Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
dgd2007
Kort karma: 319
Likede indlæg: 3416

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf dgd2007 » 3. nov 2015, 18:35

DetSorteCirkus skrev:Jeg tror, Rapfisk mener ...
Rapfisk skrev:Lige præcis :klap:

Jeg takker for hjælpen til forståelsen :fløjt: :D
1
Brugeravatar
Hunkat
Kort karma: 132
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 3303

Indlægaf Hunkat » 3. nov 2015, 18:45

Åh hvor er jeg dog træt af en af mine kollegaer. Jeg har en teori om at h*n er vokset op med mange søskende. Det gælder i hvert fald om at råbe højest, hele tiden. Som i, bogstavligt talt, al tale er råben. Også med mad i munden.

Ej det er så belastende og jeg har bare lyst til at fortælle dem hvordan man opfører sig med et minimum af høflighed blandt andre mennesker.
0
I'm Richard, Chief Warlock of the Brothers of Darkness, Lord of the Thirteen Hells, Master of the Bones, Emporer of the Black, Lord of the Undead Mistress of Fire, and Mayor of a little village up the coast
Brugeravatar
Rapfisk
Kort karma: 530
Likede indlæg: 4282

Indlægaf Rapfisk » 3. nov 2015, 18:46

dgd2007 skrev:
Kommodedyret skrev:Nogen har fået Æ på hjernen :D

:fløjt: Nej, tror nu, det er tastaturet på denne her ... der står Æ og Ø på begge de taster. :gruble:

Det er formodentlig for, at det kan sælges i hele Skandinavien. Sverige, og vist også Norge, har i hvert fald de to bogstaver siddende omvendt i forhold til os.
2
Søger job inden for projektledelse, sekretariat, politik eller andet, man kan bruge et skarpt hoved til. Skriv PB :blomst:
Brugeravatar
Kyle
Kort karma: 20
Likede indlæg: 148

Indlægaf Kyle » 3. nov 2015, 18:48

dgd2007 skrev:
Kommodedyret skrev:Nogen har fået Æ på hjernen :D

:fløjt: Nej, tror nu, det er tastaturet på denne her ... der står Æ og Ø på begge de taster. :gruble:

Det gør det også på mit på jobbet. For det meste er det ikke et problem, men af og til kan jeg pbenbart ikke huske hvilken tast jeg plejer at bruge til hvad :forvirret2:
2
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 573
Likede indlæg: 5093

Indlægaf ManicNinja » 3. nov 2015, 19:19

DetSorteCirkus skrev:
dgd2007 skrev:
Rapfisk skrev:Jeg ville ønske, at jeg boede et sted, hvor det ikke var velset at sige, at statsministeren er en klovn.

Ah, jeg er nu meget godt tilfreds med, at man kan gøre det uden at komme i spjældet :fløjt:

Men jeg kan da godt blive lidt nostalgisk, når man ser gamle sort/hvide optagelser af interviews med politikere med slips og det hele - og intervieweren høfligt spørger: "Mener De, at ...?" :)

Jeg tror, Rapfisk mener, at det er en så udbredt holdning, at den nuværende er en klovn, at det er tilladt at sige overalt.
Var der i stedet tale om det modsatte, hvilket da ville være at foretrække, ville det høre til i en tråd som denne.

Tak for oversættelsen, Cirkus - jeg fattede den heller ikke. :D
2
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7794

Indlægaf ShuruQ » 3. nov 2015, 20:18

Det er helt sikkert ikke populært det her, men jeg had når folk har profilbilleder af deres kæledyr. Jeg ved ikke hvorfor, men det er en uforklarlig kæphest.

Måske lidt som andre der synes det er "upersonligt" at have et profilbillede af ens barn/børn, jeg har det altså med de her kæledyr :blush:.
1
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Karkluden
Kort karma: 247
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 2394

Indlægaf Karkluden » 3. nov 2015, 20:30

ShuruQ skrev:Det er helt sikkert ikke populært det her, men jeg had når folk har profilbilleder af deres kæledyr. Jeg ved ikke hvorfor, men det er en uforklarlig kæphest.

