Vores robotstøvsuger er af samme mærke, og det er virkelig lækker kvalitet. Det er så åndssvagt, men glæder mig seriøst til en ledningsfri støvsuger. Slut med at slæbe rundt på det store skrummel!
musling skrev:Mi55y skrev:Ny sengDesværre er leveringstiden 4-5 uger
![]()
øv øv - har næsten lige fået ny (dyr) seng, men ville give ½ arm for at få den i den farve
![]()
![]()
![]()
twinkle skrev:Ledningsfri støvsuger fra xiaomi![]()
Vores robotstøvsuger er af samme mærke, og det er virkelig lækker kvalitet. Det er så åndssvagt, men glæder mig seriøst til en ledningsfri støvsuger. Slut med at slæbe rundt på det store skrummel!
RavenClaw skrev:twinkle skrev:Ledningsfri støvsuger fra xiaomi![]()
Er det deres V11? Har du et link?
twinkle skrev:RavenClaw skrev:twinkle skrev:Ledningsfri støvsuger fra xiaomi![]()
Er det deres V11? Har du et link?
Er v11 ikke dyson?
Min mand vil under ingen omstændigheder have dyson, så måtte finde er alternativ
https://www.mistore.dk/smart-hjem/handh ... ricerunner
Magic In The Sky skrev:Opsats i en genbrug og planter i Billig Blomst
Mi55y skrev:Ny sengDesværre er leveringstiden 4-5 uger
![]()
didas skrev:Et sofabord, der skal huse den store Lego Millennium Falcon, når min kæreste engang har bygget den.
RavenClaw skrev:didas skrev:Et sofabord, der skal huse den store Lego Millennium Falcon, når min kæreste engang har bygget den.
Hvor er det fra?
Min falk har jeg måttet skille ad igen, fordi den ikke kunne stå nogen steder.