Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Delfin
Kort karma: 387
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 3814

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Delfin » 13. dec 2015, 06:13

Kommodedyret skrev:
Daine skrev:
Kommodedyret skrev:
Wizzze skrev:Hold kæft hvor er sådan nogen infomercials på morgen tv dårlige :lol:
Kan ikke lade være med at tænke på, hvem der dog køber sådan nogle ting?

Det er ligesom den der nye reklame for "Pandekage-mikseren". :lol:

Det er da en totalt overflødig genstand, og jeg tænker at hende moren vist trænger til at holde en lille pause fra det hele hvis hun kan blive så stresset af en lille pandekagedej. :gruble:

Enig. Og man skal da spise jævnt mange pandekager før det kan betale sige at købe sådan en. Pandekager er jo ikke dyre at lave. Men det er selvfølgelig en glimrende undskyldning for at æde pandekager 5 dage om ugen :lol:

Men Daine! Man kan også bage muffins på den og whatnot! Så slipper man for at stå der med en skål og en ske, som alle jo ved er frygteligt stressende. :forvirret2:
SÅ smart :D

Er det nu, jeg skal sige, at jeg har en på vennelisten, der ønsker sig den. Sidste år var det hotdogmaskinen og popcornmaskinen. Da jeg drillede hende lidt, indrømmede hun, at hun har skabet fyldt med dimser, som hun aldrig bruger :klap:
1
14 11 14 :banan:
Brugeravatar
FruDulle
Kort karma: 608
Likede indlæg: 3380

Indlægaf FruDulle » 13. dec 2015, 08:46

Adele...Not so much. Synes det er kedelig musik og forstår ikke at alle falder på røven over hende
4
Whatever
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Kort karma: 769
Likede indlæg: 10152

Indlægaf DetSorteCirkus » 13. dec 2015, 08:58

FruDulle skrev:Adele...Not so much. Synes det er kedelig musik og forstår ikke at alle falder på røven over hende

Jeg er også noget forundret over det billethysteri, der er opstået omkring hendes koncert i DK næste år.
2
Je suis un tableau noir.
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 564
Likede indlæg: 5030

Indlægaf ManicNinja » 13. dec 2015, 10:28

Pandesteg skrev:Enig og jeg har det samme på samme vis med Medina. Hendes tekster er godt nok også præget af teenage-stupiditet. "Uuuh vi hader på hinanden og skændes hver dag, men vi to hører saaaaaaaaaammen" - det var da i hvert fald den tankegang jeg havde da jeg var 15, ikke som 30-årig.

:tie:

Åh, hvor er det rart at høre, at andre også tænker sådan om den sang! Min første tanke, da jeg hørte den, var noget i retning af: "Er du skingrende vanvittig, kvinde? Det forhold, du beskriver, lyder meget præcist som et par af de hvinende dysfunktionelle, hamrende usunde relationer jeg har været i, og jeg har KÆMPET for at komme væk fra den dér fuldkommen verdensfjerne romantisering af problemerne! Det er lige præcis det, du synger, som unge piger/kvinder i det hele taget IKKE bør forfalde til. Nej, det er ikke en skid romantisk at kæmpe for noget, som er så usundt!" Virkelig skidt Medina er teenageidol ... :stoned:
4
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
Kommodedyret
Kort karma: 446
Likede indlæg: 3302

Indlægaf Kommodedyret » 13. dec 2015, 11:58

Delfin skrev:
Kommodedyret skrev:
Daine skrev:
Kommodedyret skrev:
Wizzze skrev:Hold kæft hvor er sådan nogen infomercials på morgen tv dårlige :lol:

Det er da en totalt overflødig genstand, og jeg tænker at hende moren vist trænger til at holde en lille pause fra det hele hvis hun kan blive så stresset af en lille pandekagedej. :gruble:

Enig. Og man skal da spise jævnt mange pandekager før det kan betale sige at købe sådan en. Pandekager er jo ikke dyre at lave. Men det er selvfølgelig en glimrende undskyldning for at æde pandekager 5 dage om ugen :lol:

