Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1422
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 12261

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf kidkomb » 14. dec 2015, 20:37

Jeg kan ikke engang se nogen grimme kommentarer til det billede (Torbens) så jeg tror de er mere end druknet i almindelige menneskers forargelse over, at nogen bliver forarget over det.
Så grelt står det heldigvis ikke til.
3
Walk tall and cry with dignity.
Jeg kan åbenbart ikke korrekturlæse inden jeg trykker "udfør". Derfor er der altid rettet i mine indlæg.
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1073
Likede indlæg: 7866

Indlægaf ShuruQ » 14. dec 2015, 20:42

Jeg gider fucking ikke bombarderes mere med Fie Laursen.

Jeg vil skide på om hun dater en millionær og jeg vil skide på om hun ryger en joint om dagen. For min skyld kunne hun gå på omgang mellem samtlige millionærer i Danmark og fyre 17 bonghoveder om dagen. Utroligt så lidt der skal til i dag for at skabe sig et navn :rulle:.

Og nej, jeg har ikke ondt i røven, jeg fatter det ganske enkelt bare ikke.

Nøj, det lettede.
Senest rettet af ShuruQ 14. dec 2015, 20:47, rettet i alt 1 gang.
2
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
Animi
Kort karma: 453
Likede indlæg: 8104

Indlægaf Animi » 14. dec 2015, 20:44

kidkomb skrev:Jeg kan ikke engang se nogen grimme kommentarer til det billede (Torbens) så jeg tror de er mere end druknet i almindelige menneskers forargelse over, at nogen bliver forarget over det.

Ja, heldigvis er der langt flere gode kommentarer - men jeg så bl.a. en ret komisk en, hvor en kvinde var sådan "Ej føj, hvorfor kan han ikke bade med underbukser på?" - hvor jeg er sådan lidt... fordi, man bader normalt ikke med tøj på . Så ryger pointen med badet jo lidt :lol:
2
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1422
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 12261

Indlægaf kidkomb » 14. dec 2015, 20:52

Animi skrev:
kidkomb skrev:Jeg kan ikke engang se nogen grimme kommentarer til det billede (Torbens) så jeg tror de er mere end druknet i almindelige menneskers forargelse over, at nogen bliver forarget over det.

Ja, heldigvis er der langt flere gode kommentarer - men jeg så bl.a. en ret komisk en, hvor en kvinde var sådan "Ej føj, hvorfor kan han ikke bade med underbukser på?" - hvor jeg er sådan lidt... fordi, man bader normalt ikke med tøj på . Så ryger pointen med badet jo lidt :lol:

Hahaha, nogle mennesker :lol:
Der vil altid være snerper og egentlig, dem skal der jo også være plads til. Jeg gider bare ikke blive belært om, at jeg noget-som-helst med pædofil eller frister nogen, men jeg vil også forsøge ikke at udskamme dem, for at have andre grænser.
2
Walk tall and cry with dignity.
Jeg kan åbenbart ikke korrekturlæse inden jeg trykker "udfør". Derfor er der altid rettet i mine indlæg.
Brugeravatar
Elvispop
Kort karma: 182
Geografisk sted: 4681
Likede indlæg: 2149

Indlægaf Elvispop » 14. dec 2015, 20:52

Animi skrev:Nu kommer min fordømmende side lige ret meget frem - men dem der synes at det et billede af en far der bader med sin datter er 'frastødende', 'sygt' og 'grænsende til pædofili' må have en eller anden brist.
Fint nok at det ikke er noget man selv har lyst til, eller man burde gøre men ligefrem frastødende, sygt, osv. Really? :forvirret2:

Og jeg taler om det her https://www.facebook.com/torbenchris.komiker/?fref=ts

Og nu kommer det i 22-nyhederne på tv2.
1
Når du er ung kan du vælge og vrage.
Når du blive ældre, kan vælge mellem vragene.
Brugeravatar
Lækre Arne
Kort karma: 114
Likede indlæg: 703

Indlægaf Lækre Arne » 14. dec 2015, 20:55

ShuruQ skrev:Jeg gider fucking ikke bombarderes mere med Fie Laursen.

Jeg vil skide på om hun dater en millionær og jeg vil skide på om hun ryger en joint om dagen. For min skyld kunne hun gå på omgang mellem samtlige millionærer i Danmark og fyre 17 bonghoveder om dagen. Utroligt så lidt der skal til i dag for at skabe sig et navn :rulle:.

