Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Fillie
Kort karma: 695
Geografisk sted: Backsword
Likede indlæg: 3235

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Fillie » 27. nov 2015, 16:48

Jeg har et godt indtryk af hende; jeg tror, hun er en virkelig sød pige, men jeg forstår generelt ikke, at nogen har lyst til at have en meget kunstig hårfarve.
0
Brugeravatar
Avino
Kort karma: 154
Likede indlæg: 800

Indlægaf Avino » 27. nov 2015, 16:54

Fillie skrev:Jeg har et godt indtryk af hende; jeg tror, hun er en virkelig sød pige, men jeg forstår generelt ikke, at nogen har lyst til at have en meget kunstig hårfarve.

Som skrevet. Jeg har ikke fulgt med i udsendelserne.
Hun er da helt sikkert en sød pige, men jeg kunne ikke se kemien i mellem dem.
Den hårfarve der- er nok noget af det grimmeste.
Stadigt. Hun er nok en sød pige, men oplevede ikke, at hun sagde/ gjorde noget for at fremstå, som en der var vild med ham.
Måske hun har gjort det- i foregående afsnit ?
0
Firebird
Kort karma: 159
Geografisk sted: Pladderpaddelandsby
Likede indlæg: 1274

Indlægaf Firebird » 27. nov 2015, 17:52

ShuruQ skrev:Jeg skal helt sikkert ikke sige det her til den person det var tiltænkt. Så nu siger jeg det her.

Folks madvaner rager ikke mig, men jeg får en lille smule svært ved at holde kæft når man himler op over man ikke kan lide tomatsovs, spiser det alligevel fordi spaghettien ellers er tør. Og efter nogen tid fortsætter med at fortælle om hvordan man aldrig spiser tomater, fordi man ikke kan lide dem eller noget med tomatog yada yada yada.

Jeg gik, det var millimeter fra jeg havde fået havde sagt "hvis du afskyr tomater så meget så kan det undrer mig at du overhælder 75% af din mad med KETCHUP. KETCHUP der i hvert fald hvis noget gør, indeholder tomat" :stoned:.

Men jeg flettede næbet.

Hvorfor fanden gjorde du det? Jeg ville have elsket at hudflette sådan en idiot med hans/hendes egne selvmodsigelser :devil: Bare sådan. :devil2:
2
Fod. Enhed der finder bord og stoleben i mørke.
Brugeravatar
Animi
Kort karma: 508
Likede indlæg: 9387

Indlægaf Animi » 27. nov 2015, 18:27

ShuruQ skrev:Jeg skal helt sikkert ikke sige det her til den person det var tiltænkt. Så nu siger jeg det her.

Folks madvaner rager ikke mig, men jeg får en lille smule svært ved at holde kæft når man himler op over man ikke kan lide tomatsovs, spiser det alligevel fordi spaghettien ellers er tør. Og efter nogen tid fortsætter med at fortælle om hvordan man aldrig spiser tomater, fordi man ikke kan lide dem eller noget med tomatog yada yada yada.

Jeg gik, det var millimeter fra jeg havde fået havde sagt "hvis du afskyr tomater så meget så kan det undrer mig at du overhælder 75% af din mad med KETCHUP. KETCHUP der i hvert fald hvis noget gør, indeholder tomat" :stoned:.

Men jeg flettede næbet.

Jeg kan nu heller ikke lide tomater, men kan godt lide ketchup - for selvom ketchup indeholder tomater, smager det jo overhovedet ikke som tomater gør :lol2: :ninja:

Men okay, jeg taler så heller ikke om min afsky for tomater, hver gang jeg får chancen for det :P
1
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
zembra1986
Kort karma: 122
Likede indlæg: 1867

Indlægaf zembra1986 » 27. nov 2015, 19:35

Jeg er komplet ligeglad med valget d. 3 december. Det er ikke noget jeg har en holdning til og har derfor ikke tænkt mig at stemme.

(til gengæld stemmer jeg altid til folketingsvalg)
2
Brugeravatar
HappyPaww
Kort karma: 290
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 5115

Indlægaf HappyPaww » 27. nov 2015, 21:39

Hvor Langt ude at Ena Spottes vinder Vild med dans!. Det er totalt pity-vote og "ih hun er sådan en charmerende rund pige"-stemmer hun har fået! Hun nåede ikke Stefania til sokkeholderne!
3
Brugeravatar
Animi
Kort karma: 508
Likede indlæg: 9387

Indlægaf Animi » 27. nov 2015, 22:19

Jeg synes det er latterligt at folk går amok over hvem der vandt/ikke vandt Vild med Dans. Folk burde virkelig finde sig noget bedre at tage sig til. Det er jo bare et tv-program ffs, det går nok at ens favorit ikke vandt.

