Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 869
Likede indlæg: 11691

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Dirtylittledevil » 7. nov 2015, 22:36

Kommodedyret skrev:Kæft I er sure. Ta dog en bajer eller en lille vino. (kæft jeg hader det udtryk "vino", siger det bare for at være flabet :devil: )

Med chance for at lyde som en sut: det er nice at være tipsy. Jeg gad godt at være lidt tipsy hver dag. Hvis det ikke lige var for de helbredsmæssige konsekvenser, den økonomiske side, det sociale stigmata, og de onde tømmermænd. :engel:

Så du har lagt narkoen på hylden og er gået over til vin(o)?
2
The more I eat the butter I feel
Brugeravatar
Kommodedyret
Kort karma: 446
Likede indlæg: 3302

Indlægaf Kommodedyret » 7. nov 2015, 22:39

Dirtylittledevil skrev:
Kommodedyret skrev:Kæft I er sure. Ta dog en bajer eller en lille vino. (kæft jeg hader det udtryk "vino", siger det bare for at være flabet :devil: )

Med chance for at lyde som en sut: det er nice at være tipsy. Jeg gad godt at være lidt tipsy hver dag. Hvis det ikke lige var for de helbredsmæssige konsekvenser, den økonomiske side, det sociale stigmata, og de onde tømmermænd. :engel:

Så du har lagt narkoen på hylden og er gået over til vin(o)?

I'm so fancy :slem:
1
Stop hoarding nuts, budgies! You don't even like them!
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7794

Indlægaf ShuruQ » 8. nov 2015, 09:56

Min lillebror har fået ny kæreste og (ja, alt er relativt) men hun er virkelig ikke ret pæn :blush:.

Eller også er det fordi hans kærester virkelig plejer at være nogle sild og hun blot blegner ved siden af men måske deres personlighed blegner ved siden af hendes, men min lillebror ser glad ud og det er det eneste der betyder noget for mig.
0
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
Ado
Kort karma: 811
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 8338
Kontakt:

Indlægaf Ado » 8. nov 2015, 10:02

Folk, der brøler op om hvor meget de hader julen, men som går amok med "glædelig jul" opslag, når de står i baren på J-dag og drikker en Julebryg, er tåbelige.
5
That awkward moment when you leave a store without buying anything and all you can think is "act natural, you're innocent".
Brugeravatar
catnip
Kort karma: 17
Likede indlæg: 535

Indlægaf catnip » 8. nov 2015, 17:36

Jeg gad virkelig (virkelig...VIRKELIG) godt at der var bestemte rækker i flyet forbeholdt familier der rejser med mindre børn. Jeg gad også godt at man kunne betale ekstra for at få sæder langt væk fra disse rækker...især hvis det er en svensk familie...

Det var vist op til flere ting man ikke må sige, men nu gør jeg det altså alligevel...
6
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 869
Likede indlæg: 11691

Indlægaf Dirtylittledevil » 8. nov 2015, 20:24

catnip skrev:Jeg gad virkelig (virkelig...VIRKELIG) godt at der var bestemte rækker i flyet forbeholdt familier der rejser med mindre børn. Jeg gad også godt at man kunne betale ekstra for at få sæder langt væk fra disse rækker...især hvis det er en svensk familie...

Det var vist op til flere ting man ikke må sige, men nu gør jeg det altså alligevel...

Faktisk burde de svenske familier med 3+ små højlydte unger bare leve i parallelle støjisolerede universer :lol:
1
The more I eat the butter I feel
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Kort karma: 770
Likede indlæg: 10159

Indlægaf DetSorteCirkus » 8. nov 2015, 20:29

Jeg havde engang en højt-højtelsket grandtante, og hver gang jeg hører satireprogrammet Den Korte Radioavis med en vis Kirsten Birgit Schiøtz Kretz Hørsholm, kommer jeg til at tænke på hende.

Det må man nok ikke sige som kompliment og da slet ikke om en afdød, men det er altså kærligt ment.
Min grandtante var i øvrigt skrankepave i Statsamtet. Det har hun uden tvivl egnet sig godt til.
4
Je suis un tableau noir.
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7794

Indlægaf ShuruQ » 8. nov 2015, 22:59

"Jeg ville gerne tage snakken med dig men din evne til at formulere dig er så ringe jeg kun forstår ca 20% af det du skriver".

