Dit seneste køb til boligen?

Få hjælp til indretning af din bolig, eller blær dig med din nye kakkelovn!
Brugeravatar
achillaxedprune
Kort karma: 1128
Likede indlæg: 10779

Re: Dit seneste køb til boligen?

Indlægaf achillaxedprune » 4. apr 2022, 10:46

Jeg har købt mere kunst. Jeg har ikke råd til det, så det må betales ved hjælp af kassekreditten med mindre min mand gider at gå med på købet. :lol: … Men jeg har siden marts 2018 stået på intern venteliste til at købe et Kvium fra Edition Copenhagen og jeg fik endelig mulighed for at købe et. Og sikke et!!! Jeg er simpelthen helt vild med farverne - Wow, freaking WOW!! :dåne:

Om 5 uger skulle det kunne afhentes. Jeg glæder mig! Jeg har helt ondt i maven af forventning og happiness!
5CF919E3-5CB0-4E07-A5C7-ECEB90EC57DC.jpeg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
29
Hvis man vil behandle folk ens, skal man behandle dem forskelligt.
Citat: Ukendt morfar.
Brugeravatar
Sustentaculum
Kort karma: 117
Likede indlæg: 919

Indlægaf Sustentaculum » 4. apr 2022, 12:15

achillaxedprune skrev:Jeg har købt mere kunst. Jeg har ikke råd til det, så det må betales ved hjælp af kassekreditten med mindre min mand gider at gå med på købet. :lol: … Men jeg har siden marts 2018 stået på intern venteliste til at købe et Kvium fra Edition Copenhagen og jeg fik endelig mulighed for at købe et. Og sikke et!!! Jeg er simpelthen helt vild med farverne - Wow, freaking WOW!! :dåne:

Om 5 uger skulle det kunne afhentes. Jeg glæder mig! Jeg har helt ondt i maven af forventning og happiness!

Eeeej, hvor er jeg misundelig! Jeg står også på den venteliste!

Kæmpe tillykke - eller hvad man siger :D
0
Brugeravatar
achillaxedprune

Indlægaf achillaxedprune » 4. apr 2022, 13:27

Sustentaculum skrev:Eeeej, hvor er jeg misundelig! Jeg står også på den venteliste!

Tak! Jeg er så mega glad. Min mand synes ikke om værket, så det bliver desværre på egen regning. Han synes det mindede om krig. Eftersom det hedder Warscape, så har han nok ret. :lol: Men ih, jeg er glad. Får nr. 22 af 35.

Han er også dark, ham Kvium.

Valgte ikke at købe denne, som bliver fremstillet i 45 eksemplarer. Havde jeg haft råd, så havde jeg dog også købt det, og så solgt det om et par år. Men akke ja, man skal have penge for at lave penge. :-p
144B430B-92B5-4390-B057-3C00CFEFDA14.png
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
Brugeravatar
Sustentaculum
Kort karma: 117
Likede indlæg: 919

Indlægaf Sustentaculum » 4. apr 2022, 13:53

achillaxedprune skrev:
Sustentaculum skrev:Eeeej, hvor er jeg misundelig! Jeg står også på den venteliste!

Tak! Jeg er så mega glad. Min mand synes ikke om værket, så det bliver desværre på egen regning. Han synes det mindede om krig. Eftersom det hedder Warscape, så har han nok ret. :lol: Men ih, jeg er glad. Får nr. 22 af 35.

Han er også dark, ham Kvium.

Valgte ikke at købe denne, som bliver fremstillet i 45 eksemplarer. Havde jeg haft råd, så havde jeg dog også købt det, og så solgt det om et par år. Men akke ja, man skal have penge for at lave penge. :-p
144B430B-92B5-4390-B057-3C00CFEFDA14.png

Hvor meget måtte du slippe, hvis man må spørge? :fløjt:

Men dejligt at hører at der er lidt flow i ventelisten, synes også jeg har stået på den i evigheder :D
0
Brugeravatar
achillaxedprune

Indlægaf achillaxedprune » 4. apr 2022, 14:03

Sustentaculum skrev:Hvor meget måtte du slippe, hvis man må spørge? :fløjt:

Men dejligt at hører at der er lidt flow i ventelisten, synes også jeg har stået på den i evigheder :D

23.000 kr. :)

Håber snart det bliver din tur! :gogo:
1
Brugeravatar
POCKETKITTEN
Kort karma: 1320
Likede indlæg: 19963

Indlægaf POCKETKITTEN » 4. apr 2022, 14:46

achillaxedprune skrev:Jeg har købt mere kunst. Jeg har ikke råd til det, så det må betales ved hjælp af kassekreditten med mindre min mand gider at gå med på købet. :lol: … Men jeg har siden marts 2018 stået på intern venteliste til at købe et Kvium fra Edition Copenhagen og jeg fik endelig mulighed for at købe et. Og sikke et!!! Jeg er simpelthen helt vild med farverne - Wow, freaking WOW!! :dåne:

