FormerlyKnownAs skrev:Jeg har købt lidt forskelligt til det nye hus. Stolene er Burma teak og rattan.
Sikke nogle vidunderlige ting! Hvor er de fra?
.png)
FormerlyKnownAs skrev:Jeg har købt lidt forskelligt til det nye hus. Stolene er Burma teak og rattan.
achillaxedprune skrev:FormerlyKnownAs skrev:Jeg har købt lidt forskelligt til det nye hus. Stolene er Burma teak og rattan.
FormerlyKnownAs skrev:achillaxedprune skrev:FormerlyKnownAs skrev:Jeg har købt lidt forskelligt til det nye hus. Stolene er Burma teak og rattan.
Myanmar. Vi er igang med at få pakket lejligheden ned drude og har bestilt det med hjem fra en snedker. Håndlavet og håndmalet det hele. Og meeeega billigt
achillaxedprune skrev:FormerlyKnownAs skrev:achillaxedprune skrev:FormerlyKnownAs skrev:Jeg har købt lidt forskelligt til det nye hus. Stolene er Burma teak og rattan.
Myanmar. Vi er igang med at få pakket lejligheden ned drude og har bestilt det med hjem fra en snedker. Håndlavet og håndmalet det hele. Og meeeega billigt
Jeg er vildt misundelig. Super skønne møbler!
godtnavn skrev:En dampmoppe, vores billige fra Netto holdt 4 år og var højtelsket, men vi var alligevel et halvt år om at få købt en ny. Gal hvor er gulvvask nemt igen nu! Og indtilvidere virker denne endnu bedre end den forrige!
achillaxedprune skrev:godtnavn skrev:En dampmoppe, vores billige fra Netto holdt 4 år og var højtelsket, men vi var alligevel et halvt år om at få købt en ny. Gal hvor er gulvvask nemt igen nu! Og indtilvidere virker denne endnu bedre end den forrige!
Hvad er det for en? Kan du linke?