Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Ado
Kort karma: 1009
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 10797
Kontakt:

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Ado » 30. dec 2015, 19:34

Jeg havde lyst til at cirkelsparke de første 50 kunder i Føtex i dag. For helvede hvor er folk nogle pisører uden pli. Folk parkerer deres lortevogne på kryds og tværs i gangene - stopper op uden varsel - står og skvadrer med hinanden og spærrer for mælkekøleren osv-osv-osv. Jeg hader dem!
Og den lille unge i køen foran mig burde sende sin mor på forældrekursus, så kun kan lære at styre sit barn. Ja ja, han var sikkert overtræt, men han var fandeme en pest. Og jo mere han skabte sig, jo mere skulede jeg og jo grimmere syntes jeg han var.
9
That awkward moment when you leave a store without buying anything and all you can think is "act natural, you're innocent".
No1
Kort karma: 69
Likede indlæg: 598

Indlægaf No1 » 30. dec 2015, 19:35

Jeg hader folks selfies og taglines. Skrid.
1
Brugeravatar
Novella
Kort karma: 486
Likede indlæg: 5590

Indlægaf Novella » 30. dec 2015, 19:38

Jeg hader fyrværkeri. Det er noget livsfarligt miljøsvineri, og jeg fatter ikke, at folk bruger penge på den slags.
12
Brugeravatar
Goldie
Kort karma: 23
Likede indlæg: 201

Indlægaf Goldie » 30. dec 2015, 20:12

Jeg kommer aldrig til at forstå de mennesker, der slæber deres små børn med ud at handle kl 18! De fleste poder er trætte på det tidspunkt. Og så vælger man at tage dem med i Bilka d 30/12 på samme tid med en million milliard andre mennesker! Hvorfor ikke lade den ene forældre (dem der har mulighed for det selvfølgelig) blive hjemme med børnene og lade den anden handle UDEN børn?!
Bilka var ikke blot fyldt med mennesker.. Som i FYLDT, alle kasser åbne og køer på 20 min! Men, Bilka var også fyldt med stakkels trætte grædende børn, som bare ikke burde være ude at handle på det tidspunkt!
Jeg forstår ikke hvorfor man tager dem med og da slet ikke på det tidspunkt på dagen!!
16
"Hello from the other side!..." :ninja:
Brugeravatar
Fru Sunshine
Kort karma: 1114
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 10421

Indlægaf Fru Sunshine » 30. dec 2015, 21:29

Jeg elsker fyrværkeri.
9
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
No1
Kort karma: 69
Likede indlæg: 598

Indlægaf No1 » 30. dec 2015, 21:45

Novella skrev:Jeg hader fyrværkeri. Det er noget livsfarligt miljøsvineri, og jeg fatter ikke, at folk bruger penge på den slags.

Jeg kan heller ikke med det. Holder mig saa langt vaek fra det som muligt.
1
Brugeravatar
Lemonella
Kort karma: 345
Likede indlæg: 5146

Indlægaf Lemonella » 31. dec 2015, 06:29

Fru Sunshine skrev:Jeg elsker fyrværkeri.

Det gør jeg også... altså nytårsaften og jeg elsker duften af krudt. :D

Jeg har det dog en anelse stramt med, at nogen fyrer de der virkelig store og sikkert ulovlige knald-tingester af. Specielt, hvis de gør det flere uger før nytår lige nedenfor vores altan.
2
I'm not supposed to be normal.
I'm supposed to be me.
Brugeravatar
Fru Sunshine
Kort karma: 1114
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 10421

Indlægaf Fru Sunshine » 31. dec 2015, 10:02

Jeg kan ikke lide dem, der kun kan sige bang. De er ikke sjove.
3
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 918
Likede indlæg: 7073

Indlægaf ManicNinja » 2. jan 2016, 16:56

Jeg kan ikke lide mad fra McDonalds og Burger King og lignende. Det smager sindssygt ulækkert! Det ser også klamt ud. Og Donuts og cupcakes med frosting har da aldrig været spændende. Tør kage med alt for syntetisk smag. Popcorn er bare som at bide i flamingoplader med salt. Boller i karry er virkelig klamt - kogt fars og karrysovs. Jeg kunne forstå, hvis nogle få syntes, det var godt. Men jeg skal altid retfærdiggøre, hvorfor jeg ikke er ellevild, når der er boller i karry i vores kantine, fordi ALLE mine kolleger styrter derned.

Hvorfor påstår alle, at de her ting er super lækre? :gruble: :stoned:
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Lemonella
Kort karma: 345
Likede indlæg: 5146

Indlægaf Lemonella » 2. jan 2016, 17:20

ManicNinja skrev:Jeg kan ikke lide mad fra McDonalds og Burger King og lignende. Det smager sindssygt ulækkert! Det ser også klamt ud. Og Donuts og cupcakes med frosting har da aldrig været spændende. Tør kage med alt for syntetisk smag. Popcorn er bare som at bide i flamingoplader med salt. Boller i karry er virkelig klamt - kogt fars og karrysovs. Jeg kunne forstå, hvis nogle få syntes, det var godt. Men jeg skal altid retfærdiggøre, hvorfor jeg ikke er ellevild, når der er boller i karry i vores kantine, fordi ALLE mine kolleger styrter derned.

