Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
dgd2007
Kort karma: 319
Likede indlæg: 3439

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf dgd2007 » 19. okt 2015, 22:48

Karkluden skrev:Gud, jeg havde mere set det som sådan en "hvis du er meget i solen, får du grim hud, når du bliver gammel"-ting. Er jeg dybt naiv? :mellow:
(altså det er måske heller ikke helt i orden at udstille på dén måde, kan jeg godt se, men jeg synes trods alt, det er værre, hvis det er en stikpille til, at Medina er en slank pige.)

Nå, jeg troede, det var en påmindelse om, at silikonebryster ikke ælder med ynde, men stadig sidder der og er kuglerunde, når resten ikke længere er det. Men det var måske også fordi jeg ikke vidste, det var Medina den ene, og at jeg synes, jeg har set den smarte ældre dame i den anden forbindelse før. :gruble:
1
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7794

Indlægaf ShuruQ » 19. okt 2015, 22:56

Jeg er ret sikker på det er Rhea Pearlman, ellers ligner hun i hvert fald ret godt :-D.
0
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
Aima
Kort karma: 611
Likede indlæg: 5033

Indlægaf Aima » 19. okt 2015, 23:04

dgd2007 skrev:
Karkluden skrev:Gud, jeg havde mere set det som sådan en "hvis du er meget i solen, får du grim hud, når du bliver gammel"-ting. Er jeg dybt naiv? :mellow:
(altså det er måske heller ikke helt i orden at udstille på dén måde, kan jeg godt se, men jeg synes trods alt, det er værre, hvis det er en stikpille til, at Medina er en slank pige.)

Nå, jeg troede, det var en påmindelse om, at silikonebryster ikke ælder med ynde, men stadig sidder der og er kuglerunde, når resten ikke længere er det. Men det var måske også fordi jeg ikke vidste, det var Medina den ene, og at jeg synes, jeg har set den smarte ældre dame i den anden forbindelse før. :gruble:

Jeg tror ikke, budskabet i det her tilfælde var konkret. Jeg tror bare det handlede om at der er bred enighed om, at damen til højre, med sin løse, rynkede læderhud og de kuglerunde silikonebryster på den meget spinkle krop, er uattraktiv. Så uattraktiv at hun er blevet et internetfænomen, endda.

Perspektiveringen til Medina var nok bare oplagt, fordi hun også er spinkel og har fået lavet bryster der, på det billede der, ser ret kunstige ud. Og så er det nok endnu sjovere og endnu mere okay at grine og shame, fordi Medina jo selv lægger sine billeder op, det er jo nærmest ligefør hun beder om, at vi griner vores blegefede, appelsinhudsbefængte pandekagerøve i laser over joken på hende og hendes krop, sådan som hun udstiller den. Jeg tror, det er sådan noget.

Nå, bortset fra dét og ting der ikke er sjove på Facebook, så synes jeg, at folk der betaler penge for et slik-spil der handler om, at man skal æde noget slik der potentielt smager af hundemad og ørevoks, er lidt idiotiske, og jeg synes overhovedet ikke det er sjovt at se deres hjemmeoptagelser af det.
1
I'll stick with hell no's and headphones...
Brugeravatar
Garfield
Kort karma: 117
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 1308

Indlægaf Garfield » 19. okt 2015, 23:15

ShuruQ skrev:Jeg er ret sikker på det er Rhea Pearlman, ellers ligner hun i hvert fald ret godt :-D.

Rhea Perlman har da altid farvet sit hår mørkt.. Og er kun i 60'erne, mens damen på billedet ser en del ældre ud.. Og så er Rhea ret lav, mens damen på billedet ser ud til at være noget højere...( Rhea er vist omkring 1,5 m høj)
0
Garfield er en hankat, men jeg er altså en hunkat. Lev med det.
Brugeravatar
ShuruQ

Indlægaf ShuruQ » 19. okt 2015, 23:20

Garfield skrev:
ShuruQ skrev:Jeg er ret sikker på det er Rhea Pearlman, ellers ligner hun i hvert fald ret godt :-D.

Rhea Perlman har da altid farvet sit hår mørkt.. Og er kun i 60'erne, mens damen på billedet ser en del ældre ud.. Og så er Rhea ret lav, mens damen på billedet ser ud til at være noget højere...( Rhea er vist omkring 1,5 m høj)

Du har en pointe. Men synes stadig hun ligner i ansigtet :blush:.
Senest rettet af ShuruQ 20. okt 2015, 07:56, rettet i alt 1 gang.
1
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 938
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 8511

Indlægaf 2SHY » 20. okt 2015, 06:36

Jeg synes James Bond filmene er dødsyge
7
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:
Brugeravatar
ShuruQ

Indlægaf ShuruQ » 20. okt 2015, 07:45

Jeg sidder i bussen, på sædet foran mig sidder en mand der har noget fnulder i håret i nakken, har en ubønhørlig lyst til at puste det væk eller fjerne det på anden vis :genert: :fløjt: .

Lettere OCD måske :genert:.

