Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Hunkat
Kort karma: 173
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 4654

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Hunkat » 13. nov 2015, 06:25

Jeg hader folk hvor man kan høre når de trækker vejret. Altså folk som kontant små-snorker en lille smule med hver eneste vågne vejrtrækning.

Det er sikkert ikke særlig pænt at sige for de fleste jeg har oplevet har været overvægtige og måske haft seriøse vejrtrækningsproblemer men... for fanden hvor det giver mig myrekryb, jeg flytter mig i bus/tog hvis jeg skal mere end et par stop. Jeg kan det slet ikke.
9
I'm Richard, Chief Warlock of the Brothers of Darkness, Lord of the Thirteen Hells, Master of the Bones, Emporer of the Black, Lord of the Undead Mistress of Fire, and Mayor of a little village up the coast
Brugeravatar
Ado
Kort karma: 922
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 9822
Kontakt:

Indlægaf Ado » 13. nov 2015, 16:48

Jeg vil til hver en tid hellere have den billige trefarvede is i stedet for Ben & Jerry.
8
That awkward moment when you leave a store without buying anything and all you can think is "act natural, you're innocent".
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1335
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 11560

Indlægaf kidkomb » 13. nov 2015, 16:53

Ado skrev:Jeg vil til hver en tid hellere have den billige trefarvede is i stedet for Ben & Jerry.

Yiir! :banan:
0
Walk tall and cry with dignity.
Jeg kan ikke korrekturlæse inden jeg trykker "udfør". Derfor er der altid rettet i mine indlæg.
Brugeravatar
Ado
Kort karma: 922
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 9822
Kontakt:

Indlægaf Ado » 13. nov 2015, 16:55

kidkomb skrev:
Ado skrev:Jeg vil til hver en tid hellere have den billige trefarvede is i stedet for Ben & Jerry.

Yiir! :banan:

:love: :love2: :love: :love2:

Billede
4
That awkward moment when you leave a store without buying anything and all you can think is "act natural, you're innocent".
Modesty Blame
Kort karma: 92
Likede indlæg: 1215

Indlægaf Modesty Blame » 13. nov 2015, 16:58

Angiveligt har Dyrby ikke villet stoppe med at kontakte elskerinden. Man kan måske teoretisere omkring, at det er derfor, at billederne er kommet videre. Hvis det er tilfældet... Så græder jeg ikke snot på hans vegne.
0
Brugeravatar
Avino
Kort karma: 128
Likede indlæg: 612

Indlægaf Avino » 13. nov 2015, 17:07

Modesty Blame skrev:Angiveligt har Dyrby ikke villet stoppe med at kontakte elskerinden. Man kan måske teoretisere omkring, at det er derfor, at billederne er kommet videre. Hvis det er tilfældet... Så græder jeg ikke snot på hans vegne.

Hvem kan sige sig fri af sidespring ? Desværre...
Jeg tror ikke vi hører hele historien.
At Dyrby er en "tosse"- for det er han. At sende billeder til elskerinden- og tro på- at det ikke kommer videre. Er jo stupidt i denne digitaliserede verden.
Jeg synes han har været en god nyhedschef, som har ødelagt det hele med de billeder.
Han har- gravet sin egen grav.
0
Brugeravatar
Rapfisk
Kort karma: 614
Likede indlæg: 5072

Indlægaf Rapfisk » 13. nov 2015, 17:08

Jeg har set for meget House of Cards. I hvert fald troede jeg, at det var Dyrby, der havde lækket fortroligt materiale til elskerinden. Nøgenbilleder. Herregud, det er da ikke noget at forlade sin stilling for.
5
Søger job inden for projektledelse, sekretariat, politik eller andet, man kan bruge et skarpt hoved til. Skriv PB :blomst:
Brugeravatar
Rapfisk
Kort karma: 614
Likede indlæg: 5072

Indlægaf Rapfisk » 13. nov 2015, 17:10

Jeg er ikke specielt vild med is.
0
Søger job inden for projektledelse, sekretariat, politik eller andet, man kan bruge et skarpt hoved til. Skriv PB :blomst:
Brugeravatar
Aima
Kort karma: 653
Likede indlæg: 5605

Indlægaf Aima » 13. nov 2015, 17:19

Rapfisk skrev:Jeg har set for meget House of Cards. I hvert fald troede jeg, at det var Dyrby, der havde lækket fortroligt materiale til elskerinden. Nøgenbilleder. Herregud, det er da ikke noget at forlade sin stilling for.

