Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Ado
Kort karma: 818
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 8459
Kontakt:

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Ado » 17. dec 2015, 05:10

Miley gør jo ikke noget, som Madonna ikke gjorde tilbage i 80/90'erne. Jeg synes hun har en fabelagtig stemme. Og så kan jeg godt se forbi hendes offentlige stunts og tungedressur.
4
That awkward moment when you leave a store without buying anything and all you can think is "act natural, you're innocent".
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 724
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 6885

Indlægaf Daine » 17. dec 2015, 05:36

Delfin skrev:Nå men så kan vi vel endelig slippe for at høre på mere håndbold i denne omgang. :banan:

Nope, Danmark skal stadig spille placeringskampe (det gør man til VM), der er vist stadig noget med en OL billet. Så du slipper ikke endnu ;)
0
"It is a truth universally acknowledged, that a single man in possession of a good fortune must be in want of a wife."
"Stol aldrig på et menneske, der ingen bøger har."
Brugeravatar
vibbsen
Kort karma: 300
Likede indlæg: 3035

Indlægaf vibbsen » 17. dec 2015, 08:33

Jeg er glad for at min arbejdsplads endelig har truffet en beslutning om at fyre mig.....

Min chef overbragte beskeden på telefon her til morgen. Og sagde til mig at hun havde jeg jo lige lidt tid at sunde mig i inden jul. Hun skulle bare vide at det nok var den bedste julegave de kunne give mig.
7
JEG TÆLLER TIL 3...OG JEG TÆLLER ENNNNN...OG JEG TÆLLER TOOOOO
Brugeravatar
icelady
Moderator
Kort karma: 556
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 10356

Indlægaf icelady » 17. dec 2015, 08:36

7
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
vibbsen

Indlægaf vibbsen » 17. dec 2015, 08:39

Ja, det er en stor sejr for fornuften :gogo:
3
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7794

Indlægaf ShuruQ » 17. dec 2015, 08:49

vibbsen skrev:

Ja, det er en stor sejr for fornuften :gogo:

Sådan :gogo:.

Det skulle aldrig have været en sag, det minder lidt om amerikanere der sagsøger tobakfirmaer fordi de blev syge af at ryge, fede amerikanere, hvem det kom bag på, at de blev fede af at æde på McDonalds 17 gange på en uge eller hende, der ikke selv kunne regne ud at det nok ikke var det smarteste trick at putte tæppetisseren i microovnen. Eller hende der på Candy Crush' facebookside bitchede over, at hun fordi hun havde købt boostere i spillet ikke havde haft råd til at købe mad til børnene, det var sgu af egen fir vilje hun brugte pengene på noget så åndssvagt, ingen tvang hende :stoned:.

Dyrekortssagen, var helt hul i hovedet. Forkælede forældre, der på børnenes vegne gik i selvsving over noget der aldrig var. Det er dog rart at vide at det ikke gav pote. Stor cadeau til dommerne i sagen.
Senest rettet af ShuruQ 17. dec 2015, 09:18, rettet i alt 2 gange.
3
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
ShuruQ

Indlægaf ShuruQ » 17. dec 2015, 08:55

Ado skrev:Miley gør jo ikke noget, som Madonna ikke gjorde tilbage i 80/90'erne. Jeg synes hun har en fabelagtig stemme. Og så kan jeg godt se forbi hendes offentlige stunts og tungedressur.

Jeg har heller aldrig kunnet snuppe Madonna :/ .

Nu har jeg vist også bashet alle store sangerinder :genert:. Men det er godt der er musik for enhver smag.

Der er dog kvindelige sangerinder jeg er glad for. Fx Nina Hagen, Gwen Stefani, Jessie J, Katy Perry, Rita Ora og Lana del Rey :lun:.
1
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
vibbsen

Indlægaf vibbsen » 17. dec 2015, 09:09

Crookshanks skrev: Fra artiklen "Det ikke er børnene, men forældrenes beslutning, hvad man køber"

Mjaeh, i nogle familier er det jo åbenbart børnene der bestemmer...

Emma kan få lov til at bestemme hvad hun vil købe for sine egne penge.....Og eftersom hun er 3 1/2 og ikke får lommepenge så kan hun købe lige præcis INGENTING......www.forhindringsmor.dk :whip:

Iøvrigt så nægter jeg at tro at det er børnene i den der "Vi har handlet for 15000 kroner og har stadig ikke fået alle kortene"familie som bestemte at de skulle have nye havemøbler og en stor gasgrill :fløjt:
7
Brugeravatar
ShuruQ

Indlægaf ShuruQ » 17. dec 2015, 09:17

vibbsen skrev:
Crookshanks skrev: Fra artiklen "Det ikke er børnene, men forældrenes beslutning, hvad man køber"

Mjaeh, i nogle familier er det jo åbenbart børnene der bestemmer...

