Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 1004
Likede indlæg: 8037

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf ManicNinja » 12. sep 2015, 13:53

Hvis der er en "kendis", man ikke ved, hvem er, så er sandsynligheden for, at der er tale om 1. person fra selvsagt ligegyldigt realityprogram eller 2. en konservativ politiker, relativt stor...
6
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Delfin
Kort karma: 523
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 6634

Indlægaf Delfin » 12. sep 2015, 21:23

Jeg finder ikke Emma her overvældende fantastisk eller morsom. http://zulucomedyfestival.dk/zulu-comed ... ks-komiker
2
14 11 14 :banan:
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 1188
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 11099

Indlægaf 2SHY » 12. sep 2015, 21:38

Delfin skrev:Jeg finder ikke Emma her overvældende fantastisk eller morsom. http://zulucomedyfestival.dk/zulu-comed ... ks-komiker

Enig. Jeg er med på at man sviner ting og også af og til kollegaer som stand upper. Men det der er bare groft og usjovt
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Delfin

Indlægaf Delfin » 12. sep 2015, 21:59

2SHY skrev:
Delfin skrev:Jeg finder ikke Emma her overvældende fantastisk eller morsom. http://zulucomedyfestival.dk/zulu-comed ... ks-komiker

Enig. Jeg er med på at man sviner ting og også af og til kollegaer som stand upper. Men det der er bare groft og usjovt

Hun har ikke selv skrevet teksten, men det var også kun delvis den, jeg havde i tankerne. Det var mere hendes levering af teksten. Skal man lave stand up, skal pointerne sidde i skabet. Ellers er det bare ordskvalder.
4
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Kort karma: 941
Likede indlæg: 15700

Indlægaf DetSorteCirkus » 13. sep 2015, 04:40

kidkomb skrev:Jeg brænder vitterligt sammen i hovedet over, hvor fladpandede, bombastiske, ufine, selvhævdende, nedladende, bedrevidende, fordomsfulde, uoplyste, autonome og samfundsnedbrydelige rød bloks tilhængere fremstår på de sociale medier i disse dage.
Hold nu OP, hvor er jeg flov over, at dele politiske synspunkter med mennesker, der er så forskruede og ensidige, at de bedvidst propaganderer og decideret fordrejer sandheden i forsøg på, at dele deres voksende had mod politiet.
Det er så PINLIGT! Alt det, som grødhovederne har beskyldt blå blok for, spytter de lige nu ud i en form for massepsykose af forargelse, hvis formål er aldeles uklart.
ARGH!

Ah, det lettede :-p

Og så får de også lige vildledt nogle sagesløse flygtninge undervejs og gjort dem utrygge ved at befinde sig i Danmark.
Det er der faktisk nu decideret blevet advaret mod på Venligboernes side, og en del aggressive medlemmer med en hidsig politisk agenda - så hidsig at den overskygger det, initiativet handler om, nemlig at være imødekommende og hjælpsom - er røget ud på røv og albuer.

Din pointe med blå blok er god. Hvad er forskellen på at blive flov over hele DK pga. en spyttende mand og tilmed svine en sagesløs Røde Kors-medarbejder til og så at vise et billede af en islamist og skrive, at alle "fremmede" skal ud af landet?
Ikke at jeg mener, at folk fra blå blok generelt gør det, men det er jo det, visse fladpandede dele af venstrefløjen tidligere har beskyldt borgerlige vælgere for.
1
"For det første er jeg ikke dyretæmmer, og for det andet står jeg MIDT i en opvask!!!"
Brugeravatar
DetSorteCirkus

Indlægaf DetSorteCirkus » 13. sep 2015, 04:45

Jeg har en fordom om, at mænd, der tydeligvis ikke rigtig tør bevæge præcis hofterne i Vild Med Dans, generelt har et problem med deres maskulinitet, som gør, at de er bange for at blive opfattet som "bøssede".
0
"For det første er jeg ikke dyretæmmer, og for det andet står jeg MIDT i en opvask!!!"
Brugeravatar
DetSorteCirkus

Indlægaf DetSorteCirkus » 13. sep 2015, 04:56

Dirtylittledevil skrev:Det virker som om visse mennesker bruger det at hjælpe indvandrere helt målrettet som noget der kan give dem selv en unik personlig oplevelse og noget street-cred på facebook.Så kan det krydses af på listen ligesom "Bestige et bjerg" og "Rejse med rygsæk i Nepal"

