Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1150
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 9653

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf kidkomb » 14. sep 2015, 11:25

@lillebjoern hun lyder altså også træls :ae: Jeg kan i hvert fald godt forstå, at du er irriteret.
0
Walk tall and cry with dignity.
Jeg gider ikke engang.
Give free love.
Brugeravatar
lillebjoern
Kort karma: 195
Likede indlæg: 1974

Indlægaf lillebjoern » 14. sep 2015, 11:31

kidkomb skrev:@lillebjoern hun lyder altså også træls :ae: Jeg kan i hvert fald godt forstå, at du er irriteret.

Tak! Jeg kunne godt forestille mig at jeg sletter indlægget snart, for det er ret offensivt (og ret tydeligt hvem det er, hvis hun læser med), men havde simpelthen brug for at få skrevet det ned. Synes allerede jeg har det lidt bedre :)
2
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 938
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 8454

Indlægaf 2SHY » 14. sep 2015, 11:33

Jeg kunne nok godt have været så fræk at tage et par høretelefoner i ørerne og skrue godt op for musikken når hun gik i gang :genert:
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:
Brugeravatar
lillebjoern

Indlægaf lillebjoern » 14. sep 2015, 11:37

2SHY skrev:Jeg kunne nok godt have været så fræk at tage et par høretelefoner i ørerne og skrue godt op for musikken når hun gik i gang :genert:

Trust me, I do. Men når man bare gerne vil være færdig med arbejdet (i dag skal jeg fx videre på mit ene studiejob), så er det virkelig træls. Og jeg har selvfølgelig i sinde at nævne det overfor hende, men tænker det skal være på et tidspunkt hvor jeg ikke er kørt så meget op.
0
Brugeravatar
Pjeps
Kort karma: 260
Geografisk sted: Det skønne København
Likede indlæg: 2097

Indlægaf Pjeps » 14. sep 2015, 11:37

lillebjoern skrev:
kidkomb skrev:@lillebjoern hun lyder altså også træls :ae: Jeg kan i hvert fald godt forstå, at du er irriteret.

Tak! Jeg kunne godt forestille mig at jeg sletter indlægget snart, for det er ret offensivt (og ret tydeligt hvem det er, hvis hun læser med), men havde simpelthen brug for at få skrevet det ned. Synes allerede jeg har det lidt bedre :)

jeg tager hatten af for at du ikke allerede har fortalt hende hvor træls hun er, så diplomatisk er jeg ikke. Mht til graviditeten er der nok ikke så meget andet end at lukke ned, gå væk osv, men folk der hele tiden er bedre og har prøvet de samme ting x1000 værre/bedre, der kommer jeg til at sige noget.
1
:ninja:
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 869
Likede indlæg: 11694

Indlægaf Dirtylittledevil » 14. sep 2015, 11:38

lillebjoern skrev:Og hvis hun vil sige noget, så afbryder hun bare. Altså, den er helt sikker. Hun KAN ikke finde ud af at vente. Og så skal vi altid høre om hendes version af tingene. Får altid samtalen vendt på sig selv. Hvis jeg siger, "min mormor døde her i lørdags", svarer hun med "åh, det minder mig om min mormor, der...". JAMEN?!?! Du er 32 år, forhelvede. Tag dig sammen!

This! Åååh mit blod koger næsten, bare jeg hører dig fortælle det :evil: Jeg er så enig, det er virkelig belastende med den type mennesker hvor man aldrig kan få lov at fortælle om sig selv i så meget som 2 minutter, før de sjovt nok har oplevet noget tilsvarende eller noget der minder om eller temmelig sikkert noget der var meget værre, og det skal så udpensles i den næste halve time. :cuss:
2
The more I eat the butter I feel
Brugeravatar
2SHY

Indlægaf 2SHY » 14. sep 2015, 11:39

lillebjoern skrev:
2SHY skrev:Jeg kunne nok godt have været så fræk at tage et par høretelefoner i ørerne og skrue godt op for musikken når hun gik i gang :genert:

Trust me, I do. Men når man bare gerne vil være færdig med arbejdet (i dag skal jeg fx videre på mit ene studiejob), så er det virkelig træls. Og jeg har selvfølgelig i sinde at nævne det overfor hende, men tænker det skal være på et tidspunkt hvor jeg ikke er kørt så meget op.

