Thestral skrev:Så skal man vist tage mange lange varme bade for at det skal løbe rundt
Gad da godt at det virkede
Jeg har nu tænkt mig at hænge de fleste af de 7 styk jeg har købt i min stue, men nu må jeg se hvordan det går

Thestral skrev:Så skal man vist tage mange lange varme bade for at det skal løbe rundt
De er vildt fede. Jeg hepper på digTilly skrev:Thestral skrev:Så skal man vist tage mange lange varme bade for at det skal løbe rundt
Jeg har nu tænkt mig at hænge de fleste af de 7 styk jeg har købt i min stue, men nu må jeg se hvordan det gårJeg er forberedt på at de måske ikke lever længe, jeg har egentlig ikke særligt grønne fingre, synes bare de er så fine, så jeg er nødt til at prøve det af
girl_beat skrev:DetSorteCirkus skrev:
To af hver af de her.
Har du modtaget? Og i så fald - hvordan er kvaliteten? Det kunne være en perfekt fødselsdagsgave til en kollega
DetSorteCirkus skrev:En lille smoothieblender, der kan stå fast på køkkenbordet, til travle morgener.
StripesAddict skrev:DetSorteCirkus skrev:En lille smoothieblender, der kan stå fast på køkkenbordet, til travle morgener.
Hvor har du fundet den henne?
DetSorteCirkus skrev:StripesAddict skrev:DetSorteCirkus skrev:En lille smoothieblender, der kan stå fast på køkkenbordet, til travle morgener.
https://www.proshop.dk/Blender/Melissa- ... -W/2537134
Tilly skrev:Jeg har købt en omgang "air plants" (planter der ikke behøver jord) fra Amazon og nogle forskellige holdere fra eBay de skal hænge i. Glæder mig til at få dem![]()
Lalana skrev:Tilly skrev:Jeg har købt en omgang "air plants" (planter der ikke behøver jord) fra Amazon og nogle forskellige holdere fra eBay de skal hænge i. Glæder mig til at få dem![]()
Ej sig lige til hvordan det gik?? Kan man virkelig godt købe planter fra Amazon ...som også overlever?
Tilly skrev:Lalana skrev:Tilly skrev:Jeg har købt en omgang "air plants" (planter der ikke behøver jord) fra Amazon og nogle forskellige holdere fra eBay de skal hænge i. Glæder mig til at få dem![]()
Ej sig lige til hvordan det gik?? Kan man virkelig godt købe planter fra Amazon ...som også overlever?
Købte dem fra deres uk side, ved ikke om det er lovligt at få sendt planter helt fra USA. Altså de var lidt forsinket i posten, men de er kommet godt frem. Havde bestilt 7 i det hele, og de 6 af dem ser rigtig fine ud, og den sidste er lidt vissen, så måske den ikke overlever. Men jeg elsker allerede mine air plantshåber de lever længe
StripesAddict skrev:DetSorteCirkus skrev:En lille smoothieblender, der kan stå fast på køkkenbordet, til travle morgener.