Dit seneste køb til boligen?

Få hjælp til indretning af din bolig, eller blær dig med din nye kakkelovn!
Brugeravatar
Phlox9
Kort karma: 16
Likede indlæg: 156

Re: Dit seneste køb til boligen?

Indlægaf Phlox9 » 16. mar 2016, 19:42

Greb til køkkenskabe og skuffer i to størrelser - de er af porcelæn og diamantformede, hvilket gerne skal peppe vores nye hvide skabe og skuffer op :) Designeren hedder Rie Elise Larsen - jeg kendte hende ikke før, men jeg faldt for de her grønne diamanter, der passer fint til vores nye, grønne fliser :lun:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
Senest rettet af Phlox9 16. mar 2016, 21:10, rettet i alt 4 gange.
6
Brugeravatar
MissIce
Kort karma: 7
Likede indlæg: 106

Indlægaf MissIce » 16. mar 2016, 20:04

Ikke ligefrem til boligen ... Vi har købt en bolig! :D

Ja, vi har købt et hus, som vi skal flytte ind i den 1. juli :ivrig:

Så jeg får rigelig lejlighed til at købe nyt til den nye bolig :dance:
15
Brugeravatar
MissIce
Kort karma: 7
Likede indlæg: 106

Indlægaf MissIce » 16. mar 2016, 20:23

Jeg har bestilt plakaten med de truede ord. Og manden og jeg kom så til at tale om indretning osv i det nye hus. Vi pusler lidt med ideen om en "statement-væg" - en hel væg, hvor vi vil skrive forskellige ord og korte vendinger på kryds og tværs med inspiration fra plakaten.

Så jeg er på udkig efter stencils med bogstaver i en størrelse der passer til at væg ... Er der tilfældigvis nogen herinde der lige ved, hvor man kan købe sådan nogen? Det gør ikke noget, at de skal bestilles hjem via eBay el. lign. for der er noget tid til de skal bruges.
0
Brugeravatar
Badesandalen
Kort karma: 123
Likede indlæg: 1447

Indlægaf Badesandalen » 16. mar 2016, 21:48

MissIce skrev:Ikke ligefrem til boligen ... Vi har købt en bolig! :D

Ja, vi har købt et hus, som vi skal flytte ind i den 1. juli :ivrig:

Så jeg får rigelig lejlighed til at købe nyt til den nye bolig :dance:

Hvor fedt! Tillykke!

MissIce skrev:Jeg har bestilt plakaten med de truede ord. Og manden og jeg kom så til at tale om indretning osv i det nye hus. Vi pusler lidt med ideen om en "statement-væg" - en hel væg, hvor vi vil skrive forskellige ord og korte vendinger på kryds og tværs med inspiration fra plakaten.

Så jeg er på udkig efter stencils med bogstaver i en størrelse der passer til at væg ... Er der tilfældigvis nogen herinde der lige ved, hvor man kan købe sådan nogen? Det gør ikke noget, at de skal bestilles hjem via eBay el. lign. for der er noget tid til de skal bruges.

Min første tanke er Søstrene Grene, plejer de ikke at have sådan noget?
0
Har brugt for lang tid på' gå rundt og dukke mig
Lukket døre til de rum hvor der var spejl
Skiftet kurs, nu' jeg forenet med mine fejl
De' jo o-o-o-o-o-o-okay

godtnavn
Kort karma: 211
Likede indlæg: 1212

Indlægaf godtnavn » 18. mar 2016, 04:01

Denne :love:

Billedet er fra sælger, glæder mig til den ankommer en gang i næste uge! Den skal stå bag altandøren (indendørs) og være fyldt med salat eller krydderurter, har ikke helt besluttet mig for hvad den skal indeholde, men uanset bliver det så fint!
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
24
Fræksak
Kort karma: 44
Likede indlæg: 334

Indlægaf Fræksak » 18. mar 2016, 09:47

godtnavn skrev:Denne :love:

Billedet er fra sælger, glæder mig til den ankommer en gang i næste uge! Den skal stå bag altandøren (indendørs) og være fyldt med salat eller krydderurter, har ikke helt besluttet mig for hvad den skal indeholde, men uanset bliver det så fint!

