Tante_tut skrev:En blå sofatil vores ellers farvefattige hjem.. den er dog lidt mørkere i virkeligheden
Den er fin! Hvorfra?
Tante_tut skrev:En blå sofatil vores ellers farvefattige hjem.. den er dog lidt mørkere i virkeligheden
LadyFox skrev:Gardinstang og gardiner til hullet mellem min stue og soveværelse, så er problemet bare at gardinet er alt for langt.
Neverkont skrev:LadyFox skrev:Gardinstang og gardiner til hullet mellem min stue og soveværelse, så er problemet bare at gardinet er alt for langt.
Så vil jeg sige, som jeg lige har sagt til en god ven, som kun kan få bukser, der er for lange: Det var s'gi da værre hvis de var for korte.![]()
Det er trods alt nemmere, at gøre dem kortere end længere.
LadyFox skrev:Neverkont skrev:LadyFox skrev:Gardinstang og gardiner til hullet mellem min stue og soveværelse, så er problemet bare at gardinet er alt for langt.
Så vil jeg sige, som jeg lige har sagt til en god ven, som kun kan få bukser, der er for lange: Det var s'gi da værre hvis de var for korte.![]()
Det er trods alt nemmere, at gøre dem kortere end længere.
Klart, også derfor jeg købte nogle der var for lange.Det ændre dog ikke på at jeg ikke kan sy, og umiddelbart heller ikke kender nogle på Sjælland der har muligheden, af den type mennesker man kan tillade sig at spørge om den slags.