Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
lulu-p
Kort karma: 54
Likede indlæg: 842

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf lulu-p » 15. dec 2015, 11:25

Jeg savner faktisk den gamle jubii-debat. Jeg var ikke superaktiv, men jeg har skrevet der gennem en del af min studietid, før jeg fik børn, da jeg fik mit første arbejde, da jeg fik mit første barn, da jeg fik mit sidste barn. Den har fulgt mig gennem snart 15 år (jeg var der da den hed woman..et eller andet) og det var vel at mærke 15 ret betydningsfulde år, eller i hvert fald år som har sat store spor hos mig.

Jeg går nogen gange ind på jubii-debatten, men bliver hver gang sådan lidt mææhh...Det er sgu bare ikke det samme længere.

Men sådan basalt set. Jeg savner den som den var.
16
... Look to the light, Leland, find the light. Into the light, Leland, into the
light. Into the light, Leland... into the light... Don't be afraid. ...
Brugeravatar
Fillie
Kort karma: 612
Geografisk sted: Backsword
Likede indlæg: 2608

Indlægaf Fillie » 15. dec 2015, 11:30

^ Det synes jeg gerne, man må sige. Jeg synes i hvert fald, at det er mega ærgerligt, at et fantastisk sted med så meget historie er blevet smadret til ukendelighed. :(
7
"All you need is love."

- The Beatles
Brugeravatar
lillebjoern
Kort karma: 197
Likede indlæg: 1982

Indlægaf lillebjoern » 15. dec 2015, 11:40

lulu-p skrev:Jeg savner faktisk den gamle jubii-debat. Jeg var ikke superaktiv, men jeg har skrevet der gennem en del af min studietid, før jeg fik børn, da jeg fik mit første arbejde, da jeg fik mit første barn, da jeg fik mit sidste barn. Den har fulgt mig gennem snart 15 år (jeg var der da den hed woman..et eller andet) og det var vel at mærke 15 ret betydningsfulde år, eller i hvert fald år som har sat store spor hos mig.

Jeg går nogen gange ind på jubii-debatten, men bliver hver gang sådan lidt mææhh...Det er sgu bare ikke det samme længere.

Det tror jeg vi allesammen gør :)

For mange står der jo rigtig mange personlige ting derinde, og det har været hyggeligt at kigge tilbage efter gamle ting. Det ER ærgerligt, drønærgerligt, at den er blevet sådan.
3
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:
Brugeravatar
vibbsen
Kort karma: 299
Likede indlæg: 3027

Indlægaf vibbsen » 15. dec 2015, 11:52

ShuruQ skrev:
Eller de der falder for at de kan gå fra 110 kg og blæver til 70 kg og veltrænet på 6 uger med 15 minutters daglig træning i en eller anden dum TV-shop reklame.

Listen er lang. Faktum er at så længe der findes skødesløse idioter så længe vil fupmagerne være der, med andre ord, det ændrer sig aldrig.

What the f.... ??????? Du sidder simpelthen ikke og fortæller mig at jeg IKKE kan tabe 25 kilo, så renere hud, hvidere tænder og fastere bryster hvis min mand bruger den ABTronic X2 som jeg har købt til ham i julegave ?????

Det er kraftedme pisse-meget-for-ringe....Der burde være en eller anden lov som forbød den slags falsk reklame..

Nå, jeg har ikke tid til at være her....Jeg har hørt at man kan købe Ægget til kun 15000 kroner i England....Og så har jeg jo sparet 60000 i forhold til hvis jeg køber den i DK :-D *Starter sin varevogn og sætter kursen mod grænsen*

Edit : Er der nogen der skal have noget med ??? De der Eames stole er vist også skrald billige derovre
Senest rettet af vibbsen 15. dec 2015, 11:56, rettet i alt 1 gang.
9
JEG TÆLLER TIL 3...OG JEG TÆLLER ENNNNN...OG JEG TÆLLER TOOOOO
Brugeravatar
vibbsen

Indlægaf vibbsen » 15. dec 2015, 11:54

lulu-p skrev:Jeg savner faktisk den gamle jubii-debat. Jeg var ikke superaktiv, men jeg har skrevet der gennem en del af min studietid, før jeg fik børn, da jeg fik mit første arbejde, da jeg fik mit første barn, da jeg fik mit sidste barn. Den har fulgt mig gennem snart 15 år (jeg var der da den hed woman..et eller andet) og det var vel at mærke 15 ret betydningsfulde år, eller i hvert fald år som har sat store spor hos mig.

Det samme her. Det var sgu en god tid. Faktisk en slags "walk down memory lane" for de seneste 11 år......
0
Brugeravatar
Fillie

Indlægaf Fillie » 15. dec 2015, 11:56

^^ Det er da spild af tid og penge at køre nogen steder. For et mindre beløb findes der rare mennesker, som tilfældigvis har mulighed for at afhente varen på sælgers adresse og sende den til dig. Du skal bare lige overføre beløbet først via Western Union. De er bare så flinke altså! :lol:
3
"All you need is love."

