Dit seneste køb til boligen?

Få hjælp til indretning af din bolig, eller blær dig med din nye kakkelovn!
Brugeravatar
POCKETKITTEN
Kort karma: 947
Likede indlæg: 14870

Re: Dit seneste køb til boligen?

Indlægaf POCKETKITTEN » 30. nov 2016, 16:25

Var til lagersalg hos Broste og fik et stort gevir, som jeg vil hænge tasker på, og et serveringsbræt med hjem. Ville gerne have haft en stor keramikvase med også, men jeg kunne ikke slæbe mere.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
1
Man kan godt være dum, selvom man har en høj IP.
Brugeravatar
Hunkat
Kort karma: 438
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 13752

Indlægaf Hunkat » 30. nov 2016, 16:29

Ballademager skrev:Jeg har IKKE købt plaider :D, men vi har udnyttet Black Friday til at få købt to fine Flowerpots i mathvid :lun:

Ha, det udsalg var jeg også til :D

Købte dem i mint.

Og en lejlighed til at have dem i :banan:
4
L'enfer, c'est les autres

I'm Richard, Chief Warlock of the Brothers of Darkness, Lord of the Thirteen Hells, Master of the Bones, Emporer of the Black, Lord of the Undead Mistress of Fire, and Mayor of a little village up the coast
OberstNasig
Kort karma: 145
Likede indlæg: 1687

Indlægaf OberstNasig » 2. dec 2016, 12:12

Har købt denne bad boy, da jeg har smidt alt ud i stuen og så småt er ved at sluse nye ting ind. Jeg har ledt efter et sofabord længe og jeg blev ved med at vende tilbage til det her, men jeg kviede mig ved den uhyrlige pris. Så kom der 20 procents rabat på i forbindelse med Black Friday og så røg den i kurven. Desværre er der op til en måneds ventetid, så jeg er meget utålmodig!
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
7
Ficus
Kort karma: 193
Likede indlæg: 2906

Indlægaf Ficus » 2. dec 2016, 12:45

OberstNasig skrev:Har købt denne bad boy, da jeg har smidt alt ud i stuen og så småt er ved at sluse nye ting ind. Jeg har ledt efter et sofabord længe og jeg blev ved med at vende tilbage til det her, men jeg kviede mig ved den uhyrlige pris. Så kom der 20 procents rabat på i forbindelse med Black Friday og så røg den i kurven. Desværre er der op til en måneds ventetid, så jeg er meget utålmodig!

Det bord har vi kigget SÅ meget på. Faktisk er det højest på min liste. Min kæreste tror dog man bliver træt af messing efter et års tid. Så vi købte et billigt HAY bord, som kompromis-bord, indtil jeg får ham overbevist om det der! :love2: :love2: :love2:
0
OberstNasig
Kort karma: 145
Likede indlæg: 1687

Indlægaf OberstNasig » 4. dec 2016, 16:43

Ficus skrev:
OberstNasig skrev:Har købt denne bad boy, da jeg har smidt alt ud i stuen og så småt er ved at sluse nye ting ind. Jeg har ledt efter et sofabord længe og jeg blev ved med at vende tilbage til det her, men jeg kviede mig ved den uhyrlige pris. Så kom der 20 procents rabat på i forbindelse med Black Friday og så røg den i kurven. Desværre er der op til en måneds ventetid, så jeg er meget utålmodig!

Det bord har vi kigget SÅ meget på. Faktisk er det højest på min liste. Min kæreste tror dog man bliver træt af messing efter et års tid. Så vi købte et billigt HAY bord, som kompromis-bord, indtil jeg får ham overbevist om det der! :love2: :love2: :love2:

Det er også bare gudesmukt :love2: Jeg står heldigvis for indretningen herhjemme, da jeg også er den, der betaler :D
Jeg er også vild med den udgave, hvor det er rosafarvet glas, men glas er bare så upraktisk, fordi det let bliver ridset.
1
Brugeravatar
Trommedreng
Kort karma: 34
Geografisk sted: Teheranistan
Likede indlæg: 394

Indlægaf Trommedreng » 4. dec 2016, 20:39

Ikke et decideret køb, men jeg havde et gammelt abstrakt maleri på 1x1m hængende i stuen, som jeg var træt af at glo på. Altså, det var jo grønt!?
Nå, men I stedet for at kyle det ud, har jeg valgt at gøre...well, et eller andet ved det. Faktisk ved jeg ikke helt, hvad mit lille projekt udarter til endnu. Jeg tog bare en tur forbi en kunsthandler og købte en håndfuld artikler, som jeg aldrig havde arbejdet med før.
Det er ikke færdigt - tror jeg nok. Jeg vil gerne fremhæve krakeleringerne.