Derudover er det sateme dårlig stil at spille musik ud over hele bussen for fuld udblæsning og det er ikke engang med høretelefoner :evil:. Synes godt chaufføren kunne sige noget. Og så er det sådan noget gyseligt Bollywood-ish noget :tie:.
0
Brugeravatar
icelady
Moderator
Kort karma: 555
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 10301

Indlægaf icelady » 20. okt 2015, 08:25

Jeg synes det er fint, der er navneforbud i verserende pædofili-sager.
6
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
dykkersild
Kort karma: 133
Likede indlæg: 1638

Indlægaf dykkersild » 20. okt 2015, 08:53

icelady skrev:Jeg synes det er fint, der er navneforbud i verserende pædofili-sager.

Det må man efter min mening, rigtig gerne sige. Visse folk, Selvtægt og følgerne deraf ville være katastrofale.
6
Brugeravatar
icelady
Moderator
Kort karma: 555
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 10301

Indlægaf icelady » 20. okt 2015, 09:34

Jamen jeg mener jo også man godt må sige det... Men synes godt nok mange pludselig ser skævt til en så.

I sidste uge talte jeg med en om det og hun fyrede "Hvad faen, forsvarer du sådan et svin?" af.

Og måtte jo forklare at jeg forsvarer ham ikke. Men jeg vil til enhver tid forsvare hans ret til at få en fair retssag.
Samme reaktion ser jeg desværre ofte, i div debatter. Det er som om at når det er børn, så slår folks logik fuldstændig af.
4
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 871
Likede indlæg: 11749

Indlægaf Dirtylittledevil » 20. okt 2015, 09:42

Jeg får spat af de der virale FB-film hvor man absolut skal "mikse" dyr der normalt er fjender. SEEEE hvor sødt katten behandler denne tunfisk! SEEE hvordan de små kaniner dier hos en løve! SEEE hvordan denne killing leger på ryggen af en kamphund!
Hvad er det egentlig I gerne vil bevise? Hvorfor er det så vigtigt?
4
The more I eat the butter I feel
Brugeravatar
dgd2007
Kort karma: 319
Likede indlæg: 3439

Indlægaf dgd2007 » 20. okt 2015, 10:35

Dirtylittledevil skrev:Jeg får spat af de der virale FB-film hvor man absolut skal "mikse" dyr der normalt er fjender. SEEEE hvor sødt katten behandler denne tunfisk! SEEE hvordan de små kaniner dier hos en løve! SEEE hvordan denne killing leger på ryggen af en kamphund!

At tamdyr kan blive så degenererede, at de glemmer, hvem deres naturlige fjender er ...? :gruble: :)
1
Brugeravatar
Aima
Kort karma: 611
Likede indlæg: 5033

Indlægaf Aima » 20. okt 2015, 10:41

icelady skrev:Jamen jeg mener jo også man godt må sige det... Men synes godt nok mange pludselig ser skævt til en så.

I sidste uge talte jeg med en om det og hun fyrede "Hvad faen, forsvarer du sådan et svin?" af.

Og måtte jo forklare at jeg forsvarer ham ikke. Men jeg vil til enhver tid forsvare hans ret til at få en fair retssag.
Samme reaktion ser jeg desværre ofte, i div debatter. Det er som om at når det er børn, så slår folks logik fuldstændig af.

Det er rigtigt nok, at når det omhandler børn (og dyr) og misbrug eller udnyttelse af disse, appelerer det direkte til primathjernen hos en del, men jeg vil godt nok også vove den påstand, at reaktionerne på dit udsagn, er stærkt betinget af, hvor man ytrer dem.

Jeg føler mig i hvert fald helt overbevist om, at jeg ikke ville slippe afsted med at udtale, at manden dér, fandme bare skulle hænges offentligt ud med navn und alles, og det ville jeg ikke nogle af de steder, jeg færdes. Hverken online eller i mit aktuelle liv. Min omgangskreds, og her mener jeg uden undtagelse, ville seriøst glo måbende på mig, og så ville de bede mig lukke røven og gå hjem og tage en lur, hvis jeg sagde sådan. Hvis jeg lagde det op som statement på min facebookprofil, ville jeg miste 25 venner indenfor en time.

Jeg ved godt, der findes 'Nationen'-agtige miljøer andre steder end på Ekstrabladets hjemmeside, men jeg håber og tror virkelig-virkelig ikke, de er repræsentative for den generelle holdning :)
1
I'll stick with hell no's and headphones...
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 575
Likede indlæg: 5103

Indlægaf ManicNinja » 20. okt 2015, 11:02

icelady skrev:Jamen jeg mener jo også man godt må sige det... Men synes godt nok mange pludselig ser skævt til en så.

:shock:

Nej, hvad skal vi da også med bagateller som retssikerhed ...? :gruble:
2
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 575
Likede indlæg: 5103

Indlægaf ManicNinja » 20. okt 2015, 11:04

dgd2007 skrev:
Dirtylittledevil skrev:Jeg får spat af de der virale FB-film hvor man absolut skal "mikse" dyr der normalt er fjender. SEEEE hvor sødt katten behandler denne tunfisk! SEEE hvordan de små kaniner dier hos en løve! SEEE hvordan denne killing leger på ryggen af en kamphund!

At tamdyr kan blive så degenererede, at de glemmer, hvem deres naturlige fjender er ...? :gruble: :)

Ja, det er ligesom med mænd og kvinder: "Seeeee, er det ikke vildt, som denne mand og kvinde bare går hånd i hånd helt fredeligt - og unaturligt - med hinanden".

Hm ... Man burde poste sådan et billede og se, om nogen fangede satiren. Og henvisningen.
2
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".

Tilbage til "Generelt"