Måske lidt som andre der synes det er "upersonligt" at have et profilbillede af ens barn/børn, jeg har det altså med de her kæledyr :blush:.

jeg synes sgu, det er mærkeligt at have et profilbillede af andre, om det så er ens børn, dyr eller gamle mormor. Så forsvinder pointen med et profilbillede lidt i min verden.
4
Some days I amaze myself. Other days I put the laundry in the oven.
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 938
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 8465

Indlægaf 2SHY » 3. nov 2015, 20:32

ShuruQ skrev:Det er helt sikkert ikke populært det her, men jeg had når folk har profilbilleder af deres kæledyr. Jeg ved ikke hvorfor, men det er en uforklarlig kæphest.

Ingen kæledyr eller børn på mine profilbilleder. Til gengæld har jeg pt en tegning jeg har farvelagt :genert: Jeg ved ikke rigtig... jeg synes ikke jeg har nogle gode nuværende billeder af mig og dels så ved jeg der er nogle tidligere patienter/borgere der søger mig på facebook og af og til sender venneanmodninger. Så det er lidt for at forsøge at være en smule anonym samtidig med at jeg bare synes rigtig godt om billedet :)
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:
Brugeravatar
ShuruQ

Indlægaf ShuruQ » 3. nov 2015, 20:36

2SHY skrev:

Ingen kæledyr eller børn på mine profilbilleder. Til gengæld har jeg pt en tegning jeg har farvelagt :genert: Jeg ved ikke rigtig... jeg synes ikke jeg har nogle gode nuværende billeder af mig og dels så ved jeg der er nogle tidligere patienter/borgere der søger mig på facebook og af og til sender venneanmodninger. Så det er lidt for at forsøge at være en smule anonym samtidig med at jeg bare synes rigtig godt om billedet :)

Jeg har egentlig intet negativt om profilbilleder der ikke er en selv, det er bare de dyrebilleder, men tror det kan hænge sammen med at de jeg er stødt på der har billeder af kæledyr, billederne har været ekstremt dårligt taget, så tror måske det er den ligger.

Jeg selv, jeg har haft mine børn, mig med børnene, flest af blot mig selv, roser, Die Toten Hosen, tekster osv osv - ret alsidig egentlig og jeg synes heller ikke et profilbillede behøver at være en selv.
0
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Karkluden
Kort karma: 247
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 2394

Indlægaf Karkluden » 3. nov 2015, 20:36

Inspireret af "husker du... 2007", som jeg ser pt (de programmer kan i øvrigt anbefales, de er nu meget sjove):
Folk der siger "ja, når Bjarne Riis/Jesper Skibby/Rolf har taget EPO, så er de jo slet ikke seje, jeg kunne da også klare TdF, hvis jeg tog doping", så tænker jeg "din imbecile idiot".
Nej nej, man må ikke tage doping, men for helvede. Om jeg så tog 10-dobbelt dosis EPO ville jeg da ikke engang kunne klare 1/5 af TdF, og jeg er ellers i ok form. Altså neeeeej, de må ikke tage det, men det altså stadig et pænt hardcore løb, og man vinder altså ikke KUN fordi man tager EPO.
5
Some days I amaze myself. Other days I put the laundry in the oven.
Brugeravatar
Tricolette
Kort karma: 79
Geografisk sted: Himmerland
Likede indlæg: 649

Indlægaf Tricolette » 3. nov 2015, 20:55

Inderst inde ville jeg ønske, at min søn ikke havde genoptaget kontakten til sin far.......
1
Brugeravatar
dgd2007
Kort karma: 319
Likede indlæg: 3416

Indlægaf dgd2007 » 3. nov 2015, 21:00

Ikke engang hvis det er en ugle ...? :genert:
3
Brugeravatar
ShuruQ

Indlægaf ShuruQ » 3. nov 2015, 21:03

dgd2007 skrev:

Ikke engang hvis det er en ugle ...? :genert:

I dit tilfælde jo. Som jeg har sagt til dig, så fornemmer jeg at du er en klog mand så en ugle symboliserer egentligt meget godt det billede jeg har af dig :-D.
1
Brugeravatar
Whoosh
Moderator
Kort karma: 333
Likede indlæg: 2954

Indlægaf Whoosh » 3. nov 2015, 21:08

Jeg synes Joe & the Juice er noget opreklameret, hipster pis.
11
Brugeravatar
Aima
Kort karma: 611
Likede indlæg: 5033

Indlægaf Aima » 3. nov 2015, 21:11

^ Joe & the juice er da ALT for kommercielt til at nogen hipster med respekt for sig selv og egen hipsterness, gider røre det med en ildrager :D
4
I'll stick with hell no's and headphones...

Tilbage til "Generelt"