Dit seneste køb til boligen?

Få hjælp til indretning af din bolig, eller blær dig med din nye kakkelovn!
Brugeravatar
Frandsen
Kort karma: 158
Likede indlæg: 2104

Re: Dit seneste køb til boligen?

Indlægaf Frandsen » 28. jan 2021, 12:26

Dette sofabord. Lidt et impulskøb efter jeg læste en tråd herinde om marmorborde :lol:

Der er dog ikke rigtig marmor, men farvet glas. Derfor er det heller ikke særlig dyrt.

Billede
7
Brugeravatar
Pandesteg
Kort karma: 1316
Likede indlæg: 17366

Indlægaf Pandesteg » 28. jan 2021, 17:43

Og jeg har - efter inspiration fra min egen tråd - købt et grønt marmorbord :-D
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
11
I don't follow rules. I follow dogs. On Instagram.
Brugeravatar
flicka
Kort karma: 291
Likede indlæg: 2690

Indlægaf flicka » 28. jan 2021, 18:54

Sof skrev:
flicka skrev:Jeg hører gerne anmeldelser af produkterne. Har luret på dem :genert:

Kalkfjerneren er vanvittig. Det er det første produkt, vi har fundet, der kan komme til bunds i kalken i brusekabine. Vi troede at glassene var matterede, efter 4 år viste det sig, at det var de slet ikke :tie: :tie:

Vildt! Så må det vist afprøves.
0
Always be yourself
unless you can be a unicorn
then always be a unicorn

A pony is a childhood dream. A horse is an adulthood treasure.
- Rebecca Carroll
Brugeravatar
flicka
Kort karma: 291
Likede indlæg: 2690

Indlægaf flicka » 28. jan 2021, 18:54

Sof skrev:
flicka skrev:Jeg hører gerne anmeldelser af produkterne. Har luret på dem :genert:

Kalkfjerneren er vanvittig. Det er det første produkt, vi har fundet, der kan komme til bunds i kalken i brusekabine. Vi troede at glassene var matterede, efter 4 år viste det sig, at det var de slet ikke :tie: :tie:

Vildt! Så må det vist afprøves.
0
Always be yourself
unless you can be a unicorn
then always be a unicorn

A pony is a childhood dream. A horse is an adulthood treasure.
- Rebecca Carroll
Brugeravatar
lillebjoern
Kort karma: 606
Likede indlæg: 8946

Indlægaf lillebjoern » 29. jan 2021, 08:26

Hvad er det for noget rengøringsmiddel I taler om? Kan ikke finde tilbage til det oprindelige indlæg :(
0
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:
Brugeravatar
Hunkat
Kort karma: 504
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 15813

Indlægaf Hunkat » 29. jan 2021, 08:33

En riskoger :D

Den er mega lækker og gud hvor er jeg voksen.
2
L'enfer, c'est les autres

First debat-mover :rock:

Persnikedy skrev
Hun er så på tværs at de skal have fat i de slæbebåde fra Suez kanalen
Brugeravatar
RavenClaw
Kort karma: 548
Geografisk sted: Fyyyn
Likede indlæg: 10461

Indlægaf RavenClaw » 29. jan 2021, 08:38

lillebjoern skrev:Hvad er det for noget rengøringsmiddel I taler om? Kan ikke finde tilbage til det oprindelige indlæg :(

Basic Clean :)
1
Have you ever been so annoying you caused the reinvention of an entire literary genre?
Sof
Kort karma: 111
Likede indlæg: 2504

Indlægaf Sof » 29. jan 2021, 18:09

RavenClaw skrev:
lillebjoern skrev:Hvad er det for noget rengøringsmiddel I taler om? Kan ikke finde tilbage til det oprindelige indlæg :(

Basic Clean :)

Kig evt på profilen bag, på Instagram, mener hun hedder louiseelskerrengøring eller lign., rigtig mange tips og videoer!

Købte selv efter at have set @josefinegoerup anbefale det. Kig evt om hendes rabatkode er gyldig, tror hun har et nyere opslag med det. Mener i hvert fald der var en story for nyligt.

RavenClaw - kan se jeg købte en pakke der hedder fugerensepakken, ved ikke hvilken udgave der var med der. Vil dog sige at for os var den medfølgende pudsemaskine lidt ligegyldig, så ved ikke om det ikke er billigere bare at købe produkter.
1
Sof
Kort karma: 111
Likede indlæg: 2504

Indlægaf Sof » 29. jan 2021, 18:26

AstaPasta skrev:
Sof skrev:RavenClaw - kan se jeg købte en pakke der hedder fugerensepakken, ved ikke hvilken udgave der var med der. Vil dog sige at for os var den medfølgende pudsemaskine lidt ligegyldig, så ved ikke om det ikke er billigere bare at købe produkter.