(Når det så er sagt, så vil jeg sige at jeg synes at det var fuldt fortjent at Ena vandt. Hun er den der har gjort mest fremskridt og har været spændende at følge, hvor i mod Stephanie altid har været god og derfor været lidt 'kedelig' at følge.)
3
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Lemonella
Kort karma: 354
Likede indlæg: 5400

Indlægaf Lemonella » 28. nov 2015, 06:27

Jeg bliver altid en lille smule vred og en hel del skuffet når jeg hører folk der udtaler, at de ikke stemmer den 3. december.
Seriøst? Det gælder vores lille lands fremtid, hvordan kan man være pisse ligeglad med, hvordan det går?
Argumenterne er som regel, at det har man ikke sat sig ind i. Jamen så brug dog 30 minutter på, at sætte dig ind i det, hvor svært kan det være?

Det er, i min verden, ikke kun en ret vi har, men også en pligt!
15
I'm not supposed to be normal.
I'm supposed to be me.
Brugeravatar
HappyPaww
Kort karma: 290
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 5115

Indlægaf HappyPaww » 28. nov 2015, 06:41

ShuruQ skrev:Jeg fatter slet ikke VMD kan blive ved med at være interessant.

(sagt uden nogensinde at have set det og denne gang, tror jeg sammenlagt har set 1 minut når jeg var zappet forbi så egentligt har jeg intet belæg for at udtale mig om VMD).

Det er god letfordøjelig underholdning en fredag aften, hvor der ikke er andet i tossekassen. Smag og behag :)
2
Brugeravatar
Fru Sunshine
Kort karma: 1114
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 10254

Indlægaf Fru Sunshine » 28. nov 2015, 07:22

Min mand er dum, når han insisterer på at se andet end VMD.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
icelady
Moderator
Kort karma: 710
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 14043

Indlægaf icelady » 28. nov 2015, 09:31

Lemonella skrev:Jeg bliver altid en lille smule vred og en hel del skuffet når jeg hører folk der udtaler, at de ikke stemmer den 3. december.
Seriøst? Det gælder vores lille lands fremtid, hvordan kan man være pisse ligeglad med, hvordan det går?
Argumenterne er som regel, at det har man ikke sat sig ind i. Jamen så brug dog 30 minutter på, at sætte dig ind i det, hvor svært kan det være?

Det er, i min verden, ikke kun en ret vi har, men også en pligt!

Om det er en pligt er jeg nok ikke helt enig i, men jeg synes som dig, at man som minimum burde prøve at sætte sig ind i, hvad man skal stemme.

Men netop dette valg er meget svært at forholde sig til for mange; ikke alene er det mange ting der skal stemmes om, derudover er der også konsekvenserne af et ja/nej at tage stilling til.
Og jeg synes det er svært at finde saglig information om netop konsekvenserne. Og jeg har brugt meget mere end 30 minutter.
3
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1582
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 14240

Indlægaf kidkomb » 28. nov 2015, 12:24

Jeg synes også at det er en pligt at stemme.
Uagtet at det hedder stemmeret.
Er man i tvivl kan man stemme blankt.
Jeg synes det er foragt for demokratiet at undlade at stemme.
10
Walk tall and cry with dignity.
Jeg kan åbenbart ikke korrekturlæse inden jeg trykker "udfør". Derfor er der altid rettet i mine indlæg.
Brugeravatar
flicka
Kort karma: 129
Likede indlæg: 1371

Indlægaf flicka » 28. nov 2015, 12:43

2SHY skrev:Det der tofarvede hår hende der fra Landmand søger kærlighed har... Hold nu kæft det er buttugly! :badr: :puke:

Det må man måske ikke sige men nøj det er slemt. Jeg er bare ikke fan af tofarvet hår

Aka. stinkdyrshår... :tie:
2
Always be yourself
unless you can be a unicorn
then always be a unicorn

A pony is a childhood dream. A horse is an adulthood treasure.
- Rebecca Carroll
Brugeravatar
Lemonella
Kort karma: 354
Likede indlæg: 5400

Indlægaf Lemonella » 28. nov 2015, 13:37

kidkomb skrev:Jeg synes også at det er en pligt at stemme.

Du ramme rimelig meget spot on. :gogo:

Årsagen til, at jeg kalder det en pligt er, at nogen har kæmpet for vores stemmeret og ja, det er i første omgang en ret vi har, men for mig handler det rigtig meget om de steder der stadig findes i verden, hvor det ikke er en ret og, hvor mennesker slås ihjel, fordi de står i kø for, at sætte et kryds. Derfor føler jeg, at det er en pligt.

Jeg ved godt jeg stikker hovedet i en hvepserede ved, at have den holdning jeg har. Det må jeg så leve med, men jeg respekterer, at andre har en anden holdning. Jeg forstår den bare ikke.
4
I'm not supposed to be normal.
I'm supposed to be me.
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1582
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 14240

Indlægaf kidkomb » 28. nov 2015, 14:48

ShuruQ skrev:
kidkomb skrev:Jeg synes også at det er en pligt at stemme.

Jeg synes til gengæld det er foragt for demokratiet at ville påtvinge andre mennersker ens egne idealer.

Jeg har absolut ikke påtvunget nogen noget?
2
Walk tall and cry with dignity.
Jeg kan åbenbart ikke korrekturlæse inden jeg trykker "udfør". Derfor er der altid rettet i mine indlæg.

Tilbage til "Generelt"