Reagerer hun slet ikke på det? :8:

Men jo du har nok ret i at du lige skal have lov at dampe af inden du siger noget til hende
0

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Brugeravatar
2SHY

Indlægaf 2SHY » 14. sep 2015, 11:41

Hvor længe skal I lave gruppearbejde?
0

Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 869
Likede indlæg: 11694

Indlægaf Dirtylittledevil » 14. sep 2015, 11:45

Det kunne faktisk være sjovt som eksperiment at sætte to af disse rigtigt slemme snakketanter ind i et rum sammen, og se hvad der skete, om de bare eksploderede i en afbryd-hinanden-duel, eller om den ene bukkede under for den anden.

Jeg hørte om noget lignende i min vennekreds, det var bare to mænd som begge var/er rigtige alfahanner og meget højlydte og gerne vil være selskabets midtpunkt. Tilfældighederne ville så at de begge var til en fest hvor de var alene sammen i et rum... og det endte vistnok med at de kastede øl på hinanden og fik rodet sig ud i en "skubbe-match" ... tsk tsk
5
The more I eat the butter I feel
Brugeravatar
lillebjoern

Indlægaf lillebjoern » 14. sep 2015, 11:48

Åh, virkelig en relief at I også ville stå af. Så føler jeg mig ikke helt sur-gammel-kælling-agtig. :mellow:

@2SHY, forhåbentlig er vi færdige fredag. Så skal vi danne nye grupper (indenfor det samme hold), og der undgår jeg hende selvfølgelig så vidt muligt.
3
Brugeravatar
2SHY

Indlægaf 2SHY » 14. sep 2015, 11:57

lillebjoern skrev:Åh, virkelig en relief at I også ville stå af. Så føler jeg mig ikke helt sur-gammel-kælling-agtig. :mellow:

@2SHY, forhåbentlig er vi færdige fredag. Så skal vi danne nye grupper (indenfor det samme hold), og der undgår jeg hende selvfølgelig så vidt muligt.

Jeg havde formodentlig bitchet til alt og alle der orkede at høre på det :genert: Du kan heldigvis nu dække dig ind med "Jeg vil gerne prøve at arbejde sammen med nogle nye" hvis hun nu skulle spørge om I skal være i gruppe igen :D
2

Brugeravatar
Fru Sunshine
Moderator
Kort karma: 1015
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 9197

Indlægaf Fru Sunshine » 14. sep 2015, 12:12

@lillebjoern: jeg synes, du har været tålmodig!
1
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Fru Sunshine
Moderator

Indlægaf Fru Sunshine » 14. sep 2015, 12:14

-Jeg elsker Vild med Dans.

-Jeg er på forhånd skuffet over mine fødselsdagsgaver, fordi jeg har opdaget, at den kjole, jeg ønsker mig helt vildt, og som var til at erhverve til en rimelig pris, nu er udsolgt på den side med den rimelige pris i min størrelse. Jeg VED godt, jeg er utaknemmelig :blush:
1
Brugeravatar
Lurende Peber
Kort karma: 213
Geografisk sted: Langt ude
Likede indlæg: 1972

Indlægaf Lurende Peber » 14. sep 2015, 12:33

Dirtylittledevil skrev:Det kunne faktisk være sjovt som eksperiment at sætte to af disse rigtigt slemme snakketanter ind i et rum sammen, og se hvad der skete, om de bare eksploderede i en afbryd-hinanden-duel, eller om den ene bukkede under for den anden.

.. tsk tsk
Måske de begge bare vil knævre løs, uden at opdage, at ingen lytter. Men så kan I jo sætte øl ind til dem..... :devil:
1
Registreret Gammel Gris :genert:
Brugeravatar
Fru Sunshine
Moderator

Indlægaf Fru Sunshine » 14. sep 2015, 13:49

Jeg synes, at Trine Panums billeder er grimme, og jeg forstår ikke, hvordan nogen er så dumme, at de betaler i dyre domme for et kursus hos hende, der selv er autodidakt.

Det kan godt være, jeg godt må sige det her, men man må I HVERT FALD IKKE, når man er til 25-års studenterjubilæum og har gået i parallelklasse med hende. Og ud over hendes billeder er der kun godt at sige om hende. Hun har altid været sød.
1

Tilbage til "Generelt"