Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Tricolette
Kort karma: 80
Geografisk sted: Himmerland
Likede indlæg: 649

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Tricolette » 17. dec 2015, 14:41

Jeg gruer lidt for julen - eller nærmere de 2 uger omkring. :nerve:

Min datter og svigersøn "flytter ind" fra på søndag og bliver nytåret over. :panik: (misforstå mig nu ikke - jeg elsker dem skam)

Godt nok er de ikke hjemme hele tiden, men de er der meget, og til tider fylder de bare ekstra i mit hoved, storesøster og lillebror kan hurtigt gejle hinanden op, der skal hele tiden ryddes op og laves mad og og og mor mor moaaarr...- og ja - de skal også hjælpe, og gør det også. Men MOAR er jo altid bedst til det hele..... :tie:

Åh - det var godt lige at få sat ord på uden nogen rigtigt ved noget :genert:
2
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7794

Indlægaf ShuruQ » 17. dec 2015, 14:44

ShuruQ skrev:
polavyk skrev:Tv2 har lavet en test, så man kan se, hvilken landmand man skal date (fra programmet vil jeg tro) Det behøver jeg ikke. Fik nærmest lede ved tanken. De mænd er altså på ingen måde, som de landmænd jeg kender. (men de er som min lidt ubegavede fætter, som er landbrugsMEDHJÆLPER... ikke landmand)

Jeg får også nærmest lede ved tanken, men modsat dig så er jeg simpelthen nødt til at prøve.

Hvis jeg får ham den unge jeg så 2 minutter med da jeg uforvarende zappede forbi første afsnit, hvis mor nærmest skulle med i seng på bryllupsnatten, så drukner jeg mig i fiskedammen :tie:.

Sex på TV er åbenbart også rykket med over til Landmand søger kærlighed og er ikke længere forbeholdt BB, PH osv, fandt jeg ud af i min søgen efter testen.

Jeg bliver mere og mere glad for jeg ikke følger med :lol:.

Slipper i øvrigt for at drukne mig i fiskedammen. Den er også fandens kold på den her tid af året.
0
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
lillebjoern
Kort karma: 196
Likede indlæg: 1978

Indlægaf lillebjoern » 17. dec 2015, 14:47

Jeg fik Ole :panik:

Han var virkelig min favorit i starten, men jeg vendte godt nok 180 grader, da jeg fandt ud af han bare playede alle de der gamle damer og ville have dem med i swingerklub :-D
0
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 871
Likede indlæg: 11748

Indlægaf Dirtylittledevil » 17. dec 2015, 14:50

ShuruQ skrev:Jeg har INTET imod flerkoneri. Hvis det foregår inden for lovens rammer. Alt den slags skal være på plads. For en god ordens skyld.

Det var egentligt ikke det det skulle handle om, eller jo, jeg zappede nemlig fordi "En mand, 4 koner". De virker alle glade, så fred med det, går ud fra de lever som de ønsker. Men ham manden der, Kody, der er bare et eller andet, jeg ved ikke hvad det er, men jeg har et enormt antipati mod ham, han virker så modbydelig selv om han på overfladen fremstår lidt for perfekt.

Konerne irriterer mig egentligt også, selv om de fortæller om besværligheder og fordele osv, de virker så kuede og forsagte selv om de snakker og snakker. De giver mig alle sammen myrekryb.

Der sker lidt bag de fine kulisser :slem: http://hollywoodlife.com/2015/11/10/sis ... neak-peek/
0
The more I eat the butter I feel
Brugeravatar
Fillie
Kort karma: 612
Geografisk sted: Backsword
Likede indlæg: 2602

Indlægaf Fillie » 17. dec 2015, 14:51

Jeg synes, at flere af de landmænd, der har været med i programmerne, virker til at være nogle rigtig hjertevarme mennesker. At vi måske ikke har så meget tilfælles er en ting, men sådan en fyr som den kun 22 årige Søren kan jeg da lige se for mig om nogle år som en hyggelig og dedikeret ægtemand og far for et helt fodboldhold. Jeg tror, han har nogle gode værdier med hjemmefra i forhold til at være noget for sin familie, og så synes jeg, at han har et skønt humør, og at hans positive livssyn virker smittende. :lun:
1
"All you need is love."

- The Beatles
Brugeravatar
ShuruQ

Indlægaf ShuruQ » 17. dec 2015, 14:53

Dirtylittledevil skrev:
ShuruQ skrev:Jeg har INTET imod flerkoneri. Hvis det foregår inden for lovens rammer. Alt den slags skal være på plads. For en god ordens skyld.

Det var egentligt ikke det det skulle handle om, eller jo, jeg zappede nemlig fordi "En mand, 4 koner". De virker alle glade, så fred med det, går ud fra de lever som de ønsker. Men ham manden der, Kody, der er bare et eller andet, jeg ved ikke hvad det er, men jeg har et enormt antipati mod ham, han virker så modbydelig selv om han på overfladen fremstår lidt for perfekt.

Konerne irriterer mig egentligt også, selv om de fortæller om besværligheder og fordele osv, de virker så kuede og forsagte selv om de snakker og snakker. De giver mig alle sammen myrekryb.

Der sker lidt bag de fine kulisser :slem: http://hollywoodlife.com/2015/11/10/sis ... neak-peek/

:afro:.