Kors, hvor er den fin! :love2: Hvad søger man på, hvis man skal finde sådan en sag?
1
Brugeravatar
Marichen12
Kort karma: 289
Likede indlæg: 2038

Indlægaf Marichen12 » 18. mar 2016, 10:19

Fræksak skrev:

Kors, hvor er den fin! :love2: Hvad søger man på, hvis man skal finde sådan en sag?

Det vil jeg også gerne vide :love: Har set en hvor den blev brugt til børnebøger - det var så fint :lun:
0
Mor til 4... :pompom: :preggo1:
Brugeravatar
Marichen12
Kort karma: 289
Likede indlæg: 2038

Indlægaf Marichen12 » 18. mar 2016, 10:21

Marichen12 skrev:
Fræksak skrev:

Det vil jeg også gerne vide :love: Har set en hvor den blev brugt til børnebøger - det var så fint :lun:

Plantekasse teak giver gode hits :dåne:

Og blomsterkumme...
1
Mor til 4... :pompom: :preggo1:
Fræksak
Kort karma: 44
Likede indlæg: 334

Indlægaf Fræksak » 18. mar 2016, 11:52

Marichen12 skrev:
Marichen12 skrev:
Fræksak skrev:

Plantekasse teak giver gode hits :dåne:

Og blomsterkumme...

Tak :kys:
0
godtnavn

Indlægaf godtnavn » 18. mar 2016, 16:12

Som nævnt hedder det en blomsterkumme :) Mange sælgere ved det dog ikke, så blomsterkasse/plantekasse giver også gode resultater :) De svinger meget i pris, jeg fik den til 400 kr som jeg synes var en god pris :)
1
godtnavn

Indlægaf godtnavn » 18. mar 2016, 16:13

Kan jeg i øvrigt ikke finde en blomsterkasse/altankasse der passer i (den mangler den medfødte kumme) så ender den som lp-kasse, hvilket heller ikke er skidt :P
0
Brugeravatar
Juki
Kort karma: 178
Likede indlæg: 2367

Indlægaf Juki » 18. mar 2016, 16:22

Phlox9 skrev:Greb til køkkenskabe og skuffer i to størrelser - de er af porcelæn og diamantformede, hvilket gerne skal peppe vores nye hvide skabe og skuffer op :) Designeren hedder Rie Elise Larsen - jeg kendte hende ikke før, men jeg faldt for de her grønne diamanter, der passer fint til vores nye, grønne fliser :lun:

Dem har jeg også kig på!

Ved du hvordan de ser ud bagpå og hvor lang skruen er, på begge størrelser? :)
1
I like big beards and I cannot lie
Billede
Brugeravatar
Craver
Kort karma: 43
Geografisk sted: Østjylland
Likede indlæg: 342

Indlægaf Craver » 23. mar 2016, 10:53

Studio Arhøj kop (må have flere!!!) og en Christian Lacroix notesbog med -20 % :)
Billede
4
... I would name her Rock'N'Roll
Brugeravatar
Phlox9
Kort karma: 16
Likede indlæg: 156

Indlægaf Phlox9 » 23. mar 2016, 18:08

Juki skrev:
Phlox9 skrev:Greb til køkkenskabe og skuffer i to størrelser - de er af porcelæn og diamantformede, hvilket gerne skal peppe vores nye hvide skabe og skuffer op :) Designeren hedder Rie Elise Larsen - jeg kendte hende ikke før, men jeg faldt for de her grønne diamanter, der passer fint til vores nye, grønne fliser :lun:

Dem har jeg også kig på!

Ved du hvordan de ser ud bagpå og hvor lang skruen er, på begge størrelser? :)

Hov, jeg så først din besked nu :) Jeg har ikke fået dem i hænderne, de blev sendt til mine forældre i DK, og de tager dem med, når de kommer på besøg i april, så skal jeg nok melde tilbage. Lige nu er de store af dem vildt nedsat på http://www.nordhjem.dk/searchtext=rie%20elise%20larsen
1
Brugeravatar
Rosa Espinosa
Kort karma: 287
Likede indlæg: 4429

Indlægaf Rosa Espinosa » 24. mar 2016, 12:16

Påskeæg fra Fakta. Blomsterne har kæresten siddet og hæklet i dag. Han synes at de ville passe til :lol:
7
Du kan ikke klandre mig for, at der har været en polohest inde og rode i mit sølvtøj

Tilbage til "Bolig"