Er det kvadratisk? Har du evt. link?

Det har jeg da

Vores bord er 110 x 72 x 48, men der var også et mindre, kvadratisk bord i butikken, da vi var ude og kigge.
Stitch skrev:mathias1967 skrev:Tak for svaret! Ja, måske... Jeg har bestilt den til min datter, hun er 25. Linket er desvæære fjernet men på Link fjernet af moderator er der mange af dem og jeg havde det svært med at vælge, er der andre websteder, hvor der er futoner? Kunne ikke finde
Tak!
Der er en hel del hjemmesider. Jeg googlede bare "futon madras" og der kom en masse sider frem. Men er du sikker på, din datter vil have sådan en? Jeg synes personligt ikke, at de er rare at sove på. Tanken er sød, men mest hvis hun har ytret, at hun ønsker sig sådan en.
Pandesteg skrev:Jeg synes man sover elendigt på en futon.
mathias1967 skrev:Pandesteg skrev:Jeg synes man sover elendigt på en futon.
Det synes jeg ogsåmen min datter er vild med Japan og jeg har lyst til at overraske hende. HAr du prøvet at sove på en?
mathias1967 skrev:Er der nogen der har prøvet at sove på en futon madras?
Jeg har lige bestilt en på (link fjernet af moderator) men er lidt nervøs. Der er en artikel om futoner på webstedet men jeg prøver at finde nogle mennesker der har erfaring
Tak!
POCKETKITTEN skrev:En steamer sammen med tre numre af BoBedre. Spændt på den.
Bella skrev:POCKETKITTEN skrev:En steamer sammen med tre numre af BoBedre. Spændt på den.
Gider du anmelde den når du får den? Overvejer at gøre brug af samme tilbud !
FormerlyKnownAs skrev:Bella skrev:POCKETKITTEN skrev:En steamer sammen med tre numre af BoBedre. Spændt på den.
X 2
Stitch skrev:FormerlyKnownAs skrev:Bella skrev:POCKETKITTEN skrev:En steamer sammen med tre numre af BoBedre. Spændt på den.
X 2
x3![]()