Men Daine! Man kan også bage muffins på den og whatnot! Så slipper man for at stå der med en skål og en ske, som alle jo ved er frygteligt stressende. :forvirret2:

Er det nu, jeg skal sige, at jeg har en på vennelisten, der ønsker sig den. Sidste år var det hotdogmaskinen og popcornmaskinen. Da jeg drillede hende lidt, indrømmede hun, at hun har skabet fyldt med dimser, som hun aldrig bruger :klap:

Hun har nok ikke set at man også kan få en burgermaskine nu, og en pizzamaskine. :dance:
Eller også venter hun med dem til sin fødselsdag :D
1
Stop hoarding nuts, budgies! You don't even like them!
Brugeravatar
Delfin
Kort karma: 387
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 3814

Indlægaf Delfin » 13. dec 2015, 18:26

Kommodedyret skrev:
Delfin skrev:
Kommodedyret skrev:
Daine skrev:
Kommodedyret skrev:

Hun har nok ikke set at man også kan få en burgermaskine nu, og en pizzamaskine. :dance:
Eller også venter hun med dem til sin fødselsdag :D

Dem havde jeg ikke set, men nu får jeg en kriblende lyst til at sende et link til hende. :P
1
14 11 14 :banan:
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 936
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 8443

Indlægaf 2SHY » 13. dec 2015, 18:41

Jeg synes ikke de der Kaj Boyesen træ aber er noget specielt og jeg forstår ikke at de skal koste over 800 kr
18
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:
Brugeravatar
dgd2007
Kort karma: 317
Likede indlæg: 3402

Indlægaf dgd2007 » 13. dec 2015, 19:23

2SHY skrev:Jeg synes ikke de der Kaj Boyesen træ aber er noget specielt og jeg forstår ikke at de skal koste over 800 kr

Vi havde sådan en i mit barndomshjem :naughty:
0
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 936
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 8443

Indlægaf 2SHY » 13. dec 2015, 19:31

dgd2007 skrev:
2SHY skrev:Jeg synes ikke de der Kaj Boyesen træ aber er noget specielt og jeg forstår ikke at de skal koste over 800 kr

Vi havde sådan en i mit barndomshjem :naughty:

Undskyld :genert: Jeg kender også nogen der havde dem og nogen der har dem nu

Men det ændrer stadig ikke på at jeg ikke synes de er noget specielt :)
3
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7794

Indlægaf ShuruQ » 13. dec 2015, 20:34

At nogle vil betale over 13000 d.kr for en VIP-billet til en Justin Bieber koncert siger bare lidt om idolhysteriets størrelse. Den form for idolisering af et ganske almindeligt menneske af kød og blod (uanset om det er Bieber eller Johnny Depp) er altså sygelig og man burde søge hjælp :tie:

Folk må bruge deres penge som de vil, jeg synes bare det er alarmerende når idolisering af hvem end det måtte være, når op på et stadie hvor idolet i fansene øjnene ikke længere er et menneske som du og jeg, men en eller anden form for halvgud.

Det er jo ikke et nyt fænomen, men det var ikke mindre sygeligt da det var The Beatles og Take That.
3
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Karkluden
Kort karma: 247
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 2394

Indlægaf Karkluden » 13. dec 2015, 21:20

ShuruQ skrev:At nogle vil betale over 13000 d.kr for en VIP-billet til en Justin Bieber koncert siger bare lidt om idolhysteriets størrelse. Den form for idolisering af et ganske almindeligt menneske af kød og blod (uanset om det er Bieber eller Johnny Depp) er altså sygelig og man burde søge hjælp :tie:

Folk må bruge deres penge som de vil, jeg synes bare det er alarmerende når idolisering af hvem end det måtte være, når op på et stadie hvor idolet i fansene øjnene ikke længere er et menneske som du og jeg, men en eller anden form for halvgud.

Det er jo ikke et nyt fænomen, men det var ikke mindre sygeligt da det var The Beatles og Take That.