- The Beatles
Brugeravatar
vibbsen

Indlægaf vibbsen » 15. dec 2015, 12:00

Fillie skrev:^^ Det er da spild af tid og penge at køre nogen steder. For et mindre beløb findes der rare mennesker, som tilfældigvis har mulighed for at afhente varen på sælgers adresse og sende den til dig. Du skal bare lige overføre beløbet først via Western Union. De er bare så flinke altså! :lol:

Det er nok fordi de snart er jul :jule:
0
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Kort karma: 772
Likede indlæg: 10279

Indlægaf DetSorteCirkus » 15. dec 2015, 12:04

Jeg kan virkeligt godt lide meget dødsmetal...lige indtil de begynder at synge.
Og det må man ikke sige, for enten skal man synes, at det hele er noget ulideligt, misantropisk larm, eller også skal man netop værdsætte sangen.

*googler instrumental death metal*
0
Je suis un tableau noir.
Brugeravatar
Fillie

Indlægaf Fillie » 15. dec 2015, 12:05

vibbsen skrev:
Fillie skrev:^^ Det er da spild af tid og penge at køre nogen steder. For et mindre beløb findes der rare mennesker, som tilfældigvis har mulighed for at afhente varen på sælgers adresse og sende den til dig. Du skal bare lige overføre beløbet først via Western Union. De er bare så flinke altså! :lol:

Det er nok fordi de snart er jul :jule:

Mhm. Og hvis du er rigtig heldig, kan de også sætte dig i forbindelse med nogen, som har fundet en guldskat og vil dele rovet med en eller anden lykkens pamjulefis, hvis bare man lige overfører et mindre beløb via Western Union først - altså bare til skatter, afgifter og transportfirmaet, selvfølgelig. De er nemlig bare så flinke. :deer:
1
"All you need is love."

- The Beatles
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7794

Indlægaf ShuruQ » 15. dec 2015, 12:10

vibbsen skrev:
ShuruQ skrev:
Eller de der falder for at de kan gå fra 110 kg og blæver til 70 kg og veltrænet på 6 uger med 15 minutters daglig træning i en eller anden dum TV-shop reklame.

Listen er lang. Faktum er at så længe der findes skødesløse idioter så længe vil fupmagerne være der, med andre ord, det ændrer sig aldrig.

What the f.... ??????? Du sidder simpelthen ikke og fortæller mig at jeg IKKE kan tabe 25 kilo, så renere hud, hvidere tænder og fastere bryster hvis min mand bruger den ABTronic X2 som jeg har købt til ham i julegave ?????

Det er kraftedme pisse-meget-for-ringe....Der burde være en eller anden lov som forbød den slags falsk reklame..

Read it and weep :ae:.

:devil:.
1
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Kort karma: 772
Likede indlæg: 10279

Indlægaf DetSorteCirkus » 15. dec 2015, 12:11

Fleggaard har en Corona-stol, der ser ud til at være ægte.
Ellers er det godt nok surt at give 27.000 kr. for en kopi.
1
Je suis un tableau noir.
Brugeravatar
ShuruQ

Indlægaf ShuruQ » 15. dec 2015, 12:34

Jeg er ved at knække sammen af grin over endelig at have set Trumps hår bagfra. Altså jeg ved jo at manden har hentehår og har haft det i i hvert fald 20 år og jeg ved også det ikke er pænt at gøre nar. Men for satan, det er jo næsten grimmere bagfra end forfra :devil:.

Mon det er siderne han henter der fra :gruble:?
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
Fyrst Eberhard
Kort karma: 268
Likede indlæg: 5120

Indlægaf Fyrst Eberhard » 15. dec 2015, 13:29

ShuruQ skrev:Jeg er ved at knække sammen af grin over endelig at have set Trumps hår bagfra. Altså jeg ved jo at manden har hentehår og har haft det i i hvert fald 20 år og jeg ved også det ikke er pænt at gøre nar. Men for satan, det er jo næsten grimmere bagfra end forfra :devil:.

Hentehår er sgu cool nok, ShuruQ. Udnyttelsen af begrænsede ressourcer. Golde pander som med få strå forvandles til skyggefulde oaser. Opfindsomheden og det trodsige skal hyldes. Hentehår er på mode inden der er gået 15 år.

Det trækker selvfølgelig gevaldigt ned, når det, som i dette tilfælde, sidder på et gigantisk fjols.
8
Peace!
Brugeravatar
ShuruQ

Indlægaf ShuruQ » 15. dec 2015, 13:33

Fyrst Eberhard skrev:
ShuruQ skrev:Jeg er ved at knække sammen af grin over endelig at have set Trumps hår bagfra. Altså jeg ved jo at manden har hentehår og har haft det i i hvert fald 20 år og jeg ved også det ikke er pænt at gøre nar. Men for satan, det er jo næsten grimmere bagfra end forfra :devil:.

Hentehår er sgu cool nok, ShuruQ. Udnyttelsen af begrænsede ressourcer. Golde pander som med få strå forvandles til skyggefulde oaser. Opfindsomheden og det trodsige skal hyldes. Hentehår er på mode inden der er gået 15 år.

Det trækker selvfølgelig gevaldigt ned, når det, som i dette tilfælde, sidder på et gigantisk fjols.

Netop. Ikke et ondt ord om hentehår :-D.
1
Brugeravatar
lillebjoern
Kort karma: 197
Likede indlæg: 1982

Indlægaf lillebjoern » 15. dec 2015, 14:07

Har nævnt min gruppes staveevner før, men seriously...? Og det er ikke engang en slåfejl. Ingen af dem gik tilbage og rettede det.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
1
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:

Tilbage til "Generelt"