Dit seneste køb til boligen?

Få hjælp til indretning af din bolig, eller blær dig med din nye kakkelovn!
JoyNips
Kort karma: 941
Likede indlæg: 19643

Re: Dit seneste køb til boligen?

Indlægaf JoyNips » 2. apr 2017, 08:42

Sengetøj med det fineste japanske mønster. Og ammepudebetræk med samme mønster.
4
Brugeravatar
Bøtte
Kort karma: 1085
Likede indlæg: 8863

Indlægaf Bøtte » 2. apr 2017, 20:22

Noget så kedeligt som en støvsuger! Til gengæld glæder jeg mig til at få en mere støjsvag model og så er den samtidig lavet primært af genbrugsplast :gogo:
2
Fræksak
Kort karma: 261
Likede indlæg: 2592

Indlægaf Fræksak » 5. apr 2017, 18:54

Jeg har købt to hylder til vores nye køkken. Elementerne er hvide og bordpladen er betonlook, og selv om gulvet er en varm, mørk grøn, mangler der stadig lidt varme derude. Det håber jeg, hylderne kan være med til at give. Jeg tænker, der skal ligge lidt kogebøger, stå et par små planter o. lign. på dem:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
5
Brugeravatar
Mi55y
Kort karma: 709
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 11004

Indlægaf Mi55y » 6. apr 2017, 10:38

0
S - 09.10.18 :love2:
Brugeravatar
Juki
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14790

Indlægaf Juki » 10. apr 2017, 14:46

Lidt til haven:

Kartoffelspande/-potter
Billede

Frø til gulerødder
Billede

Solcelle-lyskæde fra ebay
Billede
1
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
MyIdea
Kort karma: 25
Geografisk sted: Bronx
Likede indlæg: 452

Indlægaf MyIdea » 10. apr 2017, 17:27

Juki skrev:Lidt til haven:

Kartoffelspande/-potter
Billede

Frø til gulerødder
Billede

Solcelle-lyskæde fra ebay
Billede

Har du et link til lyskæden? :)
0
You're never fully dressed until you wear a smile
Brugeravatar
Juki
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14790

Indlægaf Juki » 10. apr 2017, 20:34

MyIdea skrev:Har du et link til lyskæden? :)

Det kan du tro! :)

http://www.ebay.co.uk/itm/162202210827? ... EBIDX%3AIT
1
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
achillaxedprune
Kort karma: 818
Likede indlæg: 7115

Indlægaf achillaxedprune » 14. apr 2017, 06:30

Fint sengetøj, som jeg har haft et godt øje tik siden det blev flashet af en anden debattør herinde... jeg har dog været for nærig til at betale 700 kr. pr. sæt. Men jeg fandt det på udsalg i den lokale Imerco til 50 % af prisen. Hurra! :banan:
Med kløverblomst:
Billede

Og forglemmigej:
Billede
15
Hvis man vil behandle folk ens, skal man behandle dem forskelligt.
Citat: Ukendt morfar.
OberstNasig
Kort karma: 137
Likede indlæg: 1604

Indlægaf OberstNasig » 20. apr 2017, 15:35

Jeg har købt denne skønhed, jeg længe har været meget, meget varm på. Så kom den med 20 procent pga. påsken og så kunne jeg ligeså godt bruge nogle moneter.

Jeg har tidligere postet en tråd herinde med andre lænestole, bare til en billigere penge, men når jeg mærkede efter, havde jeg mest lyst til at spendere lidt ekstra og så få stolen. Det er jeg glad for, at jeg prioriterede. Forhåbentlig holder den livet ud.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
15
Thesen
Kort karma: 16
Likede indlæg: 165

Indlægaf Thesen » 20. apr 2017, 17:42

OberstNasig skrev:Jeg har købt denne skønhed, jeg længe har været meget, meget varm på. Så kom den med 20 procent pga. påsken og så kunne jeg ligeså godt bruge nogle moneter.