Det var også min første tanke, da jeg læste pressemeddelelsen. Og så var det blot pikbilleder, herregud.

Jeg forstår dog udmærket, hvorfor han er nødt til at gå, som han selv siger, vil det jo i princippet kunne bruges imod ham og på den måde påvirke beslutningsprocesser, så eneste alternativ, havde vel været, at han selv havde lagt hele lortet online.

Og så er der jo også hele troværdighedsaspektet. Det vil unægteligt påvirker mandens troværdighed og autoritet at han moralsk kan træde så meget ved siden af, og at det skulle smitte af på TV2 er nok uundgåeligt. Omvendt kan det jo så også virke helt ironisk, at en mand der selv er nødt til at gå fra grundet potentielle troværdighedsissues, er samme mand som i sin tid ansatte Qvortrup i en ansvarsstilling...
0
I'll stick with hell no's and headphones...
Brugeravatar
Lurende Peber
Kort karma: 243
Geografisk sted: Langt ude
Likede indlæg: 2181

Indlægaf Lurende Peber » 13. nov 2015, 17:30

Aima skrev:......som i sin tid ansatte Qvortrup i en ansvarsstilling...
DET vil jeg se som klar fyringsgrund!
1
Registreret Gammel Gris :genert:
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Kort karma: 830
Likede indlæg: 11700

Indlægaf DetSorteCirkus » 14. nov 2015, 22:07

Jeg overvejede et kort øjeblik at bruge den der feature på Facebook, hvor man kan få et tricolore-filter henover sit profilbillede, men så indså jeg, at det alene er frygt for min egen sikkerhed, der får mig til at se begivenhederne i Paris i et særligt forfærdende lys midt i en verden, hvor der dagligt foregår grusomheder, og at det jo i grunden intet har at gøre med at ære de dræbte.
7
I know when that hotline bling/That can only mean one thing
Brugeravatar
Delfin
Kort karma: 449
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 4865

Indlægaf Delfin » 15. nov 2015, 01:54

Faktisk er det lidt irriterende med alle de farvede profilbilleder. Det er ikke til at se forskel på folk.
4
14 11 14 :banan:
Brugeravatar
Dime
Kort karma: 359
Likede indlæg: 1463
Kontakt:

Indlægaf Dime » 15. nov 2015, 05:25

Delfin skrev:Faktisk er det lidt irriterende med alle de farvede profilbilleder. Det er ikke til at se forskel på folk.

Og endnu sjovere :
"Folk du måske kender" er nærmest umulig at forholde sig til :D :D
2
Brugeravatar
Lemonella
Kort karma: 305
Likede indlæg: 4266

Indlægaf Lemonella » 15. nov 2015, 06:07

Personligt synes jeg, at nogen mennesker lægger alt for meget i Facebook.

For mig er det et sted, hvor jeg kan se, hvad familie, venner og bekendte laver af sjove, spændende og specielle ting.
Det er stedet, hvor jeg bliver opdateret med, hvad de mennesker laver, som jeg finder interessante og som jeg holder af og ikke sådan lige kan gå hen og sige hej til, fordi de ikke bor lige om hjørnet.

At nogen ligefrem mener det er et sted, hvor folk kan "iscenesætte sig selv", er mig en anelse uforstående, men jeg dømmer dem ikke af den grund. Vi har jo alle vores bevæggrunde for, at mene som vi gør. Jeg undrer mig bare.
4
I'm not supposed to be normal.
I'm supposed to be me.
Brugeravatar
Kommodedyret
Kort karma: 495
Likede indlæg: 3686

Indlægaf Kommodedyret » 15. nov 2015, 10:11

Tv2 news gør mig dummere og ikke klogere.
2
Stop hoarding nuts, budgies! You don't even like them!

Tilbage til "Generelt"