Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Animi
Kort karma: 441
Likede indlæg: 7778

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Animi » 7. dec 2015, 21:36

Flora skrev:Jeg har aldrig set Star Wars :ninja:

Heller ikke jeg. Og fordi alle mine kærester/flirter har været dybt forarget over at jeg ikke har set dem, er det nu blevet en principsag og jeg nægter at se dem :lol2:
3
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 1081
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9705

Indlægaf 2SHY » 7. dec 2015, 21:39

Jeg er tit faldet i søvn til Star Wars :blush2:
4
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:
Brugeravatar
Pityt
Kort karma: 240
Likede indlæg: 1803

Indlægaf Pityt » 7. dec 2015, 21:50

Jeg har aldrig set "E.T" og i min generation, er det vist lidt af en sjældenhed!
1
What's done in the dark will be brought to the light
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 1081
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9705

Indlægaf 2SHY » 7. dec 2015, 21:51

Pityt skrev:Jeg har aldrig set "E.T" og i min generation, er det vist lidt af en sjældenhed!

Det har jeg heller ikke. Jeg tror endda at jeg vist har den stående på dvd :gruble:
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 1005
Likede indlæg: 14223

Indlægaf Dirtylittledevil » 8. dec 2015, 01:21

Det er så sødt når mænd tror jeg insisterer på kondom fordi jeg er bange for at de smitter mig med et eller andet. Det falder dem slet ikke ind at jeg måske bare passer på dem.
18
The more I eat the butter I feel
Brugeravatar
vibbsen
Kort karma: 382
Likede indlæg: 4236

Indlægaf vibbsen » 8. dec 2015, 07:05

Dirtylittledevil skrev:Det er så sødt når mænd tror jeg insisterer på kondom fordi jeg er bange for at de smitter mig med et eller andet. Det falder dem slet ikke ind at jeg måske bare passer på dem.

Prøv med "Jeg tager egentlig p-piller. Men jeg har glemt at tage dem et par dage i denne cyklus, og da jeg er imod abort så synes jeg at det er bedre at bruge kondom også. Man er nemlig ikke beskyttet mod graviditet før man starter i en ny cyklus"

Så er mit bud at de vil insisterer på at få 2 kondomer på :-D
2
JEG TÆLLER TIL 3...OG JEG TÆLLER ENNNNN...OG JEG TÆLLER TOOOOO
Brugeravatar
HappyPaww
Kort karma: 232
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 4041

Indlægaf HappyPaww » 8. dec 2015, 07:26

vibbsen skrev:
Dirtylittledevil skrev:Det er så sødt når mænd tror jeg insisterer på kondom fordi jeg er bange for at de smitter mig med et eller andet. Det falder dem slet ikke ind at jeg måske bare passer på dem.

Prøv med "Jeg tager egentlig p-piller. Men jeg har glemt at tage dem et par dage i denne cyklus, og da jeg er imod abort så synes jeg at det er bedre at bruge kondom også. Man er nemlig ikke beskyttet mod graviditet før man starter i en ny cyklus"

Så er mit bud at de vil insisterer på at få 2 kondomer på :-D

Så er jeg ikke utilbøjelig til at tro at mange fyre ville bakke helt ud...
2
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 1005
Likede indlæg: 14223

Indlægaf Dirtylittledevil » 8. dec 2015, 09:22

Jeg plejer bare at fortælle at jeg har været sammen med flere af deres venner uden at bruge kondom... af og til er det endda ganske sandt.
2
The more I eat the butter I feel
Brugeravatar
vibbsen
Kort karma: 382
Likede indlæg: 4236

Indlægaf vibbsen » 8. dec 2015, 10:54

Dirtylittledevil skrev:Jeg plejer bare at fortælle at jeg har været sammen med flere af deres venner uden at bruge kondom... af og til er det endda ganske sandt.

:lol: :lol: :lol:
0
JEG TÆLLER TIL 3...OG JEG TÆLLER ENNNNN...OG JEG TÆLLER TOOOOO
Brugeravatar
icelady
Moderator
Kort karma: 622
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 12139

Indlægaf icelady » 8. dec 2015, 11:06

polavyk skrev:
Nu var det i Randers, jeg gik en tur, - men jeg har set samme fænomen mange andre steder.
Jeg tror ikke, Randers er anderledes befolket end andre byer, og jeg er også træt af, at Randers bliver talt ned.
Nu har jeg kendskab til Askerød/Gersagerparken i Hundige, og derfor nævner jeg lige det, men jeg tror, at de fleste ghettoområder ligner hinanden. Jeg bor tæt på Jennumparken i Randers, som også er "udnævnt" til ghetto.

