Februar ' 16 - en fællestråd

Brugeravatar
Dikus
Moderator
Kort karma: 676
Geografisk sted: Nuuk
Likede indlæg: 5892

Re: Februar ' 16 - en fællestråd

Indlægaf Dikus » 9. feb 2016, 13:49

Æv. Fik totalt ildebefindende i nat. Mistænker, det er bivirkning af tre forskellige antibiotika på samme tid. Uanset... Medførte det, jeg spiste to (små hjemmelavede) stykker pizza og en toast. Det hjalp på kvalmen.

Men... Det er i den seriøse medfører-ikke-ønsket-vægttab kategori. Æv!

Håber gåtur senere i dag i sneen og på en del trapper kan opveje det bare lidt.
0
Muspel
Kort karma: 90
Likede indlæg: 1176

Indlægaf Muspel » 9. feb 2016, 17:16

:tie: Jeg er lige blevet droppet af ham jeg dater - øh datede. Og jeg er vred! Så nu cykler jeg i fitness World og løfter noget tungt ! Sku fuck.
0
Brugeravatar
Ballademager
Kort karma: 352
Likede indlæg: 3478

Indlægaf Ballademager » 9. feb 2016, 18:05

Muspel skrev::tie: Jeg er lige blevet droppet af ham jeg dater - øh datede. Og jeg er vred! Så nu cykler jeg i fitness World og løfter noget tungt ! Sku fuck.

That's the spirit! :gogo: Surhed over dum ex-date kan omsættes til uhyre effektiv træning :-D

(mumler noget om, at jeg startede med at træne i sin tid, fordi jeg var big time heart broken :D)
0
Forstadskedelig :love:

I'll never know what I'm capable of, if I don't go where I'm scared to be lost...
Muspel

Indlægaf Muspel » 9. feb 2016, 20:30

Ballademager skrev:
Muspel skrev::tie: Jeg er lige blevet droppet af ham jeg dater - øh datede. Og jeg er vred! Så nu cykler jeg i fitness World og løfter noget tungt ! Sku fuck.

That's the spirit! :gogo: Surhed over dum ex-date kan omsættes til uhyre effektiv træning :-D

(mumler noget om, at jeg startede med at træne i sin tid, fordi jeg var big time heart broken :D)

Tak. Og tak for de søde grønne kort. Jeg havde set det komme, men bliver bare så ærgerlig! Og det hjalp at træne. Jeg squattede med 30 kg for første gang. Og øgede også to kg på brystpres. Så fik lidt afløb. .. Så nu er jeg bare ked af det.
1
Brugeravatar
Ballademager

Indlægaf Ballademager » 10. feb 2016, 10:51

Muspel skrev:
Ballademager skrev:

Tak. Og tak for de søde grønne kort. Jeg havde set det komme, men bliver bare så ærgerlig! Og det hjalp at træne. Jeg squattede med 30 kg for første gang. Og øgede også to kg på brystpres. Så fik lidt afløb. .. Så nu er jeg bare ked af det.

:ae: Håber, det går bedre i dag.
0

I'll never know what I'm capable of, if I don't go where I'm scared to be lost...
Brugeravatar
Ally
Kort karma: 120
Likede indlæg: 1057

Indlægaf Ally » 10. feb 2016, 12:10

Puha, de sidste dage har jeg småsnacket for meget og bevæget mig for lidt. Sidste gang jeg bevægede mig, en gåtur med pigerne og min mor, var i søndags. Lange dage, sygdom for Yngstebarnets vedkommende og diverse planer har gjort, at træningen er blevet nedprioriteret.

Nu ser det dog ud til, at Yngstebarnet er rask igen; hun kom i hvert fald i børnehaven i morges. Træningen skal opprioriteres, så de dage, det er muligt, vil jeg i fitnesscentret eller svømmehallen. Der er flere begivenheder i foråret, hvortil jeg gerne vil have tabt mig eller, i vigtigste fald, vil føle mig godt tilpas i tøjet.

Derudover ser det også ud til, at tidspunktet for min tur til Nordirland er fastsat! :klap:
2
Brugeravatar
Dikus
Moderator
Kort karma: 676
Geografisk sted: Nuuk
Likede indlæg: 5892

Indlægaf Dikus » 10. feb 2016, 12:46

Efter ildebefindende og to (ikke ti, damn it iPhone) stykker pizza og en toast... toppede jeg med spareribs fra bones, fritter og en salat, der ikke var 100 % stueren i går. Det er skidt. Men jeg har ikke dårlig samvittighed :blush: Jeg vil bare så gerne være rask. Og jeg kunne mærke på min hud, den var så tør, så tør. Jeg tror faktisk, jeg får tilført for lidt fedtstof i min mad. Det må jeg huske fremover :)
2
Muspel

Indlægaf Muspel » 10. feb 2016, 14:38

Ballademager skrev:

Tak for tanken. Det går ok. Jeg havde set det komme, så tudede over det i weekenden.

jeg bliver bare så TRÆT af at date mænd, der tror kærlighed er noget der kommer til dem uden den mindste indsats fra deres side. (Han mente gnisten fra de første uger var forsvundet- men han har helt ærligt heller ikke gjort nogen som helst indsats for at lære mig at kende)

Nå fuck det. Så kan jeg kanalisere mere energi i træning, så jeg kan være single. Men dødlækker!
0
Brugeravatar
Ally
Kort karma: 120
Likede indlæg: 1057

Indlægaf Ally » 11. feb 2016, 06:34

Sygdom, gå væk! Yngstebarnet var syg søndag-tirsdag, i børnehave i går, men i dag er manden hjemme med hende. Håber på snarlig bedring til hende - og at vi andre ikke bliver ramt. Magter ikke sygdom.

