JoyNips skrev:En ordentlig røvfuld rengøringsmidler fra Basic Clean. Blev lokket af videoer med deres ovnrens.
Jeg hører gerne anmeldelser af produkterne. Har luret på dem

JoyNips skrev:En ordentlig røvfuld rengøringsmidler fra Basic Clean. Blev lokket af videoer med deres ovnrens.
flicka skrev:JoyNips skrev:En ræve-skræmmer! Der er en ræv der ved med at grave mit ene hvidløgsbed op. Møgdyr.
Er det en JRT, du har anskaffet dig?
DetSorteCirkus skrev:Flodhesteformerede dessertskeer.
JoyNips skrev:flicka skrev:JoyNips skrev:En ræve-skræmmer! Der er en ræv der ved med at grave mit ene hvidløgsbed op. Møgdyr.
Er det en JRT, du har anskaffet dig?
Åh, det ville jeg ønske! Men nej, det er bare sådan en ultralyds-én.
flicka skrev:Jeg hører gerne anmeldelser af produkterne. Har luret på dem
Sof skrev:flicka skrev:Jeg hører gerne anmeldelser af produkterne. Har luret på dem
Kalkfjerneren er vanvittig. Det er det første produkt, vi har fundet, der kan komme til bunds i kalken i brusekabine. Vi troede at glassene var matterede, efter 4 år viste det sig, at det var de slet ikke![]()
Sof skrev:flicka skrev:Jeg hører gerne anmeldelser af produkterne. Har luret på dem
Kalkfjerneren er vanvittig. Det er det første produkt, vi har fundet, der kan komme til bunds i kalken i brusekabine. Vi troede at glassene var matterede, efter 4 år viste det sig, at det var de slet ikke![]()
Persnikedy skrev
Hun er så på tværs at de skal have fat i de slæbebåde fra Suez kanalen
lillebjoern skrev:Hvad er det for noget rengøringsmiddel I taler om? Kan ikke finde tilbage til det oprindelige indlæg
RavenClaw skrev:lillebjoern skrev:Hvad er det for noget rengøringsmiddel I taler om? Kan ikke finde tilbage til det oprindelige indlæg
Basic Clean
Sof skrev:RavenClaw - kan se jeg købte en pakke der hedder fugerensepakken, ved ikke hvilken udgave der var med der. Vil dog sige at for os var den medfølgende pudsemaskine lidt ligegyldig, så ved ikke om det ikke er billigere bare at købe produkter.