Jeg er enig i det hele, men jeg FORSTÅR det bare heller ikke? Altså jeg kan sagtens synes, at skuespillere, sangere eller whatever er gode. Jeg er fx vild med Meghan Trainors musik, og jeg kan også virkelig godt lide Rasmus Seebach, Stine Bramsen, Christopher og Lady Gaga. Men sgu da ikke til en grad, hvor jeg sidder, og stalker dem på div. sociale medier, ville betale 13000 (eller 1300..) for en koncert med dem eller sådan noget. Jeg nyder deres musik, og skulle jeg rende ind i dem på gaden, ville jeg nok bede om et billede, hvis det ikke virkede mærkeligt i situationen, men jeg forstår slet ikke den der ekstreme idolisering. Jeg betalte gerne for en koncert med de ovenstående, men flere tusinde kroner er jo komplet vanvittigt.
Jeg følte mig VILD, da jeg gav 3-400 kr for en billet til Fluffy-showet i DRs koncertsal..
1
Some days I amaze myself. Other days I put the laundry in the oven.
Brugeravatar
DetSorteCirkus

Indlægaf DetSorteCirkus » 13. dec 2015, 21:29

Der er gået inflation i at rejse sig op og klappe efter en optræden, hvilket totalt har udvandet gestussen.
7
Je suis un tableau noir.
Brugeravatar
Novella
Kort karma: 328
Likede indlæg: 3686

Indlægaf Novella » 13. dec 2015, 21:36

DetSorteCirkus skrev:Der er gået inflation i at rejse sig op og klappe efter en optræden, hvilket totalt har udvandet gestussen.

Det er über-prollet, og jeg finder tit mig selv siddende som den eneste efter en fortræffelig, men altså... rolig nu... ikke verdensklasse optræden. Vi taler ikke Gundula Janovitz på the Met.
1
Brugeravatar
DetSorteCirkus

Indlægaf DetSorteCirkus » 13. dec 2015, 21:39

Novella skrev:Det er über-prollet, og jeg finder tit mig selv siddende som den eneste efter en fortræffelig, men altså... rolig nu... ikke verdensklasse optræden. Vi taler ikke Gundula Janovitz på the Met.

Jeg må indrømme, at det altid giver mig associationer til sådan noget som at udråbe sin veninde som "simpelthen så smuk, skat", hver gang hun poster et eller andet billede af sig selv på Facebook.
1
Je suis un tableau noir.
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 564
Likede indlæg: 5030

Indlægaf ManicNinja » 13. dec 2015, 23:12

Den dér type, som altid skal blive siddende, når alle andre står op og klapper til en koncert ... Åh, jeg bliver træt, altså. Giv nu lidt efter. Indrøm for én gangs skyld at noget var godt i stedet for at sidde og demonstrere, hvor godt vant du er, og at DU lader dig altså ikke sådan lige overvælde og spise af med hvad som helst på samme måde som de frådende, prollede masser.

Og nej, intet personligt mod jer Novella og Cirkus, men nøøøøj, hvor jeg synes, det er er trættende med dem, der bare aldrig kan lade sig rive med af begejstring, men tværtimod altid skal påtale, hvor overfladiske eller prollede (!) eller tåbelige andre folk er, når de gør det.

Lidt ligesom den mand, der i dag kontaktede mig på dating med ordene: "Udmærket profil du har dér :)" (Han har garanteret overvejet længe, om han nu virkede FOR pågående og overstrømmende med den dér vovede smiley til sidst ... :panik: :gisp: ) Han har cyklet min profil tynd i dagevis. Urkomisk og ynkeligt!

Jeg er helt med jer i, at det kan blive for meget og for automatisk med stående ovationer til en eller anden optræden. Og den med Facebook og kvinder, der lukker ligegyldigt kompliment-diarré ud over deres veninder konstant, har jeg flere gange selv påtalt herinde. Men jeg synes virkelig også, det er nederen med folk, der i alle sammenhænge bare for enhver pris skal bevare fatningen. Det er de samme, som når jeg holder puden op foran ansigtet under en gyserfilm, siger: "Ja, det er jo altså bare en film". Hold nu kæft og lad mig leve mig ind i ting, altså. :stoned:
10
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".

Tilbage til "Generelt"