Nøj, det lettede.

Enig. Det er så belastende. Hvorfor giver de hende taletid? Hvad får medierne ud af det?
Fatter slet ikke at hun kan fungerere som den åbenlyse clickbait hun er.
1
Brugeravatar
Kommodedyret
Kort karma: 501
Likede indlæg: 3798

Indlægaf Kommodedyret » 14. dec 2015, 21:54

Torben Chris: selvpromovering. Og det virker jo, han kommer jo på forsiden og whatnot.
2
Stop hoarding nuts, budgies! You don't even like them!
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1073
Likede indlæg: 7866

Indlægaf ShuruQ » 14. dec 2015, 22:02

Jeg synes det er en vigtig diskussion han har sat i gang. Men jeg kan simpelthen ikke snuppe ham, Torben Chris.
1
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 1102
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9961

Indlægaf 2SHY » 14. dec 2015, 22:02

Jeg har gennem de seneste mange år været tiltagende "ligeglad" med december og jul. Jeg når bare ikke den der spænding og julestemning som nærmest alle andre svælger i. Jeg hader julefrokoster og jeg hader at huset bliver fyldt af larm og mennesker. Jeg kan godt lide det meste udendørs belysning (ikke alt det der tacky der blinker i alle regnbuens farver og evt er koordineret med julemusik) men ellers... Meh...

Men det må man som regel ikke sige for så er man The Grinch og Ebenezer Scrooges lovechild
6
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 1059
Likede indlæg: 15222

Indlægaf Dirtylittledevil » 14. dec 2015, 22:17

SantasFreakHelper skrev:
ShuruQ skrev:Jeg gider fucking ikke bombarderes mere med Fie Laursen.

Nøj, det lettede.

Enig. Det er så belastende. Hvorfor giver de hende taletid? Hvad får medierne ud af det?
Fatter slet ikke at hun kan fungerere som den åbenlyse clickbait hun er.

Jeg støtter lige op om jeres enighed :lol: jeg har tænkt på det så sent som i dag.
1
The more I eat the butter I feel
Brugeravatar
FruDulle
Kort karma: 878
Likede indlæg: 4997

Indlægaf FruDulle » 15. dec 2015, 05:01

Til forargelsen over at bade nøgen med sit barn. Det er åbenbart akavet at gøre
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
1
Whatever
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 766
Likede indlæg: 6040

Indlægaf ManicNinja » 15. dec 2015, 05:32

Nå, men så er det vel så nu, vi tager en afstemning her på Debatten: Hvor mange herinde badede sammen med nøgne forældre, da de var små? Og - af dem, der har børn - hvor mange holder traditionen i hævd?
0
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
Lurende Peber
Kort karma: 251
Geografisk sted: Langt ude
Likede indlæg: 2236

Indlægaf Lurende Peber » 15. dec 2015, 05:59

Jeg kan ikke huske, om der var fælles badning. Måske jeg er så traumatiseret, at jeg har fortrængt det.
Der er blevet badet med mine unger. Og i et "vaskebad" , er man nøgen. Hvilket ikke alle selv i svømmehaller fatter.
0
Registreret Gammel Gris :genert:
Brugeravatar
dgd2007
Kort karma: 447
Likede indlæg: 4833

Indlægaf dgd2007 » 15. dec 2015, 07:13

ManicNinja skrev:Nå, men så er det vel så nu, vi tager en afstemning her på Debatten: Hvor mange herinde badede sammen med nøgne forældre, da de var små? Og - af dem, der har børn - hvor mange holder traditionen i hævd?

1) Kan jeg faktisk ikke huske
2) Ja
1
Brugeravatar
dgd2007
Kort karma: 447
Likede indlæg: 4833

Indlægaf dgd2007 » 15. dec 2015, 07:31

Garfield skrev:Er det kun aktiviteten eller også resultatet? Altså, er det okay og måske lækkert at benene er barberede, bare du ikke skal høre om det eller se det? Eller ville du foretrække at det slet ikke blev gjort? Og hvordan med at læse om det på skrift?

Tag og sig mig, er du ude på at bringe mig i uføre blandt debattens uden tvivl store skarer af benbarberende kvindfolk? Billede
0

Tilbage til "Generelt"