Var den dårlig? Eller kan man bare lige så godt bruge en klud?

Det er min man mand der har gjort det, men han synes svamp og fiberklude har været ligeså gode. Tror han brugte børstehovederne lidt for hurtigt til hans smag.
0
Brugeravatar
Zonta
Kort karma: 952
Likede indlæg: 11175

Indlægaf Zonta » 31. jan 2021, 21:33

Det er stukket lidt af herhjemme.... Så vi har et nyt tv, tv-møbel, vitrineskab og spisebord (+ to ekstra af vores nuværende stole, fordi det nye bord er større end det gamle) på vej :fløjt:
0
J, juli 2018.
Brugeravatar
Filipai
Kort karma: 891
Likede indlæg: 7012

Indlægaf Filipai » 2. feb 2021, 16:31

Har købt latterligt mange Ikea skabe, og fået mig et lækkert ikea-hack klædeskab af køkkenskabe.
Af finere ting har jeg købt denne lampe, som lige skal have en hvid ledning på og op. Den er simpelthen mega fin, og jeg er så positiv overrasket over kvaliteten. Den ser meget eksklusiv ud.
Edit: den er fra Ellos og er købt med fin rabat, så den ramte omkring 500 kr

Screen Shot 2021-02-02 at 17.29.03.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
10
D.itsen
Kort karma: 460
Geografisk sted: Vestsjælland
Likede indlæg: 6461

Indlægaf D.itsen » 2. feb 2021, 20:06

Filipai skrev:Har købt latterligt mange Ikea skabe, og fået mig et lækkert ikea-hack klædeskab af køkkenskabe.
Af finere ting har jeg købt denne lampe, som lige skal have en hvid ledning på og op. Den er simpelthen mega fin, og jeg er så positiv overrasket over kvaliteten. Den ser meget eksklusiv ud.

Screen Shot 2021-02-02 at 17.29.03.jpg

Må vi ikke se dit ikea hack?
3
UH UH UH UH KORT :love:

Hjemme i DK igen :banan2:
Brugeravatar
Filipai

Indlægaf Filipai » 2. feb 2021, 22:34

D.itsen skrev:
Filipai skrev:Har købt latterligt mange Ikea skabe, og fået mig et lækkert ikea-hack klædeskab af køkkenskabe.

Der mangler lige finessen med at rette alle låger til så de står snorlige... og 4 skuffer fordi ... corona :D
Kan dele et hurtigt billede jeg tog den anden aften. Skabet forsætter 2 lave moduler(hvor det ene mangler skufferne), så omtrent alt pladsen under mine skråvægge er udnyttede.
Inde i hjørnet bag skabene er det ventilationsskakt.
Det er ikea method køkkenskabe, som er valgt fordi jeg manglede 5 cm for at få plads til de høje pax skabe.

C5743E31-4E2C-4117-8D57-9B60684678DA.jpeg
12
TomKah
Kort karma: 253
Likede indlæg: 3251

Indlægaf TomKah » 3. feb 2021, 04:44

Filipai skrev:
D.itsen skrev:

Der mangler lige finessen med at rette alle låger til så de står snorlige... og 4 skuffer fordi ... corona :D
Kan dele et hurtigt billede jeg tog den anden aften. Skabet forsætter 2 lave moduler(hvor det ene mangler skufferne), så omtrent alt pladsen under mine skråvægge er udnyttede.
Inde i hjørnet bag skabene er det ventilationsskakt.
Det er ikea method køkkenskabe, som er valgt fordi jeg manglede 5 cm for at få plads til de høje pax skabe.

C5743E31-4E2C-4117-8D57-9B60684678DA.jpeg

Waw det er flot.
Hvad er skuffen nedenunder? Og har du selv lavet fronter?
0
Brugeravatar
Filipai

Indlægaf Filipai » 3. feb 2021, 07:27

TomKah skrev:
Waw det er flot.
Hvad er skuffen nedenunder? Og har du selv lavet fronter?

Tusinde tak.
Det er blandt andet lidt af hacket, da målene ikke helt passer.
De dybe skabe fås i 220 højde, men fronterne som også er fra Ikea kun i 200 cm, så derfor 20 cm skuffe i bunden.
Den smalle side af skabene fås kun i 1 meters højde, så der er bygget flere ovenpå hinanden. Og der har jeg så igen kørt ned at sætte en stor låge foran.

Det mest besværlige er at jeg har købt overskabe til hele det smalle skab, da jeg jo desværre ikke kunne komme ud og se og måle fysisk om et smalt underskab, som har betalstænger som overdel, kunne have været brugt som samletsæt.
Derfor er der boret ud til alle benene på de her skabe.
0

Tilbage til "Bolig"