Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Wizzze
Kort karma: 1742
Likede indlæg: 9945

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Wizzze » 9. dec 2015, 15:30

Aima skrev:Ingen synes i hvert fald man er cool, når man crasher en bar, fyrer et par hundrede kroner i jukeboxen og ønsker Rasmus Seebach for hele lortet. Alle bliver sure og skrider, og så bliver barejeren også sur :(

Er du kunden der crasher eller barejeren i den her historie? :-D
Ved ikke hvorfor, men jeg kan godt se dig stå i baren og skråle med på RS i timevis :lol:
3
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Aima
Kort karma: 662
Likede indlæg: 5696

Indlægaf Aima » 9. dec 2015, 15:35

Wizzze skrev:
Aima skrev:Ingen synes i hvert fald man er cool, når man crasher en bar, fyrer et par hundrede kroner i jukeboxen og ønsker Rasmus Seebach for hele lortet. Alle bliver sure og skrider, og så bliver barejeren også sur :(

Ved ikke hvorfor, men jeg kan godt se dig stå i baren og skråle med på RS i timevis :lol:

Jeg var kunden. To weekender i træk. Nu må jeg ikke bruge jukeboxen derovre længere, så får jeg karantæne.
24
I'll stick with hell no's and headphones...
Brugeravatar
Fillie
Kort karma: 674
Geografisk sted: Backsword
Likede indlæg: 3067

Indlægaf Fillie » 9. dec 2015, 15:37

englishchannel skrev:Jeg foretrækker popmusik over alle andre genrer, men jeg kan simpelthen ikke med Rasmus Seebach. Jeg kan overhovedet ikke tage det seriøst, at en voksen mand synger om at skændes "hver gang vi er i byen", og at han er "ude med drengene" og "der er gang i byen". Rasmus, du er ikke 15, du er 35. Grow the fuck up.

Og ja, jeg ved godt, at der findes folk, der opfører og som formulerer sig sådan selvom de er 30+, men det finder jeg altså personligt en smule patetisk, når man er (meget) tættere på 40 end på 20.

Det minder mig om amerikanske superstjerner som Pink og Katy Perry, der som voksne kvinder stadig sidder fast i et teenageunivers. Det er altså lidt latterligt. :lol:
0
"This is my world, and I'm your rock and roll sherpa."

- Francine Smith
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1465
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 12747

Indlægaf kidkomb » 9. dec 2015, 15:38

Aima skrev:
Wizzze skrev:

Jeg var kunden. To weekender i træk. Nu må jeg ikke bruge jukeboxen derovre længere, så får jeg karantæne.

Den sofistikerede hævn fra barejeren ville ellers være, at frekventere dit disco og stopfodre jukeboxen til en alenlang kavalkade af, øh, musik du ikke kan lide.... Nightwish?
1
Walk tall and cry with dignity.
Jeg kan åbenbart ikke korrekturlæse inden jeg trykker "udfør". Derfor er der altid rettet i mine indlæg.
Brugeravatar
Flora
Kort karma: 347
Likede indlæg: 6181

Indlægaf Flora » 9. dec 2015, 15:39

Aima skrev:
Wizzze skrev:

Så er det dælme da heller ikke et sted der er værd at komme! Et sted hvor man ikke må høre Rasmus Seebach på repeat i timevis er ikke et sted jeg har lyst til at feste! :afro:
1
Debattens sødeste :engel:
Brugeravatar
Aima

Indlægaf Aima » 9. dec 2015, 15:39

Wizz, grønt kort; Jo, vi har en jukebox på disk, den bliver brugt når DJ'en går af, men det er kun personalet der har tilgang til den, ikke gæsterne.

Det dur jo ikke, hvis nogen f.eks. bare ønsker en masse lort så alle andre skrider :)
11
Brugeravatar
Fillie
Kort karma: 674
Geografisk sted: Backsword
Likede indlæg: 3067

Indlægaf Fillie » 9. dec 2015, 15:41

Aima skrev:Wizz, grønt kort; Jo, vi har en jukebox på disk, den bliver brugt når DJ'en går af, men det er kun personalet der har tilgang til den, ikke gæsterne.

Det dur jo ikke, hvis nogen f.eks. bare ønsker en masse lort så alle andre skrider :)

Det giver mening: Jeg kan godt se, at Crazy Frog marathon må være bad for business. :-D
2
"This is my world, and I'm your rock and roll sherpa."

- Francine Smith
Brugeravatar
Fru Sunshine
Kort karma: 1113
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 10486

Indlægaf Fru Sunshine » 9. dec 2015, 15:41

Jeg er ikke begejstret for RS og hans "uhuh", men den julesang er god.
2
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Aima

Indlægaf Aima » 9. dec 2015, 15:49

kidkomb skrev:
Aima skrev:
Wizzze skrev:

Den sofistikerede hævn fra barejeren ville ellers være, at frekventere dit disco og stopfodre jukeboxen til en alenlang kavalkade af, øh, musik du ikke kan lide.... Nightwish?