Ej, jeg har også skrevet for at komme på venteliste,
Men de svarer mig ikke. Det er såå flot!
2
Man kan godt være dum, selvom man har en høj IP.
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Kort karma: 1283
Likede indlæg: 19594

Indlægaf Madam Pomfrey » 4. apr 2022, 18:55

Et fb-market kup...
Jeg har længe ønsket mig en ny sofa, og var faldet for tampa/cali modellerne der er til salg mange steder.
Og pludselig dukkede en super fin en op, til 1500 kr, - normal udsalgspris er 5500-7000 kr.
Og man kunne dårligt se den havde været brugt, selvom der i annoncen stod at man ikke skulle forvente en ny sofa.
Og så i en lækker støvet grøn.

jeg elsker dobbelt chaiselongen, og så sidder man ret så godt i den, og selvom det ikke er en rigtig hjørnesofa, så kan vi godt sidde alle 6 i den.
vi havde desværre ikke plads til U-modellen, det havde ellers været endnu bedre :D

Billede

farven

Billede
5
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
Brugeravatar
LaScrooge
Kort karma: 1727
Likede indlæg: 21684

Indlægaf LaScrooge » 7. apr 2022, 10:24

Jeg har købt et nyt sæt sengetøj fra min yndlingsproducent, AB Smaland. Jeg har allerede et sæt og elsker det ud over det hele, men jeg skal have et lysere et, til min sommerseng.
Farven er Peach Pink.
3
And we both know: I will be delicious
Brugeravatar
POCKETKITTEN

Indlægaf POCKETKITTEN » 7. apr 2022, 17:50

En foldemadras fra Pandora Living, så tummel med baby forhåbentlig bliver lidt lettere for ryggen. :gammel:
2
Brugeravatar
POCKETKITTEN

Indlægaf POCKETKITTEN » 7. apr 2022, 18:29

En termokande fra Kähler
1
godtnavn
Kort karma: 888
Likede indlæg: 10004

Indlægaf godtnavn » 7. apr 2022, 20:47

3 designstik af dem der faktisk vise på forrige side. Det ene skal bruges til at få støvsugeren ind under sofaen i stedet for nu hvor den står et mere synligt sted. De to andre skal bruges til lamper, jeg ved hvor men jeg ved virkelig ikke hvilke lamper, så skal på lampejagt!
1
Brugeravatar
paint
Kort karma: 673
Likede indlæg: 37292

Indlægaf paint » 10. apr 2022, 14:14

Noget så forrygende som en ny el-kedel. Den er endda så smart, at man kan indstille hvilken temperatur den skal varme vandet op til. det skal nemlig ikke koge, hvis man laver en hurtig instant-kaffe. Tæppet bliver helt trukket væk under en, når man opdager at den også har en 'hold-varm funktion', som holder vandtemperaturen på en valgt temp. (nøj, hor er det smart) ;)
Billede
4
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Det sted du søger, er det sted du søger fra
MissB
Kort karma: 182
Likede indlæg: 1420

Indlægaf MissB » 10. apr 2022, 18:07

paint skrev:Noget så forrygende som en ny el-kedel. Den er endda så smart, at man kan indstille hvilken temperatur den skal varme vandet op til. det skal nemlig ikke koge, hvis man laver en hurtig instant-kaffe. Tæppet bliver helt trukket væk under en, når man opdager at den også har en 'hold-varm funktion', som holder vandtemperaturen på en valgt temp. (nøj, hor er det smart) ;)
Billede

Hvor er den fra?
0
Brugeravatar
paint
Kort karma: 673
Likede indlæg: 37292

Indlægaf paint » 10. apr 2022, 19:38

MissB skrev:
paint skrev:Noget så forrygende som en ny el-kedel. Den er endda så smart, at man kan indstille hvilken temperatur den skal varme vandet op til. det skal nemlig ikke koge, hvis man laver en hurtig instant-kaffe. Tæppet bliver helt trukket væk under en, når man opdager at den også har en 'hold-varm funktion', som holder vandtemperaturen på en valgt temp. (nøj, hor er det smart) ;)
Billede

Hvor er den fra?

Her fra: https://www.avxperten.dk/elkedel/elkede ... erlach.asp
1
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Det sted du søger, er det sted du søger fra
MissB
Kort karma: 182
Likede indlæg: 1420

Indlægaf MissB » 10. apr 2022, 20:50

paint skrev:
MissB skrev:
Billede

Hvor er den fra?

Her fra: https://www.avxperten.dk/elkedel/elkede ... erlach.asp

Tak
0

Tilbage til "Bolig"