Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 871
Likede indlæg: 11755

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Dirtylittledevil » 21. okt 2015, 20:57

kidkomb skrev:Jeg kommer vist i de forkerte kredse :lol:
Jeg tror ikke jeg kan huske nogensinde, at have set noget om Downs i mit newsfeed :genert:

Jeg har nogle stykker som altid lige skal dele sådan noget som dette:
https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... permPage=1
0
The more I eat the butter I feel
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1152
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 9712

Indlægaf kidkomb » 21. okt 2015, 20:59

Dirtylittledevil skrev:
kidkomb skrev:Jeg kommer vist i de forkerte kredse :lol:
Jeg tror ikke jeg kan huske nogensinde, at have set noget om Downs i mit newsfeed :genert:

Jeg har nogle stykker som altid lige skal dele sådan noget som dette:
https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... permPage=1

Ja, ok, hun er faktisk lidt cute :lol:
Men for mig er hun altså bare et barn. At hun har Downs er jeg egentlig lodret ligeglad med, når det kommer til cutehed. Sikke dog et mærkeligt parameter at stille op.
1
Walk tall and cry with dignity.
Jeg gider ikke engang.
Give free love.
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Kort karma: 772
Likede indlæg: 10277

Indlægaf DetSorteCirkus » 21. okt 2015, 21:02

kidkomb skrev:Ja, ok, hun er faktisk lidt cute :lol:
Men for mig er hun altså bare et barn. At hun har Downs er jeg egentlig lodret ligeglad med, når det kommer til cutehed. Sikke dog et mærkeligt parameter at stille op.

Mit bud er, at mange liker af medlidenhed med forældrene eller for at være politisk korrekte.
Det mener jeg ikke, fordi pigen ikke ser sød ud, for det gør hun, men fordi de samme personer næppe liker ethvert barn på Fb, som de finder søde.
1
Je suis un tableau noir.
Brugeravatar
Dirtylittledevil

Indlægaf Dirtylittledevil » 21. okt 2015, 21:06

DetSorteCirkus skrev:
kidkomb skrev:Ja, ok, hun er faktisk lidt cute :lol:

Mit bud er, at mange liker af medlidenhed med forældrene eller for at være politisk korrekte.
Det mener jeg ikke, fordi pigen ikke ser sød ud, for det gør hun, men fordi de samme personer næppe liker ethvert barn på Fb, som de finder søde.

Nemlig... hun er sød, men ikke 3,3 millioner likes sød.
1
Brugeravatar
DetSorteCirkus

Indlægaf DetSorteCirkus » 21. okt 2015, 21:12

Dirtylittledevil skrev:Nemlig... hun er sød, men ikke 3,3 millioner likes sød.

Folk var også ved at gå i nuttekrampe over mig, da jeg var lille, og nu jeg tænker over det, kan noget af det da egentlig godt have handlet om, at man tydeligt kan se, at jeg er adopteret, når jeg er sammen med mine forældre. Måske har nogen lige smurt lidt ekstra tykt på, fordi de gerne ville benytte lejligheden til at vise, hvor enormt meget de bare rummede vores måde at være familie på, og "hvor ligeså rigtige som dem", vi var i deres øjne.
Cry me a river!

I dag er standardspørgsmålet altid noget med "Sporløs" :P
6
Je suis un tableau noir.
Brugeravatar
Dirtylittledevil

Indlægaf Dirtylittledevil » 21. okt 2015, 21:23

DetSorteCirkus skrev:
Dirtylittledevil skrev:Nemlig... hun er sød, men ikke 3,3 millioner likes sød.

Folk var også ved at gå i nuttekrampe over mig, da jeg var lille, og nu jeg tænker over det, kan noget af det da egentlig godt have handlet om, at man tydeligt kan se, at jeg er adopteret, når jeg er sammen med mine forældre. Måske har nogen lige smurt lidt ekstra tykt på, fordi de gerne ville benytte lejligheden til at vise, hvor enormt meget de bare rummede vores måde at være familie på, og "hvor ligeså rigtige som dem", vi var i deres øjne.
Cry me a river!

I dag er standardspørgsmålet altid noget med "Sporløs" :P

Du havde været en rigtig lille like-magnet hvis det havde været i dag :P
1
Brugeravatar
dgd2007
Kort karma: 319
Likede indlæg: 3451

Indlægaf dgd2007 » 22. okt 2015, 00:51

Dirtylittledevil skrev:like-magnet

Godt ord! :D
0
Brugeravatar
dykkersild
Kort karma: 133
Likede indlæg: 1638

Indlægaf dykkersild » 22. okt 2015, 06:51

Jeg syntes, at det er pisse irriterende at være på fotoudstilling hvor der også skal læses en del tekst der skal læses, og der så går en mor rundt med en skrigende baby. Baby skulle ikke have mad - baby var bare utilfreds og så græder de jo. 20 minutter - nej så må du bare gå ud/væk. Det må man helt sikkert ikke sige - derude i det virkelige liv men hold nu kaje hvor var det dog bare forstyrrende på højt plan.
8
Karkluden
Kort karma: 247
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 2394