I aften skal jeg i fitnesscentret. Tøjet er allerede pakket - og jeg er klar til at give den gas! :banan:
2
Brugeravatar
Ballademager

Indlægaf Ballademager » 11. feb 2016, 07:35

Muspel skrev:
Ballademager skrev:

Tak for tanken. Det går ok. Jeg havde set det komme, så tudede over det i weekenden.

jeg bliver bare så TRÆT af at date mænd, der tror kærlighed er noget der kommer til dem uden den mindste indsats fra deres side. (Han mente gnisten fra de første uger var forsvundet- men han har helt ærligt heller ikke gjort nogen som helst indsats for at lære mig at kende)

Nå fuck det. Så kan jeg kanalisere mere energi i træning, så jeg kan være single. Men dødlækker!

Det lyder klogt :gogo:

Det gjorde jeg også efter en periode med dårlige mænd. Gav først efter, da jeg fandt en, der gad krydse Atlanten for at få fat i mig :D
1

Brugeravatar
DetSorteCirkus
Kort karma: 770
Likede indlæg: 10224

Indlægaf DetSorteCirkus » 11. feb 2016, 08:33

Her går det fortsat godt. 16:8 (sommetider 15:9) og LCHF falder mig helt naturligt.
Til gengæld er det gået op for mig, hvor svært det er at undgå kulhydrater, når man er ude, om det så er privat eller i byen. I går spiste jeg på en restaurant (valgt af andre), der tydeligvis gik op i gode råvarer og masser af kød og grønt, og alligevel var, så det ud til, samtlige retter med nudler ris eller brød. Maden var lækker, og jeg spiste med glæde op, men hvor er det dog irriterende nu at sidde med kroppen fuld af vand. Omend det helt sikkert har lettet at finde ud af, hvad vandet skyldes, at det ikke er fedt og dermed udtryk for en dårlig forbrænding, og at det er forholdsvist let at komme af med det igen.
I dag bliver ikke bedre, da jeg har en gammel aftale med en veninde om frokost på et sandwichsted. Det tager jeg med, og så bliver det godt selv at skulle lave mad de næste mange dage frem.

Om det skyldes LCHF eller Biodrain, skal jeg ikke kunne sige, men min hud er blevet markant mere blød og fugtet uden at være fedtet og uren, og øjne og hår er også blevet sundere at se på. Altså ikke at jeg så syg ud før...:D

Mandag og tirsdag blev uventet travle, så jeg kom slet ikke ud at gå og havde desværre heller ikke rigtig lyst. I går tvang jeg mig selv til at gå til til en aftale, hvor jeg hellere ville tage bussen, og det satte heldigvis spadser-glæden i gang igen.
0
Je suis un tableau noir.
Brugeravatar
Pandesteg
Kort karma: 232
Likede indlæg: 2476

Indlægaf Pandesteg » 11. feb 2016, 09:57

Jeg har hviledag i dag, hvilket mine ben er glade for. Kæft jeg er smadret oven på 2 x løb, stram op-, H.I.T.- og latinmix-time på nærmest 48 timer. Kommer dog nu alligevel ikke til at ligge på den lade side, da jeg skal på kursus i eftermiddag, så 30 km cykling bliver det da lige til... :sarkasme:
3
Heaven is a place on earth :jule:
Brugeravatar
Skralde
Kort karma: 291
Likede indlæg: 3377

Indlægaf Skralde » 11. feb 2016, 10:33

Her har barnet været sygt siden i søndags, så overskudet har i ikke været helt optimalt. Men jeg har intet slik eller andet spist og det er jeg stolt over - især da jeg i går svælgede i medlidenhed og alligevel undlod at svælge i chips elle andet :gogo: Vandindtaget halter dog, så der må jeg lige tagd mig sammen :)
1
L, mit livs lys - 3.10.2010
Brugeravatar
didas
Kort karma: 223
Geografisk sted: Amager
Likede indlæg: 2270

Indlægaf didas » 11. feb 2016, 11:37

Mit vægttab er pt. gået fuldstændig i stå. Jeg vejer stadig det samme som i lørdags :forvirret2: Men jeg holder min kost- og træningsplan og så håber jeg på bedre resultater i næste uge.
1
I was dropped as a baby into a pool of awesomeness and glitter :dance:
Brugeravatar
Pandesteg
Kort karma: 232
Likede indlæg: 2476

Indlægaf Pandesteg » 11. feb 2016, 14:32

didas skrev:Mit vægttab er pt. gået fuldstændig i stå. Jeg vejer stadig det samme som i lørdags :forvirret2: Men jeg holder min kost- og træningsplan og så håber jeg på bedre resultater i næste uge.

Hvis jeg var dig ville jeg forsøge at spise nogle flere kalorier - det er noget med at vægttab går i stå hvis man spiser for få kalorier, mener jeg. Prøv at spise 1400-1600 kcal dagligt, så er jeg sikker på der sker noget igen!
1
Heaven is a place on earth :jule:

Tilbage til "Sund og/eller slank"