Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
sigge
Kort karma: 162
Likede indlæg: 2764

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf sigge » 22. dec 2015, 07:19

Jeg giiiider ikke at arbejde i dag.
1
Har du endnu ikke planlagt sommerferie? Hvad med en tur til Budapest? :sol:

Se min tråd i salgsforummet.
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1073
Likede indlæg: 7866

Indlægaf ShuruQ » 22. dec 2015, 09:26

Fiktive Hanne med toiletrullerne:

Jeg har netop i programmet Rig på rabat set en der IKKE var muslim købe over 700 ruller toiletpapir :-D.
3
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
Lurende Peber
Kort karma: 251
Geografisk sted: Langt ude
Likede indlæg: 2239

Indlægaf Lurende Peber » 22. dec 2015, 10:11

ShuruQ skrev:Fiktive Hanne med toiletrulle rne:

Jeg har netop i programmet Rig på rabat set en der IKKE var muslim købe over 700 ruller toiletpapir :-D.
Ring straks til PET. Det er jo et KLART tegn på radikalisering. :alien:
4
Registreret Gammel Gris :genert:
Brugeravatar
ShuruQ

Indlægaf ShuruQ » 22. dec 2015, 11:18

Lurende Peber skrev:

Hvem er det i USA? CIA eller :-D?
0
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
Ballademager
Kort karma: 486
Likede indlæg: 4916

Indlægaf Ballademager » 22. dec 2015, 12:24

ShuruQ skrev:
Lurende Peber skrev:

Hvem er det i USA? CIA eller :-D?

Svært at sige. Men du kan være ganske rolig, det går nok helt ad sig selv:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
1
Forstadskedelig :love:

I won't let it die
I can feel you when you're not around
When the night gets cold
We won't be alone
Brugeravatar
Hunkat
Kort karma: 178
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 4920

Indlægaf Hunkat » 22. dec 2015, 12:52

En bekendt på facebook beklager sig over at være blevet fyret fra sit job. Fair nok men det er så bestemt ikke første gang det er sket. Faktisk har jeg ikke kendskab til at denne person har varetaget et job som de ikke er blevet fyret fra til sidst.

Og helt ærligt, og det må man bestemt ikke sige, men jeg tror simpelthen ikke på at det er muligt at være så uheldig kun at blive ansat i firmaer hvor chefen er et total røvhul. Hvis man bliver fyret fra samtlige sine jobs (og som regel ganske hurtigt også) så er det altså ikke jobbet men medarbejderen. Og gu' er din fagforening ikke enig med dig. Hvis de var det så var de også gået ind i sagen. Der er ikke nogen sag.
4
I'm Richard, Chief Warlock of the Brothers of Darkness, Lord of the Thirteen Hells, Master of the Bones, Emporer of the Black, Lord of the Undead Mistress of Fire, and Mayor of a little village up the coast
Brugeravatar
ShuruQ

Indlægaf ShuruQ » 25. dec 2015, 21:18

Jeg kan ikke se Ellen Hillingsø uden at få en ubændig trang til at fjerne den der gevækst hun har ved næsen mere eller mindre med vold. Det kribler faktisk lidt :genert:.
11
Brugeravatar
Kommodedyret
Kort karma: 501
Likede indlæg: 3799

Indlægaf Kommodedyret » 25. dec 2015, 22:17

Det er ironisk så dårlige som nødhjælpsorganisationer er til patosretorik. Deres reklamer pisser mig så meget af at jeg mister lysten til at støtte.
8
Stop hoarding nuts, budgies! You don't even like them!
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Kort karma: 852
Likede indlæg: 12361

Indlægaf DetSorteCirkus » 26. dec 2015, 12:52

Jeg plejer virkelig ikke at være mistænksom overfor julehjælp, men Politikens historie om en familie på tre, hvor moderen arbejder 32 timer om ugen som sygeplejerske, og faderen er på SU, og hvor man trods dette og trods en husleje, der efter familiens eget udsagn "ikke er dyr", søger Julehjælp, undrer mig.

Siden ansøgningen er blevet godkendt, må der vel eksistere et økonomisk behov, men ja, jeg undrer mig alligevel, og hvis man sidder så hårdt i det, forstår jeg heller ikke, at man til to voksne og et mindre barn brænder 600 kr. af sit Føtex-gavekort på 700 kr. af alene på mad til juleaften.
2
Brugeravatar
Fyrst Eberhard
Kort karma: 310
Likede indlæg: 6888

Indlægaf Fyrst Eberhard » 27. dec 2015, 13:27

En MUS-samtale er et teaterstykke fremført at to mennesker, der lader som om at de interesserer sig for hinanden og for deres arbejdsplads.
8
Peace!
Brugeravatar
englishchannel
Kort karma: 123
Likede indlæg: 1378

Indlægaf englishchannel » 27. dec 2015, 15:02

Jeg er ven med en tidligere kollega på Facebook, der dagligt liker en masse billeder af attraktive kvinder, både kendte og ukendte. Hver eneste gang, han liker et billede af mig, bliver jeg vildt glad, fordi jeg ved, at han - i modsætning til min mor, mine veninder eller andre, der liker af sympati - kun liker billeder af konventionelt attraktive kvinder. Så føler jeg mig accepteret og inkluderet.