Emma kan få lov til at bestemme hvad hun vil købe for sine egne penge.....Og eftersom hun er 3 1/2 og ikke får lommepenge så kan hun købe lige præcis INGENTING......www.forhindringsmor.dk :whip:

Iøvrigt så nægter jeg at tro at det er børnene i den der "Vi har handlet for 15000 kroner og har stadig ikke fået alle kortene"familie som bestemte at de skulle have nye havemøbler og en stor gasgrill :fløjt:

Plus jeg tror sagtens forældrene kan få børnene hub på ideen, det kræver med små børn ofte ikke mere end "Kunne det ikke være sejt hvis"? Så er banen kridtet op.
0
Brugeravatar
vibbsen

Indlægaf vibbsen » 17. dec 2015, 09:21

ShuruQ skrev:Plus jeg tror sagtens forældrene kan få børnene hub på ideen, det kræver med små børn ofte ikke mere end "Kunne det ikke være sejt hvis"? Så er banen kridtet op.

Du siger noget :D

Vibbsen "Se den her feeede Michael Kors taske, lille skat. Kunne det ikke være MEGA sejt hvis Far gav den til mor i Julegave ????"
Mini-vibbsen "Joooooooooooooooooooow"
:-D

Den kan dog give bagslag:

Hr.vibbsen"Se den her feeede bil, lille skat. Kunne det ikke være MEGA sejt hvis far fik den istedet for vores røvsyge station car ???"
Mini-vibbsen "Joooooooooooooooooooow"
:tie:
3
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Kort karma: 772
Likede indlæg: 10294

Indlægaf DetSorteCirkus » 17. dec 2015, 09:28

Jeg drømmer aldrig om at vinde Den Store Gevinst.
Jeg aner ikke, hvad jeg skulle bruge fx. en million til.
Til gengæld er jeg spændt på at se, om jeg vinder en gratis is i min skrabekalender fra Hjem-Is.
2
Je suis un tableau noir.
Brugeravatar
sigge
Kort karma: 117
Likede indlæg: 2147

Indlægaf sigge » 17. dec 2015, 09:35

Jeg er til gengæld så meget super-materialist, at jeg ikke forstår folk, der "har så mange penge, at de ikke kan nå at bruge dem". Jeg mener bare, det er tegn på manglende fantasi.

Jeg gad virkelig godt at vinde langt over 100 mio., men det kræver så også, at jeg deltager i spil, der har den slags gevinster, hvilket jeg yderst sjældent gør. Men jeg ville også godt vinde 1 mio. på min skrabekalender, så ville jeg invitere min kusine på vores drømmerejse til Antarktis, og så kunne hun i hvert fald ikke bruge økonomi som undskyldning mere.
11
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Kort karma: 772
Likede indlæg: 10294

Indlægaf DetSorteCirkus » 17. dec 2015, 09:42

sigge skrev:Jeg er til gengæld så meget super-materialist, at jeg ikke forstår folk, der "har så mange penge, at de ikke kan nå at bruge dem". Jeg mener bare, det er tegn på manglende fantasi.

Jeg gad virkelig godt at vinde langt over 100 mio., men det kræver så også, at jeg deltager i spil, der har den slags gevinster, hvilket jeg yderst sjældent gør. Men jeg ville også godt vinde 1 mio. på min skrabekalender, så ville jeg invitere min kusine på vores drømmerejse til Antarktis, og så kunne hun i hvert fald ikke bruge økonomi som undskyldning mere.

Det er lige præcis det, jeg mener.
En plan for, hvad pengene skulle gå til, førend de er vundet.
Det må jeg bare hver gang konstatere, at jeg ikke har, når emnet bliver bragt op.
1
Je suis un tableau noir.
Brugeravatar
Delfin
Kort karma: 393
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 3893

Indlægaf Delfin » 17. dec 2015, 10:57

Daine skrev:
Delfin skrev:Nå men så kan vi vel endelig slippe for at høre på mere håndbold i denne omgang. :banan:

Nope, Danmark skal stadig spille placeringskampe (det gør man til VM), der er vist stadig noget med en OL billet. Så du slipper ikke endnu ;)

Jaja altid skal der komme nogen og ødelægge glæden :s
2
14 11 14 :banan:
Brugeravatar
vibbsen

Indlægaf vibbsen » 17. dec 2015, 13:07

sigge skrev:Jeg er til gengæld så meget super-materialist, at jeg ikke forstår folk, der "har så mange penge, at de ikke kan nå at bruge dem". Jeg mener bare, det er tegn på manglende fantasi.

Jeg er med her....Det skulle aldrig blive noget problem at fyre en uforskammet mængde penge af resten af livet....Fordi jeg kunne....Jeg kan sagtens finde på en masse ting jeg kunne bruge den store "287 millioner kroner" gevinst på....
3

Tilbage til "Generelt"