Februar ' 16 - en fællestråd

Brugeravatar
Pandesteg
Kort karma: 232
Likede indlæg: 2478

Re: Februar ' 16 - en fællestråd

Indlægaf Pandesteg » 8. feb 2016, 20:34

Muspel skrev:
Novella skrev:Omelet! :love:

:love2: ja! Men det tager lang tid! (I min verden. Det må helst ikke tage længere tid end at hælde havregryn og rosiner op ) :stoned:

Hårdkogte æg - kog nogle stykker dagen før og spis evt sammen med noget skinke.
1
Heaven is a place on earth :jule:
Muspel
Kort karma: 90
Likede indlæg: 1180

Indlægaf Muspel » 8. feb 2016, 21:00

Pandesteg skrev:
Muspel skrev:

:love2: ja! Men det tager lang tid! (I min verden. Det må helst ikke tage længere tid end at hælde havregryn og rosiner op ) :stoned:

Ja - det var en løsning. Er bare ikke så vild med hård blomme. Måske jeg skal teste, om jeg orker spejlæg i morgen tidlig ...
0
Brugeravatar
Pandesteg

Indlægaf Pandesteg » 8. feb 2016, 21:03

Muspel skrev:
Pandesteg skrev:
Muspel skrev:

Ja - det var en løsning. Er bare ikke så vild med hård blomme. Måske jeg skal teste, om jeg orker spejlæg i morgen tidlig ...

Når jeg laver hårdkogt æg laver jeg det tit med blød blomme - bryder mig heller ikke om den der tørre smuldrende blomme.
1
Brugeravatar
Pandesteg

Indlægaf Pandesteg » 9. feb 2016, 08:08

Er der nogle der træner på thai bo-holdene i FW? Jeg kan se der er introhold til thai bo, men kan ikke lige finde et introhold der passer mig. Men tænker om man ikke kan deltage på almindelig hold uden at have været på intro? Eller bliver man mon hægtet helt af så.
0
Brugeravatar
Guilded_Lily
Kort karma: 220
Likede indlæg: 1712

Indlægaf Guilded_Lily » 9. feb 2016, 09:20

Held og lykke med censortjansen, Ally

Didas Har du fundet ud af, hvad dit basalstofskifte er? Jeg tænker - som Pandesteg, at dit kalorieindtag er meget lavt for en hel måned. Pas på dine organer! Jeg ved godt, at V/LCD-kure kører under/langt under 1000 kcal pr. dag, men vægttabet er heller ikke sundt og vedvarende.
Nå, jeg skal ikke blande mig - du bestemmer selvfølgelig helt selv, og hvis det virker for dig, er det jo godt nok :)

Muspel Skyr indeholder også pænt med protein. Og man kan få de der proteindrikkeskyr med 20/21 g.

___

Jeg havde en ret god fd i går. Jeg fik kun morgenmad og frokost :ad!: Jeg havde så meget i hovedet og om ørene på og efter arbejde, at jeg faktisk glemte at spise. Jeg fik pumpet luft i dækket - yay, mig! :banan: - og kørte i fitness, hvor det dælme lykkedes mig at tage en hel time på crosstraineren! Ny rekord! Men det gjorde også småondt i højre ben (læg og baglår) de sidste 7-8 minutter. Derefter en masse maveøvelser, arme, ryg og skuldre blev moslet lidt med en vægtstang og der blev lavet en ordentlig omgang squats med vægtstangen. Normalt er jeg bare lidt sulten efter træning, men jeg var slet ikke sulten i går, så jeg kørte bare fasten videre og har så først spist her til morgen. Utroligt, at jeg kunne sove...

Men det er okay - vægten sagde minus et halvt kilo siden torsdag :dance:

Jeg er dog lidt øm og tung i stængerne i dag...

Jeg får også et lille break fra min lange dag i dag, da jeg skal til forældresamtale i børnehaven kl. 12.30.
5
Brugeravatar
didas
Kort karma: 223
Geografisk sted: Amager
Likede indlæg: 2270

Indlægaf didas » 9. feb 2016, 12:20

Jeg er utilfreds! Trænede lørdag og søndag, har ikke spist en eneste ting, jeg ikke må, har afstået fra slik, snacks og fastelavnsboller til komsammener har spist maks 1200 kalorier om dagen....og så har jeg taget på!! WTF altså :/

Og så kom jeg ned til et fladt dæk på bilen i morges. Det er bare ikke min dag i dag.
0
I was dropped as a baby into a pool of awesomeness and glitter :dance:
Brugeravatar
didas

Indlægaf didas » 9. feb 2016, 12:22

Guilded_Lily skrev:Held og lykke med censortjansen, Ally

Didas Har du fundet ud af, hvad dit basalstofskifte er? Jeg tænker - som Pandesteg, at dit kalorieindtag er meget lavt for en hel måned. Pas på dine organer! Jeg ved godt, at V/LCD-kure kører under/langt under 1000 kcal pr. dag, men vægttabet er heller ikke sundt og vedvarende.
Nå, jeg skal ikke blande mig - du bestemmer selvfølgelig helt selv, og hvis det virker for dig, er det jo godt nok :)

Muspel Skyr indeholder også pænt med protein. Og man kan få de der proteindrikkeskyr med 20/21 g.

