Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Delfin
Kort karma: 393
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 3882

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Delfin » 12. nov 2015, 22:53

ShuruQ skrev:Jeg ved godt det er Daniel Carlsen vi taler om, men kunne de to halte hjerneceller den mand er i besiddelse af, for helvede da ikke snart snuble over hinanden og lukke ned for ilttilførselen?

(Ja, ja, jeg ved godt jeg også er fjendsk indstillet overfor ham, men det går over min fatteevne hvordan nogle mennesker kan føle sig så overlegne) :badr:.

Hold nu kæft, der gik lang tid, hvor jeg bare sad og stirrede på tekst og billede, mens jeg overvejede, hvad fanden manden snakkede om. Dooh der var jo en afro-dansk mand på billedet . og jeg så ham ikke engang :lol:
2
14 11 14 :banan:
Gniske
Bortvist
Kort karma: 1
Geografisk sted: Danmark
Likede indlæg: 9

Indlægaf Gniske » 12. nov 2015, 23:24

ShuruQ skrev:Jeg tror ikke man må sige det her, men jeg har endnu ikke fattet hvad det er med Dyrby :genert:.

Er der en der i punktform kan informere mig lidt?

Pkt. 1
Moden mand med penge på lommen er blevet træt af vissen kone og meningsløst arbejde i nyhedstrædemøllen.
Pkt. 2
Finder en sjov historie ud af miseren, der skal foregive, at han er mindre kedelig end han ser ud.
1
Brugeravatar
Kommodedyret
Kort karma: 447
Likede indlæg: 3309

Indlægaf Kommodedyret » 12. nov 2015, 23:35

Er der en ignore-funktion på denne debat? Det er jeg begyndt at mangle.
0
Stop hoarding nuts, budgies! You don't even like them!
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7794

Indlægaf ShuruQ » 12. nov 2015, 23:39

Kommodedyret skrev:Er der en ignore-funktion på denne debat? Det er jeg begyndt at mangle.

Brugerkontrolpanel - Venner/ignorerede bruger - tilføj hvem det nu er og opdater listen :).
0
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
Hunkat
Kort karma: 132
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 3334

Indlægaf Hunkat » 13. nov 2015, 06:25

Jeg hader folk hvor man kan høre når de trækker vejret. Altså folk som kontant små-snorker en lille smule med hver eneste vågne vejrtrækning.

Det er sikkert ikke særlig pænt at sige for de fleste jeg har oplevet har været overvægtige og måske haft seriøse vejrtrækningsproblemer men... for fanden hvor det giver mig myrekryb, jeg flytter mig i bus/tog hvis jeg skal mere end et par stop. Jeg kan det slet ikke.
9
I'm Richard, Chief Warlock of the Brothers of Darkness, Lord of the Thirteen Hells, Master of the Bones, Emporer of the Black, Lord of the Undead Mistress of Fire, and Mayor of a little village up the coast
Brugeravatar
Ado
Kort karma: 815
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 8423
Kontakt:

Indlægaf Ado » 13. nov 2015, 16:48

Jeg vil til hver en tid hellere have den billige trefarvede is i stedet for Ben & Jerry.
8
That awkward moment when you leave a store without buying anything and all you can think is "act natural, you're innocent".
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1151
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 9690

Indlægaf kidkomb » 13. nov 2015, 16:53

Ado skrev:Jeg vil til hver en tid hellere have den billige trefarvede is i stedet for Ben & Jerry.

Yiir! :banan:
0
Walk tall and cry with dignity.
Jeg gider ikke engang.
Give free love.
Brugeravatar
Ado
Kort karma: 815
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 8423
Kontakt:

Indlægaf Ado » 13. nov 2015, 16:55

kidkomb skrev:
Ado skrev:Jeg vil til hver en tid hellere have den billige trefarvede is i stedet for Ben & Jerry.