Er den ikke røget af den officielle ghetto-liste? :gruble:

Edit: Ah, med mindre du mener at den stadig omtales som ghetto ude i byen, for det gør den.
0
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
Ado
Kort karma: 932
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 9906
Kontakt:

Indlægaf Ado » 8. dec 2015, 13:36

Allmost_Famous skrev:Jeg bliver sådan lidt "hrmpf" når fornuftige mennesker siger, at fondantkager er ulækre, uærlige og modelervoksagtige på den ufede måde. Jeg synes selv, jeg laver nogle flotte festkager - og at de smager rigtig godt. Og så bliver jeg totalt glad i låget når børn og barnlige sjæle (som er min primære målgruppe) er glade for de kager, jeg laver for dem.

Okay, jeg overtrækker sjældent mine kager fordi jeg selv synes, det er for sødt. Men mine figurer synes jeg altså er fine.

Men der er altså også kæmpe forskel på figurer og overtræk. Figurer er søde og flotte. Men en dyne af fondant gør mig trist.
6
That awkward moment when you leave a store without buying anything and all you can think is "act natural, you're innocent".
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1072
Likede indlæg: 7835

Indlægaf ShuruQ » 8. dec 2015, 18:45

Nu skal der snart falde dom mod den 30 årige der solgte de krysanthanumbomber der sidste nytår kostede 3 mennesker livet.

Tragisk ulykke, der er ingen tvivl om en straf er på sin plads, når man sælger ulovligt fyrværkeri men uden købere intet marked.

Større bøder for køb og salg. At komme det til livs er umuligt, men købere er ligeså dum som sælger, hvis ikke dummere. Det er logik der er dem der er kyniske nok til at sælge det så længe der er folk der er dumme nok til at købe.

(Disclaimer - det er IKKE et forsvar af sælger/e).
0
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
Fyrst Eberhard
Kort karma: 301
Likede indlæg: 6416

Indlægaf Fyrst Eberhard » 8. dec 2015, 19:31

Bilisters modvilje og vrede mod cyklister, fodgængere, børn der leger på fortovet, løstgående strejfer-katte og andre uskyldige, skal findes i den angst de selv har for at udslette eller gøre nogen fortræd, fordi de med djævlens vold og magt skal mase sig rundt i stinkende kasser.

De ved godt selv at det er pisse farligt. Og at de bare kunne ha' taget cyklen hen til Brugsen. Eller taget hjemmefra 12 minutter før. Men nej.

Det er lidt ligesom småbørnsforældre, som lader kemikalier stå fremme under køkkenvasken, sætter gryden med kogende olie på de yderste blus og lufter ud på 4. sal med åbenstående altandør - og så skælder lille Erling ud, når han møffer rundt i lejligheden med sin and på hjul.
"Fyyyyyyh, Erling.......så kommer du ned i kravlegården"

Og han ville jo bare ind i stuen med sin lille and.
2
Peace!
Brugeravatar
lulu-p
Kort karma: 62
Likede indlæg: 992

Indlægaf lulu-p » 8. dec 2015, 21:01

Jeg synes håndbold er prollet. Kunne de ikke holde det for sig selv i de der små byer, i stedet for at spamme mig i den bedste sendetid.
12
... Look to the light, Leland, find the light. Into the light, Leland, into the
light. Into the light, Leland... into the light... Don't be afraid. ...
Karkluden
Kort karma: 255
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 2524

Indlægaf Karkluden » 9. dec 2015, 11:43

lulu-p skrev:Jeg synes håndbold er prollet. Kunne de ikke holde det for sig selv i de der små byer, i stedet for at spamme mig i den bedste sendetid.

Jeg syntes ISÆR det var prollet, da jeg så et billede af en, der sad med en bittenyfødt baby (som i: med egne ord få timer gammel) midt i den der sportshal for at se håndbold. Jojo, den havde sådan nogle lydsugende hørebøffer på, men mon dog at håndbold er så vigtigt, at det trumfer den første tid hjemme med en nyfødt, hud-til-hud osv?

*men jeg synes så også, at det meste underholdningssport dels er røvsygt, dels at det fylder alt for meget, og at det ikke gør en skid forskel for noget som helst*
Disclaimer: det er en personlig holdning, og jeg ville aldrig påtale det. Jeg er bare selv ultrahjemmemenneske, meget indtrykssensitiv og introvert, og det ville være fuldkommen galematias for mig at skulle tage til håndbold (eller fest eller i Bilka) under 12 timer efter jeg havde født. Andre er anderledes.
1
Some days I amaze myself. Other days I put the laundry in the oven.

Tilbage til "Generelt"