Om 5 uger skulle det kunne afhentes. Jeg glæder mig! Jeg har helt ondt i maven af forventning og happiness!
achillaxedprune skrev:Jeg har købt mere kunst. Jeg har ikke råd til det, så det må betales ved hjælp af kassekreditten med mindre min mand gider at gå med på købet.… Men jeg har siden marts 2018 stået på intern venteliste til at købe et Kvium fra Edition Copenhagen og jeg fik endelig mulighed for at købe et. Og sikke et!!! Jeg er simpelthen helt vild med farverne - Wow, freaking WOW!!
Om 5 uger skulle det kunne afhentes. Jeg glæder mig! Jeg har helt ondt i maven af forventning og happiness!
Sustentaculum skrev:Eeeej, hvor er jeg misundelig! Jeg står også på den venteliste!
Kæmpe tillykke - eller hvad man siger
achillaxedprune skrev:Sustentaculum skrev:Eeeej, hvor er jeg misundelig! Jeg står også på den venteliste!
Kæmpe tillykke - eller hvad man siger
Tak! Jeg er så mega glad. Min mand synes ikke om værket, så det bliver desværre på egen regning. Han synes det mindede om krig. Eftersom det hedder Warscape, så har han nok ret.Men ih, jeg er glad. Får nr. 22 af 35.
Han er også dark, ham Kvium.
Valgte ikke at købe denne, som bliver fremstillet i 45 eksemplarer. Havde jeg haft råd, så havde jeg dog også købt det, og så solgt det om et par år. Men akke ja, man skal have penge for at lave penge.
Sustentaculum skrev:Hvor meget måtte du slippe, hvis man må spørge?![]()
Men dejligt at hører at der er lidt flow i ventelisten, synes også jeg har stået på den i evigheder
achillaxedprune skrev:Jeg har købt mere kunst. Jeg har ikke råd til det, så det må betales ved hjælp af kassekreditten med mindre min mand gider at gå med på købet.… Men jeg har siden marts 2018 stået på intern venteliste til at købe et Kvium fra Edition Copenhagen og jeg fik endelig mulighed for at købe et. Og sikke et!!! Jeg er simpelthen helt vild med farverne - Wow, freaking WOW!!
paint skrev:Noget så forrygende som en ny el-kedel. Den er endda så smart, at man kan indstille hvilken temperatur den skal varme vandet op til. det skal nemlig ikke koge, hvis man laver en hurtig instant-kaffe. Tæppet bliver helt trukket væk under en, når man opdager at den også har en 'hold-varm funktion', som holder vandtemperaturen på en valgt temp. (nøj, hor er det smart)![]()
MissB skrev:paint skrev:Noget så forrygende som en ny el-kedel. Den er endda så smart, at man kan indstille hvilken temperatur den skal varme vandet op til. det skal nemlig ikke koge, hvis man laver en hurtig instant-kaffe. Tæppet bliver helt trukket væk under en, når man opdager at den også har en 'hold-varm funktion', som holder vandtemperaturen på en valgt temp. (nøj, hor er det smart)![]()
Hvor er den fra?
paint skrev:MissB skrev:paint skrev:Noget så forrygende som en ny el-kedel. Den er endda så smart, at man kan indstille hvilken temperatur den skal varme vandet op til. det skal nemlig ikke koge, hvis man laver en hurtig instant-kaffe. Tæppet bliver helt trukket væk under en, når man opdager at den også har en 'hold-varm funktion', som holder vandtemperaturen på en valgt temp. (nøj, hor er det smart)![]()
Hvor er den fra?
Her fra: https://www.avxperten.dk/elkedel/elkede ... erlach.asp