Dit seneste køb til boligen?

Få hjælp til indretning af din bolig, eller blær dig med din nye kakkelovn!
Brugeravatar
RavenClaw
Kort karma: 415
Geografisk sted: Fyyyn
Likede indlæg: 7188

Re: Dit seneste køb til boligen?

Indlægaf RavenClaw » 25. okt 2020, 16:57

didas skrev:
RavenClaw skrev:
didas skrev:Et sofabord, der skal huse den store Lego Millennium Falcon, når min kæreste engang har bygget den.

F69C9F4B-D981-4127-9DF9-35E19E1FEA70.jpeg

Hvor er det fra?

Min falk har jeg måttet skille ad igen, fordi den ikke kunne stå nogen steder.

Det er fra Boboonline https://boboonline.dk/shop/7-sofaborde/50742-laforma-greenhill-sofabord-m-hylde---klar-glas-og-sort-staal-110x60/

Håber det kan bruges. Det leveres usamlet, så burde være muligt at montere falken inden låget kommer på. Ifølge Lego er falken 56 i bredden, så der burde lige være plads.

Tak, den kan godt bruges til en falk :)

Den vejer omkring 9-10 kg samlet, så I/han kan med fordel købe en tynd kæde eller en snor at sænke den derned med. Den er lidt ustabil i bunden nemlig, og det kan godt være svært at flytte på den, hvis man ikke får fat de rigtige steder. Og ellers skal hænderne ind under den gennem front og bag og hvile bag den forreste fod og 5 cm bag den runde formation med skydevåben. Bare et tip :)
0
But did you die?
Brugeravatar
didas
Kort karma: 398
Geografisk sted: Amager
Likede indlæg: 5421

Indlægaf didas » 7. nov 2020, 15:18

Messingtrofæ omdannet til toiletpapirholder på badeværelset :D

4452AEED-4205-4535-8E12-B487F80618E1.jpeg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
18
I was dropped as a baby into a pool of awesomeness and glitter :dance:
Brugeravatar
BlueBunny
Kort karma: 360
Likede indlæg: 7026

Indlægaf BlueBunny » 8. nov 2020, 11:15

didas skrev:Messingtrofæ omdannet til toiletpapirholder på badeværelset :D

4452AEED-4205-4535-8E12-B487F80618E1.jpeg

Sjovt :D
0
Brugeravatar
Mi55y
Kort karma: 751
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 11634

Indlægaf Mi55y » 9. nov 2020, 15:02

MissB skrev:
musling skrev:
Mi55y skrev:Ny seng :banan: Desværre er leveringstiden 4-5 uger :trist:

Screenshot_20201003-184318_Gallery.jpg

:nerve: øv øv - har næsten lige fået ny (dyr) seng, men ville give ½ arm for at få den i den farve :love2: :love2: :love2: :love2:

Jeg fik at vide at jeg ville blive træt af en seng i den farve. Nu - snart 4 år senere - er jeg stadig helt forelsket i den :lun: :lun: :lun:

Vi får vores seng på torsdag! :banan: Hvilke lagner har du til farven?
1
S - 09.10.18 :love2:
MissB
Kort karma: 90
Likede indlæg: 867

Indlægaf MissB » 9. nov 2020, 15:59

Mi55y skrev:
MissB skrev:
musling skrev:
Mi55y skrev:Ny seng :banan: Desværre er leveringstiden 4-5 uger :trist:

Screenshot_20201003-184318_Gallery.jpg

:nerve: øv øv - har næsten lige fået ny (dyr) seng, men ville give ½ arm for at få den i den farve :love2: :love2: :love2: :love2:

Jeg fik at vide at jeg ville blive træt af en seng i den farve. Nu - snart 4 år senere - er jeg stadig helt forelsket i den :lun: :lun: :lun:

Vi får vores seng på torsdag! :banan: Hvilke lagner har du til farven?

Alt vores sengetøj er hvidt. Jeg har prøvet at få sneget lidt støvet rosa ind, men det er manden ikke til :D
1
Brugeravatar
Hunkat
Kort karma: 445
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 13992

Indlægaf Hunkat » 15. nov 2020, 10:53

En Billy reol fra Ikea. Med låger!!

Så nu kan vores katte ikke hoppe og op rive bøger og andet godt ned hele tiden. Vi samlede den i går og jeg er stadig helt høj og bare SÅ tilfreds med den selvom det var et slid at få fragtet og samlet.

De første mislykkede forsøg på at komme ind i reolen er allerede udført, den har virkelig bestået testen. Og så er den pæn.
5
L'enfer, c'est les autres

I'm Richard, Chief Warlock of the Brothers of Darkness, Lord of the Thirteen Hells, Master of the Bones, Emporer of the Black, Lord of the Undead Mistress of Fire, and Mayor of a little village up the coast
Brugeravatar
Anne Droid
Kort karma: 98
Likede indlæg: 3164

Indlægaf Anne Droid » 15. nov 2020, 11:01

Hunkat skrev:En Billy reol fra Ikea. Med låger!!

