MissBailey skrev:En hyggetur i IkeaUdover sukkulenter og juleservietter snuppede jeg også de gode ziplock poser, flere plastbøtter (de hvide med rødt/gennemsigtigt låg) og 2 opbevaringskasser.
Tiger skrev:MissBailey skrev:En hyggetur i IkeaUdover sukkulenter og juleservietter snuppede jeg også de gode ziplock poser, flere plastbøtter (de hvide med rødt/gennemsigtigt låg) og 2 opbevaringskasser.
Hvor er det smukke Sukkulenter
DetSorteCirkus skrev:Jeg har ingen have, men ifg. det her skilt har jeg til gengæld en hel skov i min vindueskarm, og det er altså vildere end en have.
Krølle skrev:Hvor fint! Hvis huskøb falder endeligt på plads i morgen, skal jeg klart huske at få sådan et skilt der hvor haven bliver til Amager-urskov
Har udover evt hus købt detteLampen er den med 4 led på det "rodede" billede, det andet er bare til illustration. Så fin!
didas skrev:Det er bestemt ikke moderelateret, så køb til boligen må være den kasse, det passer bedst ind under
Et nyt brætspil til gruppen af spilvenner. Spørgsmål om alt det, du bør vide. Der er ingen pluspoints, kun minuspoint, hvis man svarer forkert. Og jo mere, man burde vide svaret, jo flere minuspoints, hvis der svares forkert.
Guldfisk skrev:didas skrev:Det er bestemt ikke moderelateret, så køb til boligen må være den kasse, det passer bedst ind under
Et nyt brætspil til gruppen af spilvenner. Spørgsmål om alt det, du bør vide. Der er ingen pluspoints, kun minuspoint, hvis man svarer forkert. Og jo mere, man burde vide svaret, jo flere minuspoints, hvis der svares forkert.
Jeg kan ikke se billedet, men hvad hedder spillet? Det lyder sjovt
Badesandalen skrev:Krølle skrev:Hvor fint! Hvis huskøb falder endeligt på plads i morgen, skal jeg klart huske at få sådan et skilt der hvor haven bliver til Amager-urskov
Har udover evt hus købt detteLampen er den med 4 led på det "rodede" billede, det andet er bare til illustration. Så fin!
Er de to kranier (ser det ud til) på hylden krus?
Krølle skrev:Badesandalen skrev:Krølle skrev:Hvor fint! Hvis huskøb falder endeligt på plads i morgen, skal jeg klart huske at få sådan et skilt der hvor haven bliver til Amager-urskov
Er de to kranier (ser det ud til) på hylden krus?
Ja. Jeg er SÅ glad for dem - de er købt i en lille kunsthåndværkbutik på Islands Brygge.