Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Fru Sunshine
Moderator
Kort karma: 1017
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 9224

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Fru Sunshine » 17. dec 2015, 13:09

Jeg ville være en skidegod millionær.
4
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1150
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 9669

Indlægaf kidkomb » 17. dec 2015, 13:12

Jeg kunne bruge flere milliarder, hvis det skulle være!
Uden at blinke endda!
Hold da magle, hvor skulle jeg hjælpe mange og starte projekter op og give og give og give.

Jeg ville nok knalde en 20 millioner af selv, hvis jeg vandt så meget, men resten ville jeg bruge på, at forsøde mit eget liv ved at hjælpe andre.
Jeg ville garanteret blive sådan en selvhellig ko :lol:

Men altså 20 millioner, ikke?
Det kan altså ikke gøres for mindre, hvis vi skal have et fedt hus og en bil, min søster skal have et hus og en bil, min mor skal have et hus og en bil og et par millioner til at investere, sådan så man kan leve af afkastet og sørge for, at der er huse til nevøerne om 20 år.
4
Walk tall and cry with dignity.
Jeg gider ikke engang.
Give free love.
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7794

Indlægaf ShuruQ » 17. dec 2015, 13:31

Jeg kunne også hurtigt give 1 million eller 2 ben at gå på.

Min kammerat og jeg oddser, eller det vil sige han betaler, men vi vælger hver 3-4 kampe, hvem der vinder og en kupon med 3 hver hvor vi gætter resultatet. Sidstnævnte giver som regel mindst £ 1.00.000 i afkast og vi vinder hver gang. Altså på den måde at vi begge altid har bestemt præcis hvad vi skal med pengene når nu vi selvfølgelig vinder dem. Sidste gang var han godt afsted mod en jordomrejse og jeg stof allerede ved bilforhandleren med et stort smil og "jeg vil gerne betale kontant" :lol:.

Det ville ikke være noget problem, overhovedet. Jeg ville ikke en masse luksus, jo nok lige for at prøve det af, men bare ikke at skulle vende hver en 5 øre kunne være befriende. Tror slet ikke penge gør lykkeligere, men det kan gøre visse ting nemmere :cool2:.
1
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
Fru Sunshine
Moderator

Indlægaf Fru Sunshine » 17. dec 2015, 13:38

Jeg ville totalrenoveres.
Og så kunne jeg melde mig ud af ræset og høre, hvad jeg havde lyst til. Åh, at drømme.
3
Brugeravatar
vibbsen
Kort karma: 298
Likede indlæg: 3010

Indlægaf vibbsen » 17. dec 2015, 13:51

ShuruQ skrev:Det ville ikke være noget problem, overhovedet. Jeg ville ikke en masse luksus, jo nok lige for at prøve det af, men bare ikke at skulle vende hver en 5 øre kunne være befriende. Tror slet ikke penge gør lykkeligere, men det kan gøre visse ting nemmere :cool2:.

Og en hel del sjovere... :dance: :dance:

Vi er enige om at når vi vinder de der 278 mio. så skal vi have gravet kælder ud. Og bygget 1. sal på. .
Alt arbejdet skal udføres af polske håndværkere som skal komme kørende hertil i store biler på polske nummerplader. Ikke fordi vi skal bruge pladsen i hverken kælder eller 1.sal . Ikke fordi det er billigere at bruge polakker. Men fordi vi kan. Og fordi det nærmest vil give vores nabo til den ene side kronisk betændelse i jante tarmen at se polske håndværkere gå rundt herovre og lave vores hus MEGET MEGET MEGET større end hans :-D Derudover vil der være adskillige andre i kvarteret som vil få frygte ondt i røven....F.eks. dem som smed et brev ind i postkassen hos nogen venner, mens de var ved at få bygge til. Der stod "Sådan nogen skruebrækkere som jer skulle skamme jer - i undergraver dansk arbejdskraft". Deres byggefirma brugte polske arbejdere til det grove.....

