Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1082
Likede indlæg: 7986

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf ShuruQ » 17. dec 2015, 09:17

vibbsen skrev:
Crookshanks skrev: Fra artiklen "Det ikke er børnene, men forældrenes beslutning, hvad man køber"

Mjaeh, i nogle familier er det jo åbenbart børnene der bestemmer...

Emma kan få lov til at bestemme hvad hun vil købe for sine egne penge.....Og eftersom hun er 3 1/2 og ikke får lommepenge så kan hun købe lige præcis INGENTING......www.forhindringsmor.dk :whip:

Iøvrigt så nægter jeg at tro at det er børnene i den der "Vi har handlet for 15000 kroner og har stadig ikke fået alle kortene"familie som bestemte at de skulle have nye havemøbler og en stor gasgrill :fløjt:

Plus jeg tror sagtens forældrene kan få børnene hub på ideen, det kræver med små børn ofte ikke mere end "Kunne det ikke være sejt hvis"? Så er banen kridtet op.
0
رمضان مبارك
تقبل الله منا ومنكم صالح الاعمال!
Brugeravatar
vibbsen
Kort karma: 413
Likede indlæg: 4615

Indlægaf vibbsen » 17. dec 2015, 09:21

ShuruQ skrev:Plus jeg tror sagtens forældrene kan få børnene hub på ideen, det kræver med små børn ofte ikke mere end "Kunne det ikke være sejt hvis"? Så er banen kridtet op.

Du siger noget :D

Vibbsen "Se den her feeede Michael Kors taske, lille skat. Kunne det ikke være MEGA sejt hvis Far gav den til mor i Julegave ????"
Mini-vibbsen "Joooooooooooooooooooow"
:-D

Den kan dog give bagslag:

Hr.vibbsen"Se den her feeede bil, lille skat. Kunne det ikke være MEGA sejt hvis far fik den istedet for vores røvsyge station car ???"
Mini-vibbsen "Joooooooooooooooooooow"
:tie:
3
JEG TÆLLER TIL 3...OG JEG TÆLLER ENNNNN...OG JEG TÆLLER TOOOOO
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Kort karma: 868
Likede indlæg: 12918

Indlægaf DetSorteCirkus » 17. dec 2015, 09:28

Jeg drømmer aldrig om at vinde Den Store Gevinst.
Jeg aner ikke, hvad jeg skulle bruge fx. en million til.
Til gengæld er jeg spændt på at se, om jeg vinder en gratis is i min skrabekalender fra Hjem-Is.
2
Brugeravatar
sigge
Kort karma: 172
Likede indlæg: 3074

Indlægaf sigge » 17. dec 2015, 09:35

Jeg er til gengæld så meget super-materialist, at jeg ikke forstår folk, der "har så mange penge, at de ikke kan nå at bruge dem". Jeg mener bare, det er tegn på manglende fantasi.

Jeg gad virkelig godt at vinde langt over 100 mio., men det kræver så også, at jeg deltager i spil, der har den slags gevinster, hvilket jeg yderst sjældent gør. Men jeg ville også godt vinde 1 mio. på min skrabekalender, så ville jeg invitere min kusine på vores drømmerejse til Antarktis, og så kunne hun i hvert fald ikke bruge økonomi som undskyldning mere.
11
Har du endnu ikke planlagt sommerferie? Hvad med en tur til Budapest? :sol:

Se min tråd i salgsforummet. http://debatten.net/forum/viewtopic.php?f=58&t=6538
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Kort karma: 868
Likede indlæg: 12918

Indlægaf DetSorteCirkus » 17. dec 2015, 09:42

sigge skrev:Jeg er til gengæld så meget super-materialist, at jeg ikke forstår folk, der "har så mange penge, at de ikke kan nå at bruge dem". Jeg mener bare, det er tegn på manglende fantasi.

Jeg gad virkelig godt at vinde langt over 100 mio., men det kræver så også, at jeg deltager i spil, der har den slags gevinster, hvilket jeg yderst sjældent gør. Men jeg ville også godt vinde 1 mio. på min skrabekalender, så ville jeg invitere min kusine på vores drømmerejse til Antarktis, og så kunne hun i hvert fald ikke bruge økonomi som undskyldning mere.

Det er lige præcis det, jeg mener.
En plan for, hvad pengene skulle gå til, førend de er vundet.
Det må jeg bare hver gang konstatere, at jeg ikke har, når emnet bliver bragt op.
1
Brugeravatar
Delfin
Kort karma: 481
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 5663

Indlægaf Delfin » 17. dec 2015, 10:57

Daine skrev:
Delfin skrev:Nå men så kan vi vel endelig slippe for at høre på mere håndbold i denne omgang. :banan:

Nope, Danmark skal stadig spille placeringskampe (det gør man til VM), der er vist stadig noget med en OL billet. Så du slipper ikke endnu ;)

Jaja altid skal der komme nogen og ødelægge glæden :s
2
14 11 14 :banan:
Brugeravatar
vibbsen

Indlægaf vibbsen » 17. dec 2015, 13:07

sigge skrev:Jeg er til gengæld så meget super-materialist, at jeg ikke forstår folk, der "har så mange penge, at de ikke kan nå at bruge dem". Jeg mener bare, det er tegn på manglende fantasi.

