Der er dog ikke rigtig marmor, men farvet glas. Derfor er det heller ikke særlig dyrt.

Sof skrev:flicka skrev:Jeg hører gerne anmeldelser af produkterne. Har luret på dem
Kalkfjerneren er vanvittig. Det er det første produkt, vi har fundet, der kan komme til bunds i kalken i brusekabine. Vi troede at glassene var matterede, efter 4 år viste det sig, at det var de slet ikke![]()
Sof skrev:flicka skrev:Jeg hører gerne anmeldelser af produkterne. Har luret på dem
Kalkfjerneren er vanvittig. Det er det første produkt, vi har fundet, der kan komme til bunds i kalken i brusekabine. Vi troede at glassene var matterede, efter 4 år viste det sig, at det var de slet ikke![]()
Persnikedy skrev
Hun er så på tværs at de skal have fat i de slæbebåde fra Suez kanalen
lillebjoern skrev:Hvad er det for noget rengøringsmiddel I taler om? Kan ikke finde tilbage til det oprindelige indlæg
RavenClaw skrev:lillebjoern skrev:Hvad er det for noget rengøringsmiddel I taler om? Kan ikke finde tilbage til det oprindelige indlæg
Basic Clean
AstaPasta skrev:Sof skrev:RavenClaw - kan se jeg købte en pakke der hedder fugerensepakken, ved ikke hvilken udgave der var med der. Vil dog sige at for os var den medfølgende pudsemaskine lidt ligegyldig, så ved ikke om det ikke er billigere bare at købe produkter.
Var den dårlig? Eller kan man bare lige så godt bruge en klud?
Filipai skrev:Har købt latterligt mange Ikea skabe, og fået mig et lækkert ikea-hack klædeskab af køkkenskabe.
Af finere ting har jeg købt denne lampe, som lige skal have en hvid ledning på og op. Den er simpelthen mega fin, og jeg er så positiv overrasket over kvaliteten. Den ser meget eksklusiv ud.
Edit: den er fra Ellos og er købt med fin rabat, så den ramte omkring 500 kr
D.itsen skrev:Filipai skrev:Har købt latterligt mange Ikea skabe, og fået mig et lækkert ikea-hack klædeskab af køkkenskabe.
Af finere ting har jeg købt denne lampe, som lige skal have en hvid ledning på og op. Den er simpelthen mega fin, og jeg er så positiv overrasket over kvaliteten. Den ser meget eksklusiv ud.
Må vi ikke se dit ikea hack?
Filipai skrev:D.itsen skrev:Filipai skrev:Har købt latterligt mange Ikea skabe, og fået mig et lækkert ikea-hack klædeskab af køkkenskabe.
Må vi ikke se dit ikea hack?
Der mangler lige finessen med at rette alle låger til så de står snorlige... og 4 skuffer fordi ... corona![]()
Kan dele et hurtigt billede jeg tog den anden aften. Skabet forsætter 2 lave moduler(hvor det ene mangler skufferne), så omtrent alt pladsen under mine skråvægge er udnyttede.
Inde i hjørnet bag skabene er det ventilationsskakt.
Det er ikea method køkkenskabe, som er valgt fordi jeg manglede 5 cm for at få plads til de høje pax skabe.
TomKah skrev:
Waw det er flot.
Hvad er skuffen nedenunder? Og har du selv lavet fronter?