Jeg er vild med Nightwish :)

Der bliver spillet masser af musik på mit disk, jeg ikke bryder mig om, den sofistikerede hævn ville nok nærmere være at gå op og ønske halvanden times Seebach så alle skred fra mit sted. Han insisterede dog på, ved det efterfølgende restauratørmøde, at få mit navn anført på restauratørforeningens, som jeg i øvrigt er formand for, 'Én chance tilbage'-liste, så det var rimeligt pinligt at sidde der og notere sig selv. Men vi er gode venner igen, jeg gav kvaje-flødeboller. Og jeg holder mig fra den jukebox.

I øvrigt er jeg engang gået op til den bookede DJ på mit eget sted, en lørdag nat i primetime, og ønsket 'Vuffelivov' med Shubidua. Eller, 'dén med hunni', som jeg kaldte den. Og den stakkels DJ tænkte jo bare, 'at når nu chefen beder om det'.

Den anden ejer var ikke glad. Det var der faktisk ingen der var. Bortset fra mig, altså.
9
Brugeravatar
Thestral
Kort karma: 313
Likede indlæg: 1507

Indlægaf Thestral » 9. dec 2015, 16:48

Jeg skifter kanal når Rasmus Seebach eller Medina kommer på
3
Jeg har nået den alder,
hvor jeg ved, hvad der er værd at vide
og på en god dag kan jeg også huske noget af det..
Brugeravatar
Daphne
Kort karma: 183
Likede indlæg: 1196

Indlægaf Daphne » 9. dec 2015, 17:42

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRGGGGGHHHH!!!!!!!!!!! :cuss: :cuss: :cuss: :cuss: :cuss: :cuss:
(jeg er hidsig på bureaukratiet og åndssvage politikere, der tager lorte-beslutninger, og jeg bor i lejlighed, hvor jeg hverken kan tillade mig at råbe højt eller stampe i gulvet, for at få min arrigskab ud...)
0
Brugeravatar
vibbsen
Kort karma: 412
Likede indlæg: 4589

Indlægaf vibbsen » 10. dec 2015, 07:10

englishchannel skrev:Jeg foretrækker popmusik over alle andre genrer, men jeg kan simpelthen ikke med Rasmus Seebach. Jeg kan overhovedet ikke tage det seriøst, at en voksen mand synger om at skændes "hver gang vi er i byen", og at han er "ude med drengene" og "der er gang i byen". Rasmus, du er ikke 15, du er 35. Grow the fuck up.

Og ja, jeg ved godt, at der findes folk, der opfører og som formulerer sig sådan selvom de er 30+, men det finder jeg altså personligt en smule patetisk, når man er (meget) tættere på 40 end på 20.

Men hans kæreste er jo 20 :tie: :tie: ....Ej, den var under lavmålet
2
JEG TÆLLER TIL 3...OG JEG TÆLLER ENNNNN...OG JEG TÆLLER TOOOOO
Brugeravatar
vibbsen
Kort karma: 412
Likede indlæg: 4589

Indlægaf vibbsen » 10. dec 2015, 07:16

Der er juleklip i børnehaven i eftermiddag....Hold da kæft hvor jeg ikke gider sidde sammen med de andre forældre, og lave julepynt mens vi snakker om banaliteter, og spiser købeæbleskiver og de tørre pebernødder som ungerne møjsommeligt har bagt....
6
JEG TÆLLER TIL 3...OG JEG TÆLLER ENNNNN...OG JEG TÆLLER TOOOOO
Brugeravatar
Pandesteg
Kort karma: 377
Likede indlæg: 3597

Indlægaf Pandesteg » 10. dec 2015, 08:30

Enig og jeg har det samme på samme vis med Medina. Hendes tekster er godt nok også præget af teenage-stupiditet. "Uuuh vi hader på hinanden og skændes hver dag, men vi to hører saaaaaaaaaammen" - det var da i hvert fald den tankegang jeg havde da jeg var 15, ikke som 30-årig.

:tie:
4
Heaven is a place on earth :jule:
Brugeravatar
Hunkat
Kort karma: 186
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 5072

Indlægaf Hunkat » 10. dec 2015, 08:39

Pandesteg skrev:

Enig og jeg har det samme på samme vis med Medina. Hendes tekster er godt nok også præget af teenage-stupiditet. "Uuuh vi hader på hinanden og skændes hver dag, men vi to hører saaaaaaaaaammen" - det var da i hvert fald den tankegang jeg havde da jeg var 15, ikke som 30-årig.

:tie:

Og Jokerens 'julesang'. Jeg synes den er så plat og decideret ubehagelig at høre på. Jeg har en del fordomme om mænd der synes at den er toppen af poppen. Den er sådan lidt surmulende på samme måde som når kvinder ikke vil sige hvorfor de er sure. Altså, i stedet for at sige til kæresten "det er sgu gået ned af bakke med sexlivet på det sidste" så skrive en ønskeliste til julemand om et blowjob... helt ærligt. Grow up.

Og mænd som kalder deres kæreste 'mutti'... :puke: jeg ved godt det rimer på fut i men det er SÅ kikset i mine øjne.
2
I'm Richard, Chief Warlock of the Brothers of Darkness, Lord of the Thirteen Hells, Master of the Bones, Emporer of the Black, Lord of the Undead Mistress of Fire, and Mayor of a little village up the coast

Tilbage til "Generelt"