Dit seneste køb til boligen?

Få hjælp til indretning af din bolig, eller blær dig med din nye kakkelovn!
Fledermäuslein
Kort karma: 78
Likede indlæg: 2938

Re: Dit seneste køb til boligen?

Indlægaf Fledermäuslein » 24. nov 2021, 07:15

kartoffelpizza skrev:
Fledermäuslein skrev:
Kilix skrev:
Fræksak skrev:
Kilix skrev:En Quooker flex. (Kogende vand i koekkenhanen)
Vi har haft den i under 24 timer, og jeg elsker den allerede! Den skal nok blive brugt flittigt, og saa har vi pensioneret det store, grimme skrummel af en kedel! :D

Vi valgte en Quooker, da vi for nogle år siden renoverede køkken. Jeg troede på ingen måde vi ville komme til at bruge den så meget, som vi gør. Nu kan jeg nærmest ikke forestille mig hvad vi dog gjorde før i tiden :lol:

:lol:
Man stod vel og gloede paa kedelen, mens man holdte paa haandtaget i spaending, om den nu ogsaa snart var faerdig? :-D

Er der nogen af jer, der har den, der kan lave danskvand også? Vi har en almindelig quooker (og elsker den), men overvejer, om den skal opgraderes.

Vi har nogle venner der har. De fortryder da den laver danskvandet noget mindre boblet end de ønsker. Og jeg er meget enig. Det har ikke nok bobler

Så er det udelukket, for min danskvand skal helst have så mange bobler, at det trækker op i næsen :-D
0
kartoffelpizza
Kort karma: 266
Likede indlæg: 4881

Indlægaf kartoffelpizza » 24. nov 2021, 07:38

Fledermäuslein skrev:
kartoffelpizza skrev:
Fledermäuslein skrev:
Kilix skrev:
Fræksak skrev:
Vi har haft den i under 24 timer, og jeg elsker den allerede! Den skal nok blive brugt flittigt, og saa har vi pensioneret det store, grimme skrummel af en kedel! :D

Vi valgte en Quooker, da vi for nogle år siden renoverede køkken. Jeg troede på ingen måde vi ville komme til at bruge den så meget, som vi gør. Nu kan jeg nærmest ikke forestille mig hvad vi dog gjorde før i tiden :lol:

Man stod vel og gloede paa kedelen, mens man holdte paa haandtaget i spaending, om den nu ogsaa snart var faerdig? :-D

Er der nogen af jer, der har den, der kan lave danskvand også? Vi har en almindelig quooker (og elsker den), men overvejer, om den skal opgraderes.

Vi har nogle venner der har. De fortryder da den laver danskvandet noget mindre boblet end de ønsker. Og jeg er meget enig. Det har ikke nok bobler

Så er det udelukket, for min danskvand skal helst have så mange bobler, at det trækker op i næsen :-D

Præcis. Samme her. Og den er altså bedst til blid brus-typer
0
Brugeravatar
Filipai
Kort karma: 910
Likede indlæg: 7151

Indlægaf Filipai » 24. nov 2021, 08:32

kartoffelpizza skrev:
Fledermäuslein skrev:
Kilix skrev:
Fræksak skrev:

Der er heller ikke bobler nok til min smag. Jeg har i stedet en semiautomatisk sodastream , hvor man bare klikket flasken i og trykker på 1,2 eller 3 alt efter mængden af bobler.
1
Brugeravatar
Kilix
Kort karma: 93
Likede indlæg: 1762

Indlægaf Kilix » 24. nov 2021, 09:13

Vi valgte bevidst ikke den med danskvand, da jeg ikke bryder mig om det, og kaeresten maa ikke drikke det.
Vi er dog virkeligt glade for Flex delen! Det er rart lige at kunne 'koge haandvasken af' :D
1
Brugeravatar
Stitch
Kort karma: 997
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 14757

Indlægaf Stitch » 24. nov 2021, 10:02

kartoffelpizza skrev:
Fledermäuslein skrev:
kartoffelpizza skrev:
Fledermäuslein skrev:
Kilix skrev:
Fræksak skrev:

Præcis. Samme her. Og den er altså bedst til blid brus-typer

Vi har den på arbejdet og jeg skulle lige til at skrive at den er mega god. Men jeg er til blid brus :lol2:
0
"You know, Hobbes, some days even my lucky rocketship underpants don't help."
Brugeravatar
Filipai
Kort karma: 910
Likede indlæg: 7151

Indlægaf Filipai » 24. nov 2021, 10:16

Kilix skrev:Vi valgte bevidst ikke den med danskvand, da jeg ikke bryder mig om det, og kaeresten maa ikke drikke det.
Vi er dog virkeligt glade for Flex delen! Det er rart lige at kunne 'koge haandvasken af' :D

Men fungerer kogedelen med flex udtaget ? Det husker jeg det ikke som det gør ? Har endnu ikke quooker i mit nye hjem.
0
Brugeravatar
Kilix
Kort karma: 93
Likede indlæg: 1762

Indlægaf Kilix » 24. nov 2021, 10:21

Filipai skrev:
Kilix skrev:Vi valgte bevidst ikke den med danskvand, da jeg ikke bryder mig om det, og kaeresten maa ikke drikke det.

Men fungerer kogedelen med flex udtaget ? Det husker jeg det ikke som det gør ? Har endnu ikke quooker i mit nye hjem.

Nej det kogende vand virker ikke med flex delen, jeg skulle nok have specificeret at vores er sat op paa varmtvands roeret, saa det vand vi faar ud af den varme hane er sindssygt varmt i forhold til normalt, saa det kommer op over de 60. Men nej, det er ikke de 100grader kogende vand direkte fra tanken. :)
1
Brugeravatar
Mivsen
Kort karma: 6
Likede indlæg: 85

Indlægaf Mivsen » 25. nov 2021, 13:48

Jeg har lige købt de her 3 til min stue :D
undskyld størrelsen. :lol:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
3
Brugeravatar
.Magic.
Kort karma: 326
Likede indlæg: 5572

Indlægaf .Magic. » 26. nov 2021, 05:12

En lille lyskæde til småkageglasset som jeg købte sidste år :santa2:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
2
Brugeravatar
MyIdea
Kort karma: 40
Geografisk sted: Bronx
Likede indlæg: 711

Indlægaf MyIdea » 26. nov 2021, 09:37

Black friday shopping til vores nybyggeri, som godt nok først er færdigt om et par måneder :fløjt:
H&M har 20% og Hubsch hylderne var til -30% :gogo:
6
You're never fully dressed until you wear a smile
Brugeravatar
MissSophie
Kort karma: 11
Likede indlæg: 216

Indlægaf MissSophie » 28. nov 2021, 03:53

Et bålfad til vores have! :love:
1
godtnavn
Kort karma: 723
Likede indlæg: 8434

Indlægaf godtnavn » 28. nov 2021, 11:28

Denne :love:

Billede

Ikke det vildeste bf tilbud men lidt bedre end normalt, og nu har vi overvejet den i månedsvis glæder mig til at pensionerer min 7 år gamle iRobot og erstatte den med denne der også tørre gulvet over!
0

Tilbage til "Bolig"