Synes ikke jeg tillade mig at skrive det til en jeg ikke kender, men hvor er det umuligt at debattere ordentligt når der er en masse huller.
0
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
catnip
Kort karma: 17
Likede indlæg: 535

Indlægaf catnip » 9. nov 2015, 07:43

Dirtylittledevil skrev:
catnip skrev:Jeg gad virkelig (virkelig...VIRKELIG) godt at der var bestemte rækker i flyet forbeholdt familier der rejser med mindre børn. Jeg gad også godt at man kunne betale ekstra for at få sæder langt væk fra disse rækker...især hvis det er en svensk familie...

Faktisk burde de svenske familier med 3+ små højlydte unger bare leve i parallelle støjisolerede universer :lol:

Åhhh, DET ønsker jeg mig til jul i år :love2:
1
Brugeravatar
Hunkat
Kort karma: 132
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 3275

Indlægaf Hunkat » 9. nov 2015, 09:30

Nogle mennesker skal have en alvorlig omgang selvindsigt før de kan slippes løs blandt andre mennesker.

Overhørte en i bussen den anden dag som havde taget en stresstest online og sendt resultatet (muligvis ukommenteret) til sin leder og havde "fået et vildt flabet svar" retur.
Undskyld mig, men jeg ville fandme også blive lidt syrlig hvis det var sådan mine ansatte kommunikerede med mig.
0
I'm Richard, Chief Warlock of the Brothers of Darkness, Lord of the Thirteen Hells, Master of the Bones, Emporer of the Black, Lord of the Undead Mistress of Fire, and Mayor of a little village up the coast
Brugeravatar
Ado
Kort karma: 811
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 8338
Kontakt:

Indlægaf Ado » 9. nov 2015, 10:45

Hunkat skrev:Nogle mennesker skal have en alvorlig omgang selvindsigt før de kan slippes løs blandt andre mennesker.

Overhørte en i bussen den anden dag som havde taget en stresstest online og sendt resultatet (muligvis ukommenteret) til sin leder og havde "fået et vildt flabet svar" retur.
Undskyld mig, men jeg ville fandme også blive lidt syrlig hvis det var sådan mine ansatte kommunikerede med mig.

Joehh, altså jeg ville også personligt tage det ansigt til ansigt med lederen. Men der kan jo også være dem, som har det skidt nok med at skulle erkende overfor dem selv, at de ikke har det godt. Og hvor det så er rigtig svært for dem at sige det højt og få taget hul på bylden.
0
That awkward moment when you leave a store without buying anything and all you can think is "act natural, you're innocent".
Brugeravatar
Hunkat
Kort karma: 132
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 3275

Indlægaf Hunkat » 9. nov 2015, 10:53

Ado skrev:
Hunkat skrev:Nogle mennesker skal have en alvorlig omgang selvindsigt før de kan slippes løs blandt andre mennesker.

Joehh, altså jeg ville også personligt tage det ansigt til ansigt med lederen. Men der kan jo også være dem, som har det skidt nok med at skulle erkende overfor dem selv, at de ikke har det godt. Og hvor det så er rigtig svært for dem at sige det højt og få taget hul på bylden.

Vi er helt enige i at det ikke lige er en samtale man slår op henover frokost. Men tonen (som I selvfølgelig ikke kan høre) sagde helt klart at det ikke var det med at tage bladet fra munden eller anerkende at vedkommende kunne være stresset der var problemet. H*n kunne slet ikke se (lod det til) at det er en rigtig flabet og dårlig måde at tage et problem op med en leder.
0
I'm Richard, Chief Warlock of the Brothers of Darkness, Lord of the Thirteen Hells, Master of the Bones, Emporer of the Black, Lord of the Undead Mistress of Fire, and Mayor of a little village up the coast
Brugeravatar
Kommodedyret
Kort karma: 446
Likede indlæg: 3302

Indlægaf Kommodedyret » 9. nov 2015, 22:47

Billede
4
Stop hoarding nuts, budgies! You don't even like them!
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 568
Likede indlæg: 5073

Indlægaf ManicNinja » 11. nov 2015, 19:15

Når andre fortæller om mad, de har lavet eller fået på en restaurant, og som bare var sååå lækker, tænker jeg meget tit enten: "Kæft, det lyder som en trist omgang! Hvad filen spiser du til daglig, hvis det dér sorterer under 'lækker mad'?" eller bare: "Bvadr!"
1
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Akehurst2
Kort karma: 270
Likede indlæg: 4509

Indlægaf Akehurst2 » 11. nov 2015, 19:29

Når jeg ser valgplakater med Magrethe Auken, der opfordrer til at bekæmpe kvindehandel, er min første tanke altid: "Der er sgu ingen, der gider købe dig, din sure pulverheks."

Og det må man ikke sige og vist ikke engang tænke, altså :tie:
5

Tilbage til "Generelt"