Jeg har tidligere postet en tråd herinde med andre lænestole, bare til en billigere penge, men når jeg mærkede efter, havde jeg mest lyst til at spendere lidt ekstra og så få stolen. Det er jeg glad for, at jeg prioriterede. Forhåbentlig holder den livet ud.

Den er skøn! :love:
Hvor er den fra?
0
OberstNasig
Kort karma: 137
Likede indlæg: 1604

Indlægaf OberstNasig » 20. apr 2017, 22:11

Thesen skrev:
OberstNasig skrev:Jeg har købt denne skønhed, jeg længe har været meget, meget varm på. Så kom den med 20 procent pga. påsken og så kunne jeg ligeså godt bruge nogle moneter.

Den er skøn! :love:
Hvor er den fra?

Ja, den er nemlig helt vildt flot. Den er fra &Tradition og hedder Fly Chair :)
1
Fræksak

Indlægaf Fræksak » 21. apr 2017, 07:45

Den er virkelig flot, men hvordan sidder man i den? Er det sådan en flydestol?
0
Brugeravatar
Knirkemis
Kort karma: 281
Likede indlæg: 3057

Indlægaf Knirkemis » 21. apr 2017, 09:16

Jeg har gået i "flyt, eller forny"-planer, og har besluttet, at flytning er for besværligt. Så nu begynder jeg at lave lidt forbedringer i min lejlighed. Første projekt er altanen. Jeg har i dag lagt trægulv fra Harald Nyborg derude, og har også bestilt en solcelle lyskæde fra eBay (inspireret af denne tråd).
Og så har jeg lige bestilt en vaskemaskine! I over 8 år, har jeg slæbt vasketøj fra 4.sal til kælderen i nabo-opgangen. Og op igen, til tørring. Jeg hader at vaske tøj, og det bliver så dejligt bare at kunne gøre det ude i køkkenet :pompom: Da det koster et køkkenskab, skal jeg have fundet alternativ opbevaring, så jeg skal nok en tur i IKEA inden så længe.
Om et halvt års tid, skal min ene stue omdannes til børneværelse og tv-stue, ved hjælp af en ny væg. Det bliver så godt.
Så skal jeg bare lige have overbevist andelsforeningen om, at vi skal have installeret elevator, så er alle mine trængsler ved at gå fra at bo alene, til også at have en baby, overstået :D Men det gider de sgu nok ikke.
7
Fræksak

Indlægaf Fræksak » 21. apr 2017, 09:30

Knirkemis skrev:Jeg har gået i "flyt, eller forny"-planer, og har besluttet, at flytning er for besværligt. Så nu begynder jeg at lave lidt forbedringer i min lejlighed. Første projekt er altanen. Jeg har i dag lagt trægulv fra Harald Nyborg derude, og har også bestilt en solcelle lyskæde fra eBay (inspireret af denne tråd).
Og så har jeg lige bestilt en vaskemaskine! I over 8 år, har jeg slæbt vasketøj fra 4.sal til kælderen i nabo-opgangen. Og op igen, til tørring. Jeg hader at vaske tøj, og det bliver så dejligt bare at kunne gøre det ude i køkkenet :pompom: Da det koster et køkkenskab, skal jeg have fundet alternativ opbevaring, så jeg skal nok en tur i IKEA inden så længe.
Om et halvt års tid, skal min ene stue omdannes til børneværelse og tv-stue, ved hjælp af en ny væg. Det bliver så godt.
Så skal jeg bare lige have overbevist andelsforeningen om, at vi skal have installeret elevator, så er alle mine trængsler ved at gå fra at bo alene, til også at have en baby, overstået :D Men det gider de sgu nok ikke.

Har du et link til kæden? Den ser sjov ud!
0
Brugeravatar
POCKETKITTEN
Kort karma: 932
Likede indlæg: 14724

Indlægaf POCKETKITTEN » 21. apr 2017, 10:16

En olielampe til sofabordet. Så hyggelig!
1
Man kan godt være dum, selvom man har en høj IP.

Tilbage til "Bolig"