Det må man ikke sige, for det er jo virkelig patetisk at få et så stort selvtillidsboost af en tilfældig sønderjysk onanist i netundertrøje, der bruger sine dage på at se på billeder af Kim Kardashian og Mascha Vang. Men alligevel kan jeg ikke lade være med at blive smigret, når det sker :D
12
Brugeravatar
dykkersild
Kort karma: 149
Likede indlæg: 1863

Indlægaf dykkersild » 27. dec 2015, 15:18

Jeg får lyst til at fremprovokere en skænderi med visse personer i min svigerfamilie. Jeg vil aldrig nogensinde gøre det - men hold nu kæft hvor har jeg lyst til; at ikke bare puste til ilden, men tænde et fucking lejrbål og så få fortalt dem, hvor skide små og sølle mennesker de er.
1
Brugeravatar
dykkersild
Kort karma: 149
Likede indlæg: 1863

Indlægaf dykkersild » 27. dec 2015, 15:23

DetSorteCirkus skrev:Jeg plejer virkelig ikke at være mistænksom overfor julehjælp, men Politikens historie om en familie på tre, hvor moderen arbejder 32 timer om ugen som sygeplejerske, og faderen er på SU, og hvor man trods dette og trods en husleje, der efter familiens eget udsagn "ikke er dyr", søger Julehjælp, undrer mig.

Siden ansøgningen er blevet godkendt, må der vel eksistere et økonomisk behov, men ja, jeg undrer mig alligevel, og hvis man sidder så hårdt i det, forstår jeg heller ikke, at man til to voksne og et mindre barn brænder 600 kr. af sit Føtex-gavekort på 700 kr. af alene på mad til juleaften.

Jeg er helt enig - og de havde fået julehjælp tre gange uden problemer. Sætter "man" barren højt eller hvordan kan det lade sig gøre? Jeg så blot en lille familie som ikke havde så mange penge - men som havde valgt at hun skulle være på nedsat tid. Det forstår jeg slet, slet ikke og blev faktisk sådan lidt flov på deres vegne. Jeg kan pege på mange andre, der skulle have før dem. Men som han fornuftigt sagde; næste gang ville de ikke søge, for der var han færdiguddannet som ingeniør. Jeg håber sørme, at han får et job med det sammen.
0
Brugeravatar
DetSorteCirkus

Indlægaf DetSorteCirkus » 27. dec 2015, 16:53

adagio skrev:Den historie undrede jeg mig også over. Politiken havde en række af de historier hvor alle de andre handlede om folk der var endt i dårlige situationer med sygdom, misbrug eller lignende, og den studerende og sygeplejersken som har alle muligheder foran sig, stak godt nok noget ud i den gruppe.

Lige præcis, og i den forbindelse var det jo interessant at konstatere, at faderen også selv havde følt, at de måske ikke lige passede ind i målgruppen for julehjælp.
0
Brugeravatar
DetSorteCirkus

Indlægaf DetSorteCirkus » 27. dec 2015, 17:00

dykkersild skrev:
DetSorteCirkus skrev:Jeg plejer virkelig ikke at være mistænksom overfor julehjælp, men Politikens historie om en familie på tre, hvor moderen arbejder 32 timer om ugen som sygeplejerske, og faderen er på SU, og hvor man trods dette og trods en husleje, der efter familiens eget udsagn "ikke er dyr", søger Julehjælp, undrer mig.

Jeg er helt enig - og de havde fået julehjælp tre gange uden problemer. Sætter "man" barren højt eller hvordan kan det lade sig gøre? Jeg så blot en lille familie som ikke havde så mange penge - men som havde valgt at hun skulle være på nedsat tid. Det forstår jeg slet, slet ikke og blev faktisk sådan lidt flov på deres vegne. Jeg kan pege på mange andre, der skulle have før dem. Men som han fornuftigt sagde; næste gang ville de ikke søge, for der var han færdiguddannet som ingeniør. Jeg håber sørme, at han får et job med det sammen.

At de havde fået hjælp, mens begge læste, kan jeg egentlig godt forstå. Moderen var blevet færdig i januar, så det her var første jul med højere indkomst.

Jeg synes, at man hvert år hører, at mange ansøgere bliver afvist, og at man lige så godt kan lade være med at søge, medmindre man er enlig forsørger på SU, dagpenge eller kontanthjælp eller som tilhører lavindkomstgruppen eller er en børnefamilie, hvor begge er på kontanthjælp eller SU, og derfor undrer det mig, at denne familie overhovedet har kunne få julehjælp.
0

Tilbage til "Generelt"