Så nu kan vores katte ikke hoppe og op rive bøger og andet godt ned hele tiden. Vi samlede den i går og jeg er stadig helt høj og bare SÅ tilfreds med den selvom det var et slid at få fragtet og samlet.

De første mislykkede forsøg på at komme ind i reolen er allerede udført, den har virkelig bestået testen. Og så er den pæn.

Dem har vi også planer om vi skal have 6-7 stykker af til en reolvæg. Vi mangler opbevaringsplads.
0
Klimatosse
Brugeravatar
Hunkat
Kort karma: 445
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 13992

Indlægaf Hunkat » 15. nov 2020, 11:05

Anne Droid skrev:

Dem har vi også planer om vi skal have 6-7 stykker af til en reolvæg. Vi mangler opbevaringsplads.

Jeg kan kun sige at jeg godt forstå at det er IKEA's nr. 1 sælger. Den er bare god og enkel.

Bare vær obs på at pakkerne de kommer i vejer 35 kg. stk. Det er lidt et slæb hvis man selv skal bære 6-7 af dem :wacko:
0
L'enfer, c'est les autres

I'm Richard, Chief Warlock of the Brothers of Darkness, Lord of the Thirteen Hells, Master of the Bones, Emporer of the Black, Lord of the Undead Mistress of Fire, and Mayor of a little village up the coast
Brugeravatar
Anne Droid
Kort karma: 98
Likede indlæg: 3164

Indlægaf Anne Droid » 15. nov 2020, 12:40

Hunkat skrev:
Anne Droid skrev:

Jeg kan kun sige at jeg godt forstå at det er IKEA's nr. 1 sælger. Den er bare god og enkel.

Bare vær obs på at pakkerne de kommer i vejer 35 kg. stk. Det er lidt et slæb hvis man selv skal bære 6-7 af dem :wacko:

Planen er at få dem leveret. Netop for at slippe for at slæbe alt for meget selv.
0
Klimatosse
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 1393
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 15054

Indlægaf 2SHY » 15. nov 2020, 12:45

De er fantastiske! Jeg har dem som bogreoler (uden låger) og så har jeg den dybe udgave med låger til tøj opbevaring. Shit der kan være meget tøj i sådan et skab!
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
lillebjoern
Kort karma: 543
Likede indlæg: 7454

Indlægaf lillebjoern » 15. nov 2020, 13:51

To af disse olie/eddike/dressing-flasker, som kan stables :)

Billede
4
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:
godtnavn
Kort karma: 624
Likede indlæg: 6332

Indlægaf godtnavn » 15. nov 2020, 15:30

En gigantisk og meget blå sofa!
Den ser ikke så stor ud på billedet, men er 3,2 meter på den lange led og chaiselongen er stor nok til at man nemt kan ligge to og putte på den :love:

Billede

Vi har købt 2 små puder i samme stof til også, det gør den emget hyggeligere og mere indbydende, jeg kan slet ikke vente til den kommer!

Eneste minus er de 10 ugers ventetid.
13
Brugeravatar
Kommodedyret
Kort karma: 643
Likede indlæg: 5855

Indlægaf Kommodedyret » 15. nov 2020, 17:05

godtnavn skrev:En gigantisk og meget blå sofa!
Den ser ikke så stor ud på billedet, men er 3,2 meter på den lange led og chaiselongen er stor nok til at man nemt kan ligge to og putte på den :love:

Billede

Vi har købt 2 små puder i samme stof til også, det gør den emget hyggeligere og mere indbydende, jeg kan slet ikke vente til den kommer!

Hvorfra? :)
0
This was better than anything. Even better than eating soap!
godtnavn
Kort karma: 624
Likede indlæg: 6332

Indlægaf godtnavn » 15. nov 2020, 18:46

Kommodedyret skrev:

Billede

Sofacompagniet, en design selv så den er ikke på deres side i denne farve :)

Oprindeligt havde vi tænkt en lysere blå, men det stof var desværre ikke særlig blødt, men er ret glad for denne, omend jeg er lidt nervøs for at se den i vores stue...
1
Brugeravatar
Kommodedyret
Kort karma: 643
Likede indlæg: 5855

Indlægaf Kommodedyret » 15. nov 2020, 19:17

godtnavn skrev:
Kommodedyret skrev:

Billede

Sofacompagniet, en design selv så den er ikke på deres side i denne farve :)

Oprindeligt havde vi tænkt en lysere blå, men det stof var desværre ikke særlig blødt, men er ret glad for denne, omend jeg er lidt nervøs for at se den i vores stue...

Vi leder efter en sofa hvor vi begge kan ligge, så denne lyder interessant og må checkes ud. Tak for tip :) :) :)
0
This was better than anything. Even better than eating soap!

Tilbage til "Bolig"