Min mand skal i øvrigt også have en Harley Davidson som ikke blot er meget meget meget større end naboens. Men som også er udstyret med en særlig støjende lydpotte.....Ikke fordi hr.vibbsen egentlig er specielt interesseret i at køre på Harley....Næh,det skal være "tak for sidst" for alle de gange hvor idioten har vække Mini Vibbsen fra lur med sit evindelige gassen op og sætten i tomgang :cuss: :cuss:
2
JEG TÆLLER TIL 3...OG JEG TÆLLER ENNNNN...OG JEG TÆLLER TOOOOO
Brugeravatar
vibbsen

Indlægaf vibbsen » 17. dec 2015, 13:52

Fru Sunshine skrev:Jeg ville totalrenoveres.
Og så kunne jeg melde mig ud af ræset og høre, hvad jeg havde lyst til. Åh, at drømme.

Det læste jeg så lige som totaltatoveres :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :klap:
2
Brugeravatar
Fru Sunshine
Moderator

Indlægaf Fru Sunshine » 17. dec 2015, 13:55

vibbsen skrev:

:lol:
The Lizzard Woman.

Jeg ville nok nøjes med et par stykker mere.
0
Brugeravatar
vibbsen

Indlægaf vibbsen » 17. dec 2015, 14:01

Fru Sunshine skrev::lol:
The Lizzard Woman.

Typisk folk uden fantasi når de vinder den store gevinst "Neeeeej, jeg tror ikke jeg skal total-tatoveres....jeg nøjes bare med et par stykker mere" Kom nu ind i kampen:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
3
Brugeravatar
ShuruQ

Indlægaf ShuruQ » 17. dec 2015, 14:01

Fru Sunshine skrev:
vibbsen skrev:

:lol:
The Lizzard Woman.

Jeg læste det først som "totalt-renoveres", men så slog det mig også om det nu var det der stod og ikke "totalt-tatoveres", så jeg læste efter en ekstra gang for at være sikkert :lol:.

Og bare sådan rigtig klistret tænkte jeg derefter - "Det behøver du sgu da ikke, kvindemenneske" :blomst: .
2
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
Hunkat
Kort karma: 132
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 3306

Indlægaf Hunkat » 17. dec 2015, 14:11

http://politiken.dk/ibyen/byliv/ECE2979221/500-koebenhavnere-vil-smadre-khler-vaser-paa-kongens-nytorv/

I guder hvor har man for lidt indhold i sit liv hvis det er alt det oprør man kan mønstre mod 'forbrugermentaliteten'. Gu' er det ej "et vigtigt signal".

Og så synes jeg faktisk man mangler pli hvis man har fået en gave i bedst mening og så smadre den bagefter.

Jeg har en af dem med guld og jeg synes den er pæn. Men det må man så åbenbart ikke sige i nærheden af den dame.
3
I'm Richard, Chief Warlock of the Brothers of Darkness, Lord of the Thirteen Hells, Master of the Bones, Emporer of the Black, Lord of the Undead Mistress of Fire, and Mayor of a little village up the coast
Brugeravatar
ShuruQ

Indlægaf ShuruQ » 17. dec 2015, 14:16

Jeg har INTET imod flerkoneri. Hvis det foregår inden for lovens rammer. Alt den slags skal være på plads. For en god ordens skyld.

Det var egentligt ikke det det skulle handle om, eller jo, jeg zappede nemlig fordi "En mand, 4 koner". De virker alle glade, så fred med det, går ud fra de lever som de ønsker. Men ham manden der, Kody, der er bare et eller andet, jeg ved ikke hvad det er, men jeg har et enormt antipati mod ham, han virker så modbydelig selv om han på overfladen fremstår lidt for perfekt.

