Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Lurende Peber
Kort karma: 217
Geografisk sted: Langt ude
Likede indlæg: 1992

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Lurende Peber » 19. nov 2015, 21:44

Delfin skrev:Hvis det er almen viden, må jeg nok ikke sige, at jeg ikke aner, hvem Sia er

Og jo, hendes stemme kammer uskønt over i Alive. men det kan jeg faktisk lide :genert:
3
Registreret Gammel Gris :genert:
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Kort karma: 772
Likede indlæg: 10283

Indlægaf DetSorteCirkus » 19. nov 2015, 21:45

Mht. dem, der stemte DF i sommers og nu bliver ramt af finansloven, er jeg en lille smule skadefro..
12
Je suis un tableau noir.
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7794

Indlægaf ShuruQ » 19. nov 2015, 21:45

Delfin skrev:Hvis det er almen viden, må jeg nok ikke sige, at jeg ikke aner, hvem Sia er

Vidste du havde skrevet sådan da jeg så dit navn md 99.9% sikkerhed :-D.

1
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7794

Indlægaf ShuruQ » 19. nov 2015, 21:58

Hold nu kæft Lotte "skærebrænderstemme" Svendsen :tie:.
0
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
icelady
Moderator
Kort karma: 556
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 10350

Indlægaf icelady » 19. nov 2015, 22:04

DetSorteCirkus skrev:Mht. dem, der stemte DF i sommers og nu bliver ramt af finansloven, er jeg en lille smule skadefro..

Jeg er så skadefro, at jeg har brugt tid på at læse på Thulle-mandens FB-side. Hold nu op, de sables ned.
7
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
Delfin
Kort karma: 393
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 3890

Indlægaf Delfin » 19. nov 2015, 22:12

Ser ikke ud til, jeg er gået glip af så meget.

Men altså det er et problem at følge med i 'oppe i tiden' musik, når der ikke er en teen i huset til at orientere mig :lol:
0
14 11 14 :banan:
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 941
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 8525

Indlægaf 2SHY » 19. nov 2015, 23:03

Jeg forstår ikke sushi hypen :genert: Men jeg kan så heller ikke lide ret meget fisk. "Vegetar sushien" jeg smagte på et tidspunkt måtte jeg opgive. Kold klistret ris er bare ikke mig
6
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:
Brugeravatar
Pandesteg
Kort karma: 232
Likede indlæg: 2504

Indlægaf Pandesteg » 20. nov 2015, 10:24

Firebird skrev:
kidkomb skrev:Jeg var ude at spise idag på en rigtig fin og velrenommeret restaurant og jeg fandt et hår i min mad.
Og jeg fjernede det, smed det diskret på gulvet og spiste videre.....
Dét må man ikke sige.

Åhr! Det skulle lige være mig der fandt et hår i maden på en velrenommeret restaurant! Jeg havde lavet den vildeste skrigeskinke scene nord for alperne :sur:

Seriøst? Ja et hår i maden er ikke lækkert, men shit happens og højst sandsynligt ikke tjenerens skyld. Hvorfor lave en kæmpe scene og ligefrem skrige? :tie: :tie: Ofte får man bedre behandling, hvis man også opfører sig ordentlig overfor andre istedet for at skrige op og té sig som en vanvittig over en bagatel.
11
Heaven is a place on earth :jule:
Brugeravatar
Pandesteg
Kort karma: 232
Likede indlæg: 2504

Indlægaf Pandesteg » 20. nov 2015, 11:00

Log_Lady skrev:
Pandesteg skrev:
Firebird skrev:
kidkomb skrev:Jeg var ude at spise idag på en rigtig fin og velrenommeret restaurant og jeg fandt et hår i min mad.
Dét må man ikke sige.

Åhr! Det skulle lige være mig der fandt et hår i maden på en velrenommeret restaurant! Jeg havde lavet den vildeste skrigeskinke scene nord for alperne :sur:

Seriøst? Ja et hår i maden er ikke lækkert, men shit happens og højst sandsynligt ikke tjenerens skyld. Hvorfor lave en kæmpe scene og ligefrem skrige? :tie: :tie: Ofte får man bedre behandling, hvis man også opfører sig ordentlig overfor andre istedet for at skrige op og té sig som en vanvittig over en bagatel.

