Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Firebird
Kort karma: 160
Geografisk sted: Pladderpaddelandsby
Likede indlæg: 1284

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Firebird » 15. nov 2015, 17:35

Karkluden skrev:Jeg tænker tit, at dem der oprigtigt mener, at en tur i IKEA er en "parforholdstest" må have nogle seriøse problemer i deres parforhold - eller også er den ene part så nedern over IKEA, at den anden burde respektere det, og forsøge at tage afsted med en ven. jeg er ikke sindssygt vild med at skulle i IKEA, men det har da ved gud aldrig været noget vi på nogen måde blev uvenner over, diskuterede eller snerrede over, når vi har været der. Det har bare været "købe hvad end vi nu skal have og evt spise frokost". Aldrig dårlig stemning, som jeg kan fornemme, at nogle åbenbart får, hvis de skal i IKEA med deres partner.

Det er fordi IKEA er møblernes svar på luftfartens Ryanair, og selvom jeg stod i en krigszone, og det var det sidste fly ud........Så ville jeg tage bussen.
2
Fod. Enhed der finder bord og stoleben i mørke.
Karkluden
Kort karma: 247
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 2394

Indlægaf Karkluden » 15. nov 2015, 18:46

NØJ, hvor er der mange "fotografer" på Facebook. Jeg har 7 (!) på min venneliste, og med én undtagelse (Hæxen), så er de allesammen poppet op det sidste halve år, og lovpriser pludseligt sig selv som "en af landets dygtigste fotografer", og jeg kan uden den store fotoviden se de første 5 fejl. Jeg forstår det altså ikke helt. Når folk spørger til anbefalinger, kurser, uddannelser osv, er det igen kun én (Hæxen), der kan fremvise noget. resten angiver deres mor, far, kæreste etc som anbefalinger.
2
Some days I amaze myself. Other days I put the laundry in the oven.
Brugeravatar
Delfin
Kort karma: 392
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 3875

Indlægaf Delfin » 15. nov 2015, 18:46

ManicNinja skrev:
Delfin skrev:Faktisk er det lidt irriterende med alle de farvede profilbilleder. Det er ikke til at se forskel på folk.

Præcis! Og jeg fatter HAT af, hvad folk mener, det skal gavne. "Jeg støtter ofrene i Paris blahblahblah". Øh nej? Du flasher, at du har samme holdning og er lige så magtesløs som alle os andre. Synes, det er så gennemført latterligt med de striber, altså. Hvad er det, de skulle ændre? Måske er jeg bare blind her.

Enig bortset fra gennemført latterlig.
Det siger ikke mig noget personligt, det er jo nok de færreste, der ikke finder det forfærdeligt, så mon ikke vi støtter, uanset om der er striber eller ej. Jeg ser ingen grund til at melde mig i koret, men hvis det siger andre noget, skal de da bare gå amok. De skal bare ikke forvente, at jeg læser ret meget af det, de skriver i de her dage, når jeg scroller ned over rækken af farvede profilbilleder uden at kunne skille den ene fra den anden.
2
14 11 14 :banan:
Brugeravatar
icelady
Moderator
Kort karma: 554
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 10284

Indlægaf icelady » 15. nov 2015, 19:01

Ja, kære Randers. Nu tror jeg efterhånden folk HAR fattet, Verdos skorsten lyses op i de franske farver. Så stop nu med at poste billeder af det.
4
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Kort karma: 772
Likede indlæg: 10266

Indlægaf DetSorteCirkus » 15. nov 2015, 19:15

Jeg kan ikke relatere til den del af teksten til "Imagine", som handler om religion.
4
Je suis un tableau noir.
Brugeravatar
Rapfisk
Kort karma: 530
Likede indlæg: 4294

Indlægaf Rapfisk » 15. nov 2015, 19:17

DetSorteCirkus skrev:Jeg kan ikke relatere til den del af teksten til "Imagine", som handler om religion.

Ditto - og "no possessions" ligeså :ninja:
4
Søger job inden for projektledelse, sekretariat, politik eller andet, man kan bruge et skarpt hoved til. Skriv PB :blomst:
Marott
Kort karma: 86
Likede indlæg: 408

Indlægaf Marott » 15. nov 2015, 19:24

icelady skrev:Ja, kære Randers. Nu tror jeg efterhånden folk HAR fattet, Verdos skorsten lyses op i de franske farver. Så stop nu med at poste billeder af det.