___

Jeg havde en ret god fd i går. Jeg fik kun morgenmad og frokost :ad!: Jeg havde så meget i hovedet og om ørene på og efter arbejde, at jeg faktisk glemte at spise. Jeg fik pumpet luft i dækket - yay, mig! :banan: - og kørte i fitness, hvor det dælme lykkedes mig at tage en hel time på crosstraineren! Ny rekord! Men det gjorde også småondt i højre ben (læg og baglår) de sidste 7-8 minutter. Derefter en masse maveøvelser, arme, ryg og skuldre blev moslet lidt med en vægtstang og der blev lavet en ordentlig omgang squats med vægtstangen. Normalt er jeg bare lidt sulten efter træning, men jeg var slet ikke sulten i går, så jeg kørte bare fasten videre og har så først spist her til morgen. Utroligt, at jeg kunne sove...

Men det er okay - vægten sagde minus et halvt kilo siden torsdag :dance:

Jeg er dog lidt øm og tung i stængerne i dag...

Jeg får også et lille break fra min lange dag i dag, da jeg skal til forældresamtale i børnehaven kl. 12.30.

Jeg har generelt en meget lav forbrænding. Jeg har fået masser af mad og har været fint mæt, har spist 3 gange om dagen + mellemsnacks, jeg holder mig bare til magert kød og masser af grove grøntsager :)
0
Brugeravatar
Ballademager
Kort karma: 352
Likede indlæg: 3484

Indlægaf Ballademager » 9. feb 2016, 12:30

didas skrev:Jeg er utilfreds! Trænede lørdag og søndag, har ikke spist en eneste ting, jeg ikke må, har afstået fra slik, snacks og fastelavnsboller til komsammener har spist maks 1200 kalorier om dagen....og så har jeg taget på!! WTF altså :/

Og så kom jeg ned til et fladt dæk på bilen i morges. Det er bare ikke min dag i dag.

Ih, det der er SÅ irriterende :ae: Kan det være noget cyklus-noget, der driller?
0
Forstadskedelig :love:

I'll never know what I'm capable of, if I don't go where I'm scared to be lost...
Brugeravatar
didas

Indlægaf didas » 9. feb 2016, 12:32

Ballademager skrev:
didas skrev:Jeg er utilfreds! Trænede lørdag og søndag, har ikke spist en eneste ting, jeg ikke må, har afstået fra slik, snacks og fastelavnsboller til komsammener har spist maks 1200 kalorier om dagen....og så har jeg taget på!! WTF altså :/

Ih, det der er SÅ irriterende :ae: Kan det være noget cyklus-noget, der driller?

Jeg håber det! For ellers er universet virkelig imod mig :lol:
0
Brugeravatar
Ballademager

Indlægaf Ballademager » 9. feb 2016, 12:38

didas skrev:
Ballademager skrev:

Jeg håber det! For ellers er universet virkelig imod mig :lol:

Ja... Nogen gange tror man, at det er en sammensværgelse :lol:
0

I'll never know what I'm capable of, if I don't go where I'm scared to be lost...
Jailbird
Kort karma: 57
Likede indlæg: 643

Indlægaf Jailbird » 9. feb 2016, 12:38

Jer der træner på crosstrainer, hvor meget modstand kører I på?
0
Brugeravatar
Ballademager

Indlægaf Ballademager » 9. feb 2016, 12:42

Jailbird skrev:Jer der træner på crosstrainer, hvor meget modstand kører I på?

Typisk en otte-ni stykker og så fem i stigning.
0

Brugeravatar
Alphilia
Kort karma: 15
Likede indlæg: 245

Indlægaf Alphilia » 9. feb 2016, 12:54

Efter en lidt for sød weekend trænger jeg til grøntsager kan jeg mærke så målene for denne etape er:
- skrue op for grønt og protein, ned for kulhydrat
- bevægelse i hverdagen (træning, hjemmeøvelser, gåtur)

I går aftes fik jeg losset mig selv ud af døren og gik en rask aftentur på en time, det var virkelig dejligt. Jeg overvejer lidt, om jeg skal forsøge at skrue op for den aktivitet. Det er jo ikke høj kalorieforbrænding, men hvis det kan medvirke til en times tid hvor jeg ikke sidder foran fjernsynet så er det ikke helt tosset tænker jeg.
I sidste uge var jeg rigtig god til at tænke mig om inden jeg tankeløst kastede noget i hovedet, det vil jeg fortsætte med.
Madpakkerne kører, så der er ingen grund til at skrive dem på som mål.
Uge, kom an
1
Jailbird
Kort karma: 57
Likede indlæg: 643

Indlægaf Jailbird » 9. feb 2016, 13:26

Ballademager skrev:

Hvad svarer det til i watt? Ja, jeg er faktisk fast læser af jeres tråde, selvom jeg aldrig har deltaget :D Jeg har trænet på crosstrainer i 8år efterhånden, men på alle mine maskiner vælger man watt modstand. Og så bliver jeg nysgerrig når jeg flere gange læser hvor lang tid I kan holde træningen kørende :)
0
Brugeravatar
Ballademager

Indlægaf Ballademager » 9. feb 2016, 13:31

Jailbird skrev:
Ballademager skrev:

Hvad svarer det til i watt? Ja, jeg er faktisk fast læser af jeres tråde, selvom jeg aldrig har deltaget :D Jeg har trænet på crosstrainer i 8år efterhånden, men på alle mine maskiner vælger man watt modstand. Og så bliver jeg nysgerrig når jeg flere gange læser hvor lang tid I kan holde træningen kørende :)

Sorry, jeg aner ikke, hvad det svarer til i watt :gruble:

Anyways, jeg træner typisk 40-50 minutter med den indstilling. Har dog lagt mærke til, at andre typisk træner med større belastning.
0

Tilbage til "Sund og/eller slank"