Det påstår vi/de, fordi smag og behag heldigvis er så forskellig. :)
13
I'm not supposed to be normal.
I'm supposed to be me.
Brugeravatar
Skralde
Kort karma: 315
Likede indlæg: 3802

Indlægaf Skralde » 2. jan 2016, 17:25

Jeg glæder mig til at det bliver hverdag igen. :genert:
2
L, mit livs lys - 3.10.2010
@denkreativerappenskralde
Brugeravatar
Elvispop
Kort karma: 183
Geografisk sted: 4681
Likede indlæg: 2136

Indlægaf Elvispop » 2. jan 2016, 17:26

Ado skrev:Jeg havde lyst til at cirkelsparke de første 50 kunder i Føtex i dag. For helvede hvor er folk nogle pisører uden pli. Folk parkerer deres lortevogne på kryds og tværs i gangene - stopper op uden varsel - står og skvadrer med hinanden og spærrer for mælkekøleren osv-osv-osv. Jeg hader dem!.....

Præcis.
Og jeg arbejder endda i supermarked.
Det er sgu et mirakel at vi kan komme til at fylde varer op.
1
Når du er ung kan du vælge og vrage.
Når du blive ældre, kan vælge mellem vragene.
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 918
Likede indlæg: 7073

Indlægaf ManicNinja » 2. jan 2016, 17:36

Lemonella skrev:
ManicNinja skrev:Jeg kan ikke lide mad fra McDonalds og Burger King og lignende. Det smager sindssygt ulækkert! Det ser også klamt ud. Og Donuts og cupcakes med frosting har da aldrig været spændende. Tør kage med alt for syntetisk smag. Popcorn er bare som at bide i flamingoplader med salt. Boller i karry er virkelig klamt - kogt fars og karrysovs. Jeg kunne forstå, hvis nogle få syntes, det var godt. Men jeg skal altid retfærdiggøre, hvorfor jeg ikke er ellevild, når der er boller i karry i vores kantine, fordi ALLE mine kolleger styrter derned.

But of course :) Hvis bare dem, der kan lide de her ting, så ville acceptere, at jeg synes, det er ret ulækkert/kedeligt (hvilket jeg selvfølgelig ikke står og siger direkte til dem). Jeg siger bare, jeg ikke kan lide det, og så får jeg normalt de der: "Pjat med dig"-reaktioner. "Det er bare, fordi det feder/du ikke har smagt det efter MIN opskrift/ikke har smagt det tit nok/bare har en fiks idé", eller hvad filen nu finder på, fordi de ikke kan få ind i deres knold, at man kan have en anden smag end dem. Suk.
6
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Guilded_Lily
Kort karma: 326
Likede indlæg: 3079

Indlægaf Guilded_Lily » 2. jan 2016, 17:56

Jeg er glad for, jeg har ferie igen om seks uger. Så kan jeg forhåbentlig slappe af til den tid.
0
Brugeravatar
Fillie
Kort karma: 686
Geografisk sted: Backsword
Likede indlæg: 3130

Indlægaf Fillie » 2. jan 2016, 17:58

ManicNinja skrev:
Lemonella skrev:

But of course :) Hvis bare dem, der kan lide de her ting, så ville acceptere, at jeg synes, det er ret ulækkert/kedeligt (hvilket jeg selvfølgelig ikke står og siger direkte til dem). Jeg siger bare, jeg ikke kan lide det, og så får jeg normalt de der: "Pjat med dig"-reaktioner. "Det er bare, fordi det feder/du ikke har smagt det efter MIN opskrift/ikke har smagt det tit nok/bare har en fiks idé", eller hvad filen nu finder på, fordi de ikke kan få ind i deres knold, at man kan have en anden smag end dem. Suk.

Det minder mig om, da der var flere debattører, som for et par uger siden med alle mulige argumenter forsøgte at overbevise Sun om, at hun ville synes om det spanske sprog, "hvis nu bare...", og hun bare ikke ikke kunne få lov til ikke at kunne lide det i fred. :lol:

Det ER irriterende, når man ikke bare må sige, at man ikke bryder sig om noget, uden der straks står en hel hær klar til at modbevise ens smag. Det er jo ikke fordi, de nysgerrigt vil vide, hvorfor den falder uden for gennemsnittets - man skal bare rette ind, og det er træls. Jeg er konsekvent stoppet med at diskutere den slags i det virkelige liv; der er jeg bare en smiley, som kigger op og smiler, når det sker. :D
3
"This is my world, and I'm your rock and roll sherpa."

- Francine Smith

Tilbage til "Generelt"