Jeg er med her....Det skulle aldrig blive noget problem at fyre en uforskammet mængde penge af resten af livet....Fordi jeg kunne....Jeg kan sagtens finde på en masse ting jeg kunne bruge den store "287 millioner kroner" gevinst på....
3
Brugeravatar
Fru Sunshine
Kort karma: 1114
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 10489

Indlægaf Fru Sunshine » 17. dec 2015, 13:09

Jeg ville være en skidegod millionær.
4
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1465
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 12816

Indlægaf kidkomb » 17. dec 2015, 13:12

Jeg kunne bruge flere milliarder, hvis det skulle være!
Uden at blinke endda!
Hold da magle, hvor skulle jeg hjælpe mange og starte projekter op og give og give og give.

Jeg ville nok knalde en 20 millioner af selv, hvis jeg vandt så meget, men resten ville jeg bruge på, at forsøde mit eget liv ved at hjælpe andre.
Jeg ville garanteret blive sådan en selvhellig ko :lol:

Men altså 20 millioner, ikke?
Det kan altså ikke gøres for mindre, hvis vi skal have et fedt hus og en bil, min søster skal have et hus og en bil, min mor skal have et hus og en bil og et par millioner til at investere, sådan så man kan leve af afkastet og sørge for, at der er huse til nevøerne om 20 år.
4
Walk tall and cry with dignity.
Jeg kan åbenbart ikke korrekturlæse inden jeg trykker "udfør". Derfor er der altid rettet i mine indlæg.
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1082
Likede indlæg: 7986

Indlægaf ShuruQ » 17. dec 2015, 13:31

Jeg kunne også hurtigt give 1 million eller 2 ben at gå på.

Min kammerat og jeg oddser, eller det vil sige han betaler, men vi vælger hver 3-4 kampe, hvem der vinder og en kupon med 3 hver hvor vi gætter resultatet. Sidstnævnte giver som regel mindst £ 1.00.000 i afkast og vi vinder hver gang. Altså på den måde at vi begge altid har bestemt præcis hvad vi skal med pengene når nu vi selvfølgelig vinder dem. Sidste gang var han godt afsted mod en jordomrejse og jeg stof allerede ved bilforhandleren med et stort smil og "jeg vil gerne betale kontant" :lol:.

Det ville ikke være noget problem, overhovedet. Jeg ville ikke en masse luksus, jo nok lige for at prøve det af, men bare ikke at skulle vende hver en 5 øre kunne være befriende. Tror slet ikke penge gør lykkeligere, men det kan gøre visse ting nemmere :cool2:.
1
رمضان مبارك
تقبل الله منا ومنكم صالح الاعمال!
Brugeravatar
Fru Sunshine

Indlægaf Fru Sunshine » 17. dec 2015, 13:38

Jeg ville totalrenoveres.
Og så kunne jeg melde mig ud af ræset og høre, hvad jeg havde lyst til. Åh, at drømme.
3
Brugeravatar
vibbsen

Indlægaf vibbsen » 17. dec 2015, 13:51

ShuruQ skrev:Det ville ikke være noget problem, overhovedet. Jeg ville ikke en masse luksus, jo nok lige for at prøve det af, men bare ikke at skulle vende hver en 5 øre kunne være befriende. Tror slet ikke penge gør lykkeligere, men det kan gøre visse ting nemmere :cool2:.

Og en hel del sjovere... :dance: :dance:

Vi er enige om at når vi vinder de der 278 mio. så skal vi have gravet kælder ud. Og bygget 1. sal på. .
Alt arbejdet skal udføres af polske håndværkere som skal komme kørende hertil i store biler på polske nummerplader. Ikke fordi vi skal bruge pladsen i hverken kælder eller 1.sal . Ikke fordi det er billigere at bruge polakker. Men fordi vi kan. Og fordi det nærmest vil give vores nabo til den ene side kronisk betændelse i jante tarmen at se polske håndværkere gå rundt herovre og lave vores hus MEGET MEGET MEGET større end hans :-D Derudover vil der være adskillige andre i kvarteret som vil få frygte ondt i røven....F.eks. dem som smed et brev ind i postkassen hos nogen venner, mens de var ved at få bygge til. Der stod "Sådan nogen skruebrækkere som jer skulle skamme jer - i undergraver dansk arbejdskraft". Deres byggefirma brugte polske arbejdere til det grove.....

Min mand skal i øvrigt også have en Harley Davidson som ikke blot er meget meget meget større end naboens. Men som også er udstyret med en særlig støjende lydpotte.....Ikke fordi hr.vibbsen egentlig er specielt interesseret i at køre på Harley....Næh,det skal være "tak for sidst" for alle de gange hvor idioten har vække Mini Vibbsen fra lur med sit evindelige gassen op og sætten i tomgang :cuss: :cuss:
2
Brugeravatar
vibbsen

Indlægaf vibbsen » 17. dec 2015, 13:52

Fru Sunshine skrev:Jeg ville totalrenoveres.
Og så kunne jeg melde mig ud af ræset og høre, hvad jeg havde lyst til. Åh, at drømme.

Det læste jeg så lige som totaltatoveres :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :klap:
2
Brugeravatar
Fru Sunshine

Indlægaf Fru Sunshine » 17. dec 2015, 13:55

vibbsen skrev:
Fru Sunshine skrev:Jeg ville totalrenoveres.

Det læste jeg så lige som totaltatoveres :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :klap:

:lol:
The Lizzard Woman.

Jeg ville nok nøjes med et par stykker mere.
0
Brugeravatar
vibbsen

Indlægaf vibbsen » 17. dec 2015, 14:01

Fru Sunshine skrev::lol:
The Lizzard Woman.

Jeg ville nok nøjes med et par stykker mere.

Typisk folk uden fantasi når de vinder den store gevinst "Neeeeej, jeg tror ikke jeg skal total-tatoveres....jeg nøjes bare med et par stykker mere" Kom nu ind i kampen:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
3

Tilbage til "Generelt"