Yiir! :banan:

:love: :love2: :love: :love2:

Billede
4
That awkward moment when you leave a store without buying anything and all you can think is "act natural, you're innocent".
Modesty Blame
Kort karma: 87
Likede indlæg: 1055

Indlægaf Modesty Blame » 13. nov 2015, 16:58

Angiveligt har Dyrby ikke villet stoppe med at kontakte elskerinden. Man kan måske teoretisere omkring, at det er derfor, at billederne er kommet videre. Hvis det er tilfældet... Så græder jeg ikke snot på hans vegne.
0
Brugeravatar
Avino
Kort karma: 105
Likede indlæg: 451

Indlægaf Avino » 13. nov 2015, 17:07

Modesty Blame skrev:Angiveligt har Dyrby ikke villet stoppe med at kontakte elskerinden. Man kan måske teoretisere omkring, at det er derfor, at billederne er kommet videre. Hvis det er tilfældet... Så græder jeg ikke snot på hans vegne.

Hvem kan sige sig fri af sidespring ? Desværre...
Jeg tror ikke vi hører hele historien.
At Dyrby er en "tosse"- for det er han. At sende billeder til elskerinden- og tro på- at det ikke kommer videre. Er jo stupidt i denne digitaliserede verden.
Jeg synes han har været en god nyhedschef, som har ødelagt det hele med de billeder.
Han har- gravet sin egen grav.
0
Brugeravatar
Rapfisk
Kort karma: 531
Likede indlæg: 4294

Indlægaf Rapfisk » 13. nov 2015, 17:08

Jeg har set for meget House of Cards. I hvert fald troede jeg, at det var Dyrby, der havde lækket fortroligt materiale til elskerinden. Nøgenbilleder. Herregud, det er da ikke noget at forlade sin stilling for.
5
Søger job inden for projektledelse, sekretariat, politik eller andet, man kan bruge et skarpt hoved til. Skriv PB :blomst:
Brugeravatar
Rapfisk
Kort karma: 531
Likede indlæg: 4294

Indlægaf Rapfisk » 13. nov 2015, 17:10

Jeg er ikke specielt vild med is.
0
Søger job inden for projektledelse, sekretariat, politik eller andet, man kan bruge et skarpt hoved til. Skriv PB :blomst:
Brugeravatar
Aima
Kort karma: 611
Likede indlæg: 5033

Indlægaf Aima » 13. nov 2015, 17:19

Rapfisk skrev:Jeg har set for meget House of Cards. I hvert fald troede jeg, at det var Dyrby, der havde lækket fortroligt materiale til elskerinden. Nøgenbilleder. Herregud, det er da ikke noget at forlade sin stilling for.

Det var også min første tanke, da jeg læste pressemeddelelsen. Og så var det blot pikbilleder, herregud.

Jeg forstår dog udmærket, hvorfor han er nødt til at gå, som han selv siger, vil det jo i princippet kunne bruges imod ham og på den måde påvirke beslutningsprocesser, så eneste alternativ, havde vel været, at han selv havde lagt hele lortet online.

Og så er der jo også hele troværdighedsaspektet. Det vil unægteligt påvirker mandens troværdighed og autoritet at han moralsk kan træde så meget ved siden af, og at det skulle smitte af på TV2 er nok uundgåeligt. Omvendt kan det jo så også virke helt ironisk, at en mand der selv er nødt til at gå fra grundet potentielle troværdighedsissues, er samme mand som i sin tid ansatte Qvortrup i en ansvarsstilling...
0
I'll stick with hell no's and headphones...
Brugeravatar
Lurende Peber
Kort karma: 214
Geografisk sted: Langt ude
Likede indlæg: 1988

Indlægaf Lurende Peber » 13. nov 2015, 17:30

Aima skrev:......som i sin tid ansatte Qvortrup i en ansvarsstilling...
DET vil jeg se som klar fyringsgrund!
1
Registreret Gammel Gris :genert:
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Kort karma: 772
Likede indlæg: 10273

Indlægaf DetSorteCirkus » 14. nov 2015, 22:07

Jeg overvejede et kort øjeblik at bruge den der feature på Facebook, hvor man kan få et tricolore-filter henover sit profilbillede, men så indså jeg, at det alene er frygt for min egen sikkerhed, der får mig til at se begivenhederne i Paris i et særligt forfærdende lys midt i en verden, hvor der dagligt foregår grusomheder, og at det jo i grunden intet har at gøre med at ære de dræbte.
7
Je suis un tableau noir.

Tilbage til "Generelt"