Knirkemis skrev:Jeg har gået i "flyt, eller forny"-planer, og har besluttet, at flytning er for besværligt. Så nu begynder jeg at lave lidt forbedringer i min lejlighed. Første projekt er altanen. Jeg har i dag lagt trægulv fra Harald Nyborg derude, og har også bestilt en solcelle lyskæde fra eBay (inspireret af denne tråd).
Og så har jeg lige bestilt en vaskemaskine! I over 8 år, har jeg slæbt vasketøj fra 4.sal til kælderen i nabo-opgangen. Og op igen, til tørring. Jeg hader at vaske tøj, og det bliver så dejligt bare at kunne gøre det ude i køkkenetDa det koster et køkkenskab, skal jeg have fundet alternativ opbevaring, så jeg skal nok en tur i IKEA inden så længe.
Om et halvt års tid, skal min ene stue omdannes til børneværelse og tv-stue, ved hjælp af en ny væg. Det bliver så godt.
Så skal jeg bare lige have overbevist andelsforeningen om, at vi skal have installeret elevator, så er alle mine trængsler ved at gå fra at bo alene, til også at have en baby, overståetMen det gider de sgu nok ikke.
Hvad er de her lysdimser for noget ??