, og de er stadig pæne. Om aftenen er de simpelthen så hyggelige.
Trappestige skrev:Kirstenkp skrev:Trappestige skrev:Jeg har, ligesom samtlige svenskere i de svenske indretningengrupper, været i Jysk og købe de flotteste fake lys. Jeg har aldrig været til fake lys, men de her er virkelig pæne, hyggelige og virkelighedstro.![]()
Er de grå i dagslys?
Ja, sådan røgfarvede. Ikke grå-grå.
didas skrev:- Bænk til fodenden af sengen
- Neonskilt til entréen, som desværre ikke lyser ordentligt, så det skal byttes
- Stjernetegnsbilleder til entréen
- Gorilla til stuen, vi kalder ham Gold-rilla