Jeg er altså en smule skabselsker af Randers :lun:
3
Marott
Kort karma: 86
Likede indlæg: 408

Indlægaf Marott » 15. nov 2015, 19:25

Jeg begynder at forstå, hvordan arv kan bringe det værste op i folk :tie:
1
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 573
Likede indlæg: 5094

Indlægaf ManicNinja » 15. nov 2015, 19:58

Jeg er med i sådan en rigtig sprogpedantisk, grammatikfascistisk gruppe på Facebook. Af flere årsager føler jeg mig overbevist om, at jeg dér nemmere ville kunne finde kandidater til en date, jeg ville orke, end tilfældet er på fx Dating.dk ...
5
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7794

Indlægaf ShuruQ » 15. nov 2015, 21:44

Jeg får altså lyst til tricolore is pga alle de der franske flag :genert:.

Og jeg kan ikke engang lide trefarvet :gruble:.
0
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
Delfin
Kort karma: 392
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 3875

Indlægaf Delfin » 15. nov 2015, 23:15

Paris igen.
I medierne ser jeg mennesker, der står og græder ved mindehøjtideligheder, når de lægger blomster ved ambassaden osv. Jeg synes helt sikkert, det er en forfærdelig hændelse, men jeg bliver ikke personlig berørt på den måde. Jeg forstår det faktisk ikke helt. Måske er jeg følelsesmæssigt amputeret :gruble:
5
14 11 14 :banan:
Brugeravatar
Venus222
Kort karma: 21
Geografisk sted: Storkøbenhavn
Likede indlæg: 333

Indlægaf Venus222 » 16. nov 2015, 00:36

Folk der anskaffer sig engelske bulldogs er dumme. I hvert fald dem som ikke stiller krav til opdrætterne om sundhedstests og god etik i forhold til avl.
Oven i hatten så sørge rigtig mange for at deres bulldog bliver så overvægtig at den bliver endnu mere handicappet end den var i forvejen. Overvægt er super skadeligt, især for en race der i forvejen er udsat mht. vejtrækning og ledproblemer. Silas Holsts (eller hvad han nu hedder)bulldog Batman er et "fint" eksempel på dette. :tie:
Hold nu op hvor har mange bulldogs en elendig livskvalitet fordi deres ejere er nogen kæmpe idioter!! :cuss:

Disclaimer; Jeg har kun set Silas hund i det der hundeprogram han var med i forleden, så jeg ved reelt ikke om hans hund altid er så sølle.

Og jo, jeg har selv en EB. Men jeg høre altså ikke til nævnte gruppe af tosser.
0
Brugeravatar
Dime
Kort karma: 356
Likede indlæg: 1438

Indlægaf Dime » 16. nov 2015, 09:20

Jeg får ret ondt i min milt over de der parforholds-millimeterdemokrater, der står stejlt på noget-for-noget "ligeværdighed" og genopdragelse af partneren...
6
Damn, I'm fucked...
- Dime, 1.52
Brugeravatar
Lemonella
Kort karma: 251
Likede indlæg: 3561

Indlægaf Lemonella » 16. nov 2015, 09:50

Dime skrev:Jeg får ret ondt i min milt over de der parforholds-millimeterdemokrater, der står stejlt på noget-for-noget "ligeværdighed" og genopdragelse af partneren...

Åh ja. Alene ordet "genopdragelse". :ad!:
0
I'm not supposed to be normal.
I'm supposed to be me.
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7794

Indlægaf ShuruQ » 16. nov 2015, 10:24

Min kammerat skrev til mig at de holder et minuts stilhed på arbejdet for ofrene i Paris.

Jeg må indrømme jeg får lyst til at spørge om de huslede at holde 1 minuts stilhed for ofrene i Libanon også fredag morgen.

Jeg ved godt man ikke kan holde 1 minuts stilhed hver gang nogen uskyldige mister livet, jeg ved også godt det måske er mere ekstraordinært i Paris end i Libanon og jeg får heller ikke ondt i røven over der holdes et minuts stilhed for ofrene i Paris. Men begge angreb er terroristangreb, begge med mange uskyldige ofre og så får jeg sgu en lille smule kvalme over den store foreskel der åbenbart er som jeg ikke kan se.
2
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.

Tilbage til "Generelt"