Er det ikke bare for sjov? :)

Synes jeg faktisk ikke det lyder som - men det er derfor jeg starter mit indlæg med at spørge "seriøst?".
3
Heaven is a place on earth :jule:
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 577
Likede indlæg: 5108

Indlægaf ManicNinja » 21. nov 2015, 10:31

Ballademager skrev:
Ado skrev:Jeg kan slet ikke høre det skingre i Sias stemme i "Alive". :D

:lol: Det er sikkert mig, der ikke har musikalsk sans nok til at påskønne det :D Måske er skinger ikke det rigtige ord, men kan ikke komme på noget bedre.

Hun overlistede mig en gang i radioen, mens jeg stod med shampoo i håret under bruseren. Blev helt dårlig, mens hun skrålede løs med "I'm aliiiive, I'm aliiiiiiiive, I'm aliiiiiiiiiiiiiiiiive" :genert:

Og der ER altså ikke noget værre end at blive dårlig, mens man har shampoo i håret ...!

Sorry, jeg kom bare sådan til at grine dér :genert:
1
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Kort karma: 772
Likede indlæg: 10283

Indlægaf DetSorteCirkus » 21. nov 2015, 10:37

Man bør nok værdsætte et godt sovehjerte mere, end jeg gør, men det ER altså irriterende hver aften at falde så hurtigt i søvn, at der sjældent er tid til at få slukket natlampen eller lagt bog eller computer væk :genert:
2
Je suis un tableau noir.
Brugeravatar
ManicNinja

Indlægaf ManicNinja » 21. nov 2015, 10:39

Dét må man ikke sige.

Sidste år fandt jeg på en af byens lidt dyrere caféer et laaaangt, sort krøllet hår i min sandwich. Da jeg påtalte det over for tjeneren, spurgte han med undrende mine: "Og vil du have en anden, eller hvordan skal jeg forstå det?"

Dét måtte HAN ikke sige! :tie:
2
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1152
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 9730

Indlægaf kidkomb » 21. nov 2015, 11:21

ManicNinja skrev:
Dét må man ikke sige.

Sidste år fandt jeg på en af byens lidt dyrere caféer et laaaangt, sort krøllet hår i min sandwich. Da jeg påtalte det over for tjeneren, spurgte han med undrende mine: "Og vil du have en anden, eller hvordan skal jeg forstå det?"

God, no!! Det havde jeg taget virkelig ilde op! :nerve:
0
Walk tall and cry with dignity.
Jeg gider ikke engang.
Give free love.
Brugeravatar
ManicNinja

Indlægaf ManicNinja » 21. nov 2015, 11:23

kidkomb skrev:
ManicNinja skrev:
Dét må man ikke sige.

God, no!! Det havde jeg taget virkelig ilde op! :nerve:

Jeg svarede: "Ja, dét KAN du lige tro, du skal forstå det som!"

Har ikke været der siden ... :wacko: Ikke pga det fundne hår. Herregud. Det kan ske. Men pga tjenerens håndtering af situationen.
2
bluetof1
Kort karma: 134
Likede indlæg: 646

Indlægaf bluetof1 » 22. nov 2015, 21:57

Jeg har lige sagt til en ven at jeg bliver bekymret for ham fordi han lige for tiden ret ofte er nødt til at tage nogle stærke smertestillende piller, der slår ham totalt ud. Det betyder at man ikke kan komme i kontakt med ham i flere timer efter han har taget dem og at han ofte falder i søvn på sofaen inden kl. 20.
Skidt med det. Jeg kan ringe til ham i morgen.
Nej, problemet er, at det er nødvendigt for ham at tage de piller så tit lige nu.

DET måtte jeg ikke sige :tie: Er du tosset mand, jeg fik læst og påskrevet om at han ganske udemærket formåede at styre sit liv selv og jeg skulle overhovedet ikke skulle komme her og foreslå at han skulle sætte tempoet lidt ned og tage hensyn til at han altså er kronisk syg og jeg skulle I HVERT FALD ikke komme for godt i gang for hvad med dig selv og dengang hvor du ikke blev liggende på sofaen selvom du havde høj feber, NÅ :sur:
Svadaen blev afsluttet med at jeg er en blandemaskine, hvilket er ganske korrekt observeret for jeg holder virkelig meget af lige præcis det her menneske, og et aldeles sprutrasende "vær VENLIG at feje for egen dør FØRST :cuss: "

Stepped on a toe there, now did I :gruble:
1
"Change will not come if we wait for some other person or some other time. We are the ones we've been waiting for. We are the change that we seek."

Tilbage til "Generelt"