Phlox9 skrev:Ikke et nykøb, men min mand har repareret og malet denne stol fra min oldemor, som stod i en fugtig kælder og var ved at falde fra hinandenDen skal stå i vores soveværelse.
Hvad for noget maling har i brugt ? Virkelig fin farve
Phlox9 skrev:Ikke et nykøb, men min mand har repareret og malet denne stol fra min oldemor, som stod i en fugtig kælder og var ved at falde fra hinandenDen skal stå i vores soveværelse.
Chloecat skrev:Phlox9 skrev:Ikke et nykøb, men min mand har repareret og malet denne stol fra min oldemor, som stod i en fugtig kælder og var ved at falde fra hinandenDen skal stå i vores soveværelse.
Hvad for noget maling har i brugt ? Virkelig fin farve
Mocca skrev:Ficus skrev:En ny lampe og 15 m2 skifer fliser
Jeg er helt vild med din lampe![]()
Hvor er den fra?
Ficus skrev:Mocca skrev:Ficus skrev:En ny lampe og 15 m2 skifer fliser
Jeg er helt vild med din lampe![]()
Hvor er den fra?
Det er Arigato fra Grupa
LaMariposa skrev:Vi har været i Le Creuset outlet og købt en pande og en gryde, der kan gå i ovnen (jeg kom til at brænde vores trofaste pande af). Glæder mig så meget til at prøve at bage grydebrød og kanelsnegle i gryden. Og så elsker jeg farven
Pandesteg skrev:LaMariposa skrev:Vi har været i Le Creuset outlet og købt en pande og en gryde, der kan gå i ovnen (jeg kom til at brænde vores trofaste pande af). Glæder mig så meget til at prøve at bage grydebrød og kanelsnegle i gryden. Og så elsker jeg farven
Uh det sted er skønt. Vi har købt hus lige i nærheden og min LC-samling vokser betragteligt hver eneste gang vi er dernede
Er det cool mint? Den er SÅ flot, købte kopper og fade i den farve så sent som i går
POCKETKITTEN skrev:Udtrækshylder og en glashylde til sko og tasker i mit Pax-skab og træ til et DIY vægskrivebord. Den store fredslilje er også ny fra IKEA.