Indlægaf Karkluden » 22. okt 2015, 11:30

Jeg synes, den der fødselsgongong i Århus er røvirriterende. De har hængt den LIGE foran studieområdet på hovedbiblioteket, så hver gang nogen popper et barn i Skejby, forstyrrer det i studieområdet på biblioteket.
Jeg synes, det er en sød tanke, bestemt, men jeg synes måske, man godt liiige kunne have hængt det et andet sted end foran det område, der er beregnet til stilhed, fordybelse og studier.
Og folk bliver pissesure, når jeg siger det?
4
Some days I amaze myself. Other days I put the laundry in the oven.
Brugeravatar
Dikus
Moderator
Kort karma: 677
Geografisk sted: Nuuk
Likede indlæg: 5910

Indlægaf Dikus » 22. okt 2015, 11:32

dykkersild skrev:Jeg syntes, at det er pisse irriterende at være på fotoudstilling hvor der også skal læses en del tekst der skal læses, og der så går en mor rundt med en skrigende baby. Baby skulle ikke have mad - baby var bare utilfreds og så græder de jo. 20 minutter - nej så må du bare gå ud/væk. Det må man helt sikkert ikke sige - derude i det virkelige liv men hold nu kaje hvor var det dog bare forstyrrende på højt plan.

Ej. Det må man da gerne sige!

Eventuelt som: Der er et cafeteria derude/en cafe ovre på den anden side, hvis baby skal have lidt ro :afro:

Åhhhhh... Jeg hader støjende børn!
2
Brugeravatar
Dirtylittledevil

Indlægaf Dirtylittledevil » 22. okt 2015, 11:35

Karkluden skrev:Jeg synes, den der fødselsgongong i Århus er røvirriterende. De har hængt den LIGE foran studieområdet på hovedbiblioteket, så hver gang nogen popper et barn i Skejby, forstyrrer det i studieområdet på biblioteket.
Jeg synes, det er en sød tanke, bestemt, men jeg synes måske, man godt liiige kunne have hængt det et andet sted end foran det område, der er beregnet til stilhed, fordybelse og studier.

Åh det lyder som sådan en ide man synes er helt vildt sød på lang afstand, men ingen gider sgu da at have den gonggong i nærheden - og efter få dage vil den ligefrem drive folk til vanvid :lol:
3
Karkluden
Kort karma: 247
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 2394

Indlægaf Karkluden » 22. okt 2015, 11:59

Dirtylittledevil skrev:
Karkluden skrev:Jeg synes, den der fødselsgongong i Århus er røvirriterende. De har hængt den LIGE foran studieområdet på hovedbiblioteket, så hver gang nogen popper et barn i Skejby, forstyrrer det i studieområdet på biblioteket.

Åh det lyder som sådan en ide man synes er helt vildt sød på lang afstand, men ingen gider sgu da at have den gonggong i nærheden - og efter få dage vil den ligefrem drive folk til vanvid :lol:

Alle andre synes apparently, den er sød. Det er heller ikke, fordi den gonger vildt højt, men nogle dage bliver der altså født en pæn slat børn i Århus, og så er det temmelig forstyrrende med den lyd så hyppigt. Midt i et studieområde. vildt mærkeligt.
3
Some days I amaze myself. Other days I put the laundry in the oven.
Brugeravatar
DetSorteCirkus

Indlægaf DetSorteCirkus » 22. okt 2015, 12:20

Jeg kan ikke se problemet i, at man i Sverige nu begynder at indkvartere flygtninge i telte, der vel og mærke er af højere standard end dem, man fx. ser i flygtningelejre lige efter katastrofer.
Det er en logisk løsning på et praktisk problem, og hvis man som flygtning søger mod det samme land som mange andre, må man forvente, at der på et tidspunkt kan opstå en situation med akut mangel på indkvartering.
6
Je suis un tableau noir.
Brugeravatar
hotlips
Kort karma: 115
Likede indlæg: 1302

Indlægaf hotlips » 22. okt 2015, 12:50

Dirtylittledevil skrev:
kidkomb skrev:
Sophaya skrev:Jeg synes ikke pr automatik at downs-børn er super cute. Then again, jeg synes sjældent børn er særlig cute.

Skulle de være specielt cute? :gruble:

Det er der vist mange på facebook som synes lige for tiden...

Det er utvivlsomt pænt ment fra dem der skriver ders side men jeg tror helt ærligt jeg havde fået en akut hjerneblødning hvis Jeg havde haft et downs barn og havde læst det,hvad fanden ligner det at deltage i debat om ting med så alvorlige permanente følger for et barns liv og så bare gå ind og skrive hvor viildt cute de børn er.

Det er sq da ikke en fucking hundehvalp de taler om!

Iihh,jeg måtte holde op med at læse om det igår,mit blodtryk...
1
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7794

Indlægaf ShuruQ » 22. okt 2015, 12:54

hotlips skrev:
Dirtylittledevil skrev:
kidkomb skrev:
Sophaya skrev:Jeg synes ikke pr automatik at downs-børn er super cute. Then again, jeg synes sjældent børn er særlig cute.

Skulle de være specielt cute? :gruble:

Det er der vist mange på facebook som synes lige for tiden...

Det er utvivlsomt pænt ment fra dem der skriver ders side men jeg tror helt ærligt jeg havde fået en akut hjerneblødning hvis Jeg havde haft et downs barn og havde læst det,hvad fanden ligner det at deltage i debat om ting med så alvorlige permanente følger for et barns liv og så bare gå ind og skrive hvor viildt cute de børn er.

Det er sq da ikke en fucking hundehvalp de taler om!

Iihh,jeg måtte holde op med at læse om det igår,mit blodtryk...

Hvor så du den debat henne?
0
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.

Tilbage til "Generelt"