Konerne irriterer mig egentligt også, selv om de fortæller om besværligheder og fordele osv, de virker så kuede og forsagte selv om de snakker og snakker. De giver mig alle sammen myrekryb.
1
Brugeravatar
Flora
Kort karma: 256
Likede indlæg: 4259

Indlægaf Flora » 17. dec 2015, 14:22

Hunkat skrev:http://politiken.dk/ibyen/byliv/ECE2979221/500-koebenhavnere-vil-smadre-khler-vaser-paa-kongens-nytorv/

I guder hvor har man for lidt indhold i sit liv hvis det er alt det oprør man kan mønstre mod 'forbrugermentaliteten'. Gu' er det ej "et vigtigt signal".

Og så synes jeg faktisk man mangler pli hvis man har fået en gave i bedst mening og så smadre den bagefter.

Jeg har en af dem med guld og jeg synes den er pæn. Men det må man så åbenbart ikke sige i nærheden af den dame.

Det er langt ude. Hun skriver det skal få folk til at overveje hvorfor en vase er så vigtig. Skal vi så også have event hvor der afbrændes det der tøj nogle unge mennesker lå i kø foran H&M for at få for noget tid siden? Eller tilsvarende med alt muligt andet folk finder attraktivt.

Kan virkelig ikke se formålet. Og ja, havde jeg givet nogen sådan en vase i gave, så ville jeg sgu også blive ked af at se den blive smadret i et mediestunt.
2
Debattens sødeste :engel:
Brugeravatar
Hunkat
Kort karma: 132
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 3306

Indlægaf Hunkat » 17. dec 2015, 14:23

Flora skrev:
Hunkat skrev:http://politiken.dk/ibyen/byliv/ECE2979221/500-koebenhavnere-vil-smadre-khler-vaser-paa-kongens-nytorv/

Det er langt ude. Hun skriver det skal få folk til at overveje hvorfor en vase er så vigtig. Skal vi så også have event hvor der afbrændes det der tøj nogle unge mennesker lå i kø foran H&M for at få for noget tid siden? Eller tilsvarende med alt muligt andet folk finder attraktivt.

Kan virkelig ikke se formålet. Og ja, havde jeg givet nogen sådan en vase i gave, så ville jeg sgu også blive ked af at se den blive smadret i et mediestunt.

Jeg har et stille håb om at det bliver ligesom med den der fakkeldemonstration for giraffen Marius hvor der mødte 2-3 stykker op :lol:
5
I'm Richard, Chief Warlock of the Brothers of Darkness, Lord of the Thirteen Hells, Master of the Bones, Emporer of the Black, Lord of the Undead Mistress of Fire, and Mayor of a little village up the coast
Brugeravatar
Flora
Kort karma: 256
Likede indlæg: 4259

Indlægaf Flora » 17. dec 2015, 14:26

Hunkat skrev:
Flora skrev:

Jeg har et stille håb om at det bliver ligesom med den der fakkeldemonstration for giraffen Marius hvor der mødte 2-3 stykker op :lol:

Ja, det kunne være smukt :lol:
0
Debattens sødeste :engel:
Brugeravatar
ShuruQ

Indlægaf ShuruQ » 17. dec 2015, 14:34

polavyk skrev:Tv2 har lavet en test, så man kan se, hvilken landmand man skal date (fra programmet vil jeg tro) Det behøver jeg ikke. Fik nærmest lede ved tanken. De mænd er altså på ingen måde, som de landmænd jeg kender. (men de er som min lidt ubegavede fætter, som er landbrugsMEDHJÆLPER... ikke landmand)

Jeg får også nærmest lede ved tanken, men modsat dig så er jeg simpelthen nødt til at prøve.

Hvis jeg får ham den unge jeg så 2 minutter med da jeg uforvarende zappede forbi første afsnit, hvis mor nærmest skulle med i seng på bryllupsnatten, så drukner jeg mig i fiskedammen :tie:.
0

Tilbage til "Generelt"