Ja, for til trods for al den medmenneskelighed, folk demonstrerer i disse dage, står det stadig sløjt til med indsamlingerne til internt fordrevne syrere og flygtninge i nærområderne.
Da jeg skrev en opfordring på Facebook til ikke at glemme disse mennesker og gav eks. på deres kummerlige forhold uden at forklejne den aktuelle indsats i DK, fik jeg ikke et eneste "like". Dét fandt jeg tankevækkende, for nok 95% af mine kontakter derinde er venstreorienterede og støtter ellers gerne op om den slags indsamlinger. På mig virker det, som om en del røde vælgere lige nu spiller Rasmus Modsat og ikke vil have med nærområderne at gøre, fordi regeringen og DF taler meget om dette emne - og så fordi det ikke er så personligt udviklende bare at donere penge.

:puke:
2
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 1249
Likede indlæg: 18967

Indlægaf Dirtylittledevil » 13. sep 2015, 21:51

Jeg har ofte lyst til at like mine egne poster herinde fordi jeg er ret sjov.

edit: Godt så, nu likede jeg den altså.
Senest rettet af Dirtylittledevil 13. sep 2015, 22:26, rettet i alt 1 gang.
9
I'm a social vegan. I avoid meet.
Brugeravatar
DetSorteCirkus

Indlægaf DetSorteCirkus » 13. sep 2015, 22:11

Dirtylittledevil skrev:Jeg har ofte lyst til at like mine egne poster herinde fordi jeg er ret sjov.

Det skader aldrig at have et lille strejf af Dali-syndromet :dåne:

Billede
1
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 1249
Likede indlæg: 18967

Indlægaf Dirtylittledevil » 13. sep 2015, 22:33

Jeg kender en der maler de vildeste flotte malerier, men jeg fortæller ham ikke min mening fordi han er så træls, og så er han oven i købet rig, det gør jo ikke sagen bedre.
2
I'm a social vegan. I avoid meet.
Brugeravatar
Delfin

Indlægaf Delfin » 13. sep 2015, 22:38

Jeg har sådan en lyst til at skrige lort, når der popper elendige skilderier frem på fb fra to amatørmalere (med tryk på amatør) på min venneliste, men jeg nøjes med at råbe det herinde.
4
Brugeravatar
Persnikedy
Kort karma: 437
Likede indlæg: 7589

Indlægaf Persnikedy » 13. sep 2015, 22:44

En veninde har (med bedende øjne) fået mig til at syndes godt om hendes mors kunst billeder på fb... Jeg syndes virkelig ikke de er gode, som i, spild af papir :tie: . Men ja, holder min kæft overfor hende og siger det her hvor jeg jo gerne må sige det
3
Fab-Yule-Ous
Brugeravatar
Delfin

Indlægaf Delfin » 13. sep 2015, 22:52

Hold nu kæft, der må ligge meget lorte"kunst" på Facebook
1
Brugeravatar
Persnikedy
Kort karma: 437
Likede indlæg: 7589

Indlægaf Persnikedy » 13. sep 2015, 22:53

Delfin skrev:Hold nu kæft, der må ligge meget lorte"kunst" på Facebook

Helt sikkert.
Jeg har dog en veninde som er virkelig god. Hun har udstillet flere steder i landet og hendes nyder jeg til fulde.

Men min venindes mor... ej
0
Fab-Yule-Ous
Brugeravatar
Delfin

Indlægaf Delfin » 13. sep 2015, 23:00

Persnikedy skrev:
Delfin skrev:Hold nu kæft, der må ligge meget lorte"kunst" på Facebook

Helt sikkert.
Jeg har dog en veninde som er virkelig god. Hun har udstillet flere steder i landet og hendes nyder jeg til fulde.

Men min venindes mor... ej

Jeg har en, der først lavede en masse lort, men så udviklede hun sig faktisk lidt, da nogle vovede at komme med lidt konstruktiv kritik. Hun udviklede en stil, der faktisk var ret fin, men nu sker der ikke mere, og det er ved at være trivielt at se nr. 219 af samme type.
1

Tilbage til "Generelt"