Han minder mig faktisk lidt om Leo (Sussi og Leo) pga håret og i særdeleshed når han ((Kody) slikhår samlet i hestehale på fru Janelle's opfordirng :lol:.
0
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
ShuruQ

Indlægaf ShuruQ » 17. dec 2015, 14:56

Fillie skrev:Jeg synes, at flere af de landmænd, der har været med i programmerne, virker til at være nogle rigtig hjertevarme mennesker. At vi måske ikke har så meget tilfælles er en ting, men sådan en fyr som den kun 22 årige Søren kan jeg da lige se for mig om nogle år som en hyggelig og dedikeret ægtemand og far for et helt fodboldhold. Jeg tror, han har nogle gode værdier med hjemmefra i forhold til at være noget for sin familie, og så synes jeg, at han har et skønt humør, og at hans positive livssyn virker smittende. :lun:

Jeg tror du har helt ret ang. Søren.

Men de få minutter jeg så hvor jeg nåede at høre at moderen skulle være med til at læse de breve kvinderne havde sendt ham osv, det ville jeg som person være ked af at finde ud af at min måske kommende svigermor havde læst med. Det var på grænsen til det vamle for mig.
0
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 871
Likede indlæg: 11748

Indlægaf Dirtylittledevil » 17. dec 2015, 14:56

ShuruQ skrev:
Dirtylittledevil skrev:

:afro:.

Han minder mig faktisk lidt om Leo (Sussi og Leo) pga håret og i særdeleshed når han ((Kody) slikhår samlet i hestehale på fru Janelle's opfordirng :lol:.

Ja det hår der :nej:
0
The more I eat the butter I feel
Brugeravatar
Fillie

Indlægaf Fillie » 17. dec 2015, 15:00

^^ Det er en del af programmets setup, at landmanden skal kigge brevene igennem med venner og/eller familie. Og så ER Søren "mors dreng"; det lagde han slet ikke skjul på. :lol:
0
"All you need is love."

- The Beatles
Brugeravatar
ShuruQ

Indlægaf ShuruQ » 17. dec 2015, 15:04

Fillie skrev:^^ Det er en del af programmets setup, at landmanden skal kigge brevene igennem med venner og/eller familie. Og så ER Søren "mors dreng"; det lagde han slet ikke skjul på. :lol:

Der blev min uvidenhed i forhold til det program så lige blottet :genert:.

"Mors dreng" i for megen grad ville være et minus for mig, men det er det jo ikke for alle.
0
Brugeravatar
Fillie

Indlægaf Fillie » 17. dec 2015, 15:14

ShuruQ skrev:
Fillie skrev:^^ Det er en del af programmets setup, at landmanden skal kigge brevene igennem med venner og/eller familie. Og så ER Søren "mors dreng"; det lagde han slet ikke skjul på. :lol:

Der blev min uvidenhed i forhold til det program så lige blottet :genert:.

"Mors dreng" i for megen grad ville være et minus for mig, men det er det jo ikke for alle.

Mon ikke de fleste af os meget voksne kvinder har det sådan? :lol:
0
"All you need is love."

- The Beatles
Brugeravatar
vibbsen
Kort karma: 298
Likede indlæg: 3014

Indlægaf vibbsen » 17. dec 2015, 16:34

polavyk skrev:Tv2 har lavet en test, så man kan se, hvilken landmand man skal date (fra programmet vil jeg tro) Det behøver jeg ikke. Fik nærmest lede ved tanken. De mænd er altså på ingen måde, som de landmænd jeg kender. (men de er som min lidt ubegavede fætter, som er landbrugsMEDHJÆLPER... ikke landmand)

Smid lige et link...Jeg kan ikke finde den.....Og jeg er nødt til at finde ud af hvilken landmand jeg skal date :-D
0
JEG TÆLLER TIL 3...OG JEG TÆLLER ENNNNN...OG JEG TÆLLER TOOOOO
Brugeravatar
ShuruQ

Indlægaf ShuruQ » 17. dec 2015, 16:36

vibbsen skrev:

Smid lige et link...Jeg kan ikke finde den.....Og jeg er nødt til at finde ud af hvilken landmand jeg skal date :-D

Jeg fandt den også først efter ca. 17 forskellige googlesøgninger :afro:.

http://livsstil.tv2.dk/samliv/2015-12-1 ... al-du-date
0
Brugeravatar
vibbsen
Kort karma: 298
Likede indlæg: 3014

Indlægaf vibbsen » 17. dec 2015, 17:04

ShuruQ skrev:
Jeg fandt den også først efter ca. 17 forskellige googlesøgninger :afro:.

http://livsstil.tv2.dk/samliv/2015-12-1 ... al-du-date

Tak for ingenting....Jeg passer bedst sammen med Ole.....Tror ikke liiiige at jeg er swingerklub-materiale..... :lol: :lol: :lol: :lol:
2
JEG TÆLLER TIL 3...OG JEG TÆLLER ENNNNN...OG JEG TÆLLER TOOOOO
Brugeravatar
Spjaerten
Kort karma: 489
Likede indlæg: 1598

Indlægaf Spjaerten » 17. dec 2015, 17:12

Ham fra 1 mand og 4 koner minder squ da om Carl Mar :tie:
4
Tryk på * :slem:

Tilbage til "Generelt"