Det er egentlig ret hygs, men fuck hvor har jeg virkelig haft brug for en form for eskapisme midt i min elendighed.
Men det føltes rart at nok. Denne momentane virkelighedsflugt.
0
I would have written you a shorter letter, but I did not have the time.
Brugeravatar
Trommedreng

Indlægaf Trommedreng » 6. dec 2016, 21:40

Phase three: highlighting af krakeleringer.

Jaja, jeg ved godt det bare ligner et fugtskadet gipsloft, men jeg ka' faktisk godt li' det. Nå, men.. oh the fun I had.
7
Brugeravatar
achillaxedprune
Kort karma: 847
Likede indlæg: 7329

Indlægaf achillaxedprune » 11. dec 2016, 19:00

En vandkande fra House Doctor... Nu var jeg træt af at vi vandende vores planter med en 1/2-liters flaske. :lol:
Billede
4
Hvis man vil behandle folk ens, skal man behandle dem forskelligt.
Citat: Ukendt morfar.
Brugeravatar
POCKETKITTEN
Kort karma: 947
Likede indlæg: 14870

Indlægaf POCKETKITTEN » 12. dec 2016, 18:05

Min mor har drejet denne fine vase til mig med plads til intet mindre end 50 tulipaner!
17
Man kan godt være dum, selvom man har en høj IP.
Hewlett
Kort karma: 53
Likede indlæg: 2554

Indlægaf Hewlett » 13. dec 2016, 17:17

Trommedreng skrev:Phase three: highlighting af krakeleringer.

Jaja, jeg ved godt det bare ligner et fugtskadet gipsloft, men jeg ka' faktisk godt li' det. Nå, men.. oh the fun I had.

Det ligner et fotografi af en meget tør ørken, taget højt oppefra :lol2:
0
Fræksak
Kort karma: 263
Likede indlæg: 2630

Indlægaf Fræksak » 13. dec 2016, 17:35

POCKETKITTEN skrev:Min mor har drejet denne fine vase til mig med plads til intet mindre end 50 tulipaner!

Shit, den er flot!! Og dyr i tulipaner :-D
1
Brugeravatar
Trommedreng

Indlægaf Trommedreng » 13. dec 2016, 18:01

Hewlett skrev:
Trommedreng skrev:Phase three: highlighting af krakeleringer.

Det ligner et fotografi af en meget tør ørken, taget højt oppefra :lol2:

Jeg har givet det farver nu! :)
8
Brugeravatar
Knirkemis
Kort karma: 284
Likede indlæg: 3097

Indlægaf Knirkemis » 15. dec 2016, 14:58

Sofa fra IKEA og bord fra Jysk. Jeg var temmelig skeptisk omkring møbler fra Jysk, men det var det eneste pæne, jeg kunne finde. Og det lader egentlig til at kvaliteten er rimelig.
3
Brugeravatar
Trommedreng

Indlægaf Trommedreng » 20. dec 2016, 21:27

Så! Nujeg'færdig...

Det er faktisk blevet fint nok. Det pynter i hvert fald mere end det forrige maleri.

Nu sidder jeg så tilbage med en shit-load akrylmaling, som jeg skal ha' brugt på et eller andet.
5
Brugeravatar
Njord
Kort karma: 9
Geografisk sted: Trekant området
Likede indlæg: 96

Indlægaf Njord » 23. dec 2016, 07:47

Det er da en antik juletræsfod i glas :-)
julefod.jpeg
3
Njord, den nordiske Gud for havet og rigdom.....

Tilbage til "Bolig"