Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Animi
Kort karma: 311
Likede indlæg: 5764

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Animi » 20. dec 2015, 22:23

ShuruQ skrev:Så et gammelt klip med Gitte Hænning hvor hun synger "Giftes med farmand".

Sangen er jo ganske uskyldig men det slog mig lige hvad nogle af de der råber "far i bad med barn = pædofili" mon kunne få ud af den :gruble:?

Vil dog lige indskyde at selvom jeg ved den er uslyldig og ikke sætter lighedstegn så har den sang altid lydt forkert i mine ører eller nærmere lyder det uheldigt :genert:.

Haha, denne her snak minder mig om, at jeg i år har set den første Pyrus julekalender med min niece. Jeg har ikke set den siden jeg var lille, så det er først nu det går op for mig hvor forkert og småulækkert det egentlig er, at Bertramsen er lidt småforelsket og lægger an på Josephine før de finder ud af at de er far og datter :lol2: Gad vide hvad de dog har tænkt på dengang
3
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 940
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 8517

Indlægaf 2SHY » 21. dec 2015, 06:54

Julen skal bare overståes. Fint at andre storelsker det, men nøj hvor jeg glæder mig til det er ovre
4
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7794

Indlægaf ShuruQ » 21. dec 2015, 08:21

2SHY skrev:Julen skal bare overståes. Fint at andre storelsker det, men nøj hvor jeg glæder mig til det er ovre

Prøv at være muslim og sig det samme :lol:.

Så er du ude på og afskaffe julen generelt.

Men jeg stemmer altså i koret. Det er ikke så slemt i år, fordi jeg har mine sønner en hel uge :banan:, så jeg skaæ bare nyde dem. Men ikke fordi det er jul, bare fordi de er her.

Jul og nytår skal "overståes" så alt og alle kan blive normale igen.
0
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 940
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 8517

Indlægaf 2SHY » 21. dec 2015, 08:30

ShuruQ skrev:
2SHY skrev:Julen skal bare overståes. Fint at andre storelsker det, men nøj hvor jeg glæder mig til det er ovre

Prøv at være muslim og sig det samme :lol:.

Så er du ude på og afskaffe julen generelt.

Men jeg stemmer altså i koret. Det er ikke så slemt i år, fordi jeg har mine sønner en hel uge :banan:, så jeg skaæ bare nyde dem. Men ikke fordi det er jul, bare fordi de er her.

Jul og nytår skal "overståes" så alt og alle kan blive normale igen.

Ja jeg kan lige forestille mig det :( Men for mig er julen bare forbundet med rigtig meget "øv" og i år er der bare så meget der presser sig på. Generelt er december en måned hvor jeg synes folk dør på stribe, der er begravelser, sygdom, hospitalsbesøg og folk der pludselig mangler. Og så hjælper det ikke at der holdes julefrokost og man er unormal hvis man ikke deltager og så skal man gå med dårlig samvittighed over at man har et andet behov og mere brug for ro og eftertænksomhed.

Nytår glæder jeg mig dog til :) Men det er også fordi jeg har fundet en måde at fejre det på som er på mine præmisser (staveplade) og som jeg føler mig rigtig godt tilpas med. Jeg elsker at fejre nytår på debatten :lun:
1
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:
Brugeravatar
HappyQ
Kort karma: 112
Geografisk sted: Helsingør
Likede indlæg: 763

Indlægaf HappyQ » 21. dec 2015, 08:30

Moxy-lady skrev:Denne her artikel bekræfter alle min fordomme om DF'ere. Jeg har en fornemmelse af at artiklen er skrevet for at gøre lidt nar af hende som artiklen starter med at interviewe. Gud hvor er hun dog karikeret og et sølle menneske.
Og så bliver jeg ved med lige at skulle kigge en ekstra gang på det der kalenderlys der er placeret meget tæt på uheldigt på første billede.

http://politiken.dk/udland/fokus_int/Fl ... -paafugle/

Var det ikke hende, der fik sin juleglæde ødelagt af den indsamling til flygtninge, lige som de skulle høre Søren Banjomus. :-D
0
23-06-16 :love2:
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Kort karma: 772
Likede indlæg: 10277

Indlægaf DetSorteCirkus » 21. dec 2015, 08:35

HappyQ skrev:
Moxy-lady skrev:Denne her artikel bekræfter alle min fordomme om DF'ere. Jeg har en fornemmelse af at artiklen er skrevet for at gøre lidt nar af hende som artiklen starter med at interviewe. Gud hvor er hun dog karikeret og et sølle menneske.
Og så bliver jeg ved med lige at skulle kigge en ekstra gang på det der kalenderlys der er placeret meget tæt på uheldigt på første billede.

Var det ikke hende, der fik sin juleglæde ødelagt af den indsamling til flygtninge, lige som de skulle høre Søren Banjomus. :-D

Nej, det er desværre to forskellige personer. Ellers praktisk hvis så meget nedernhed kunne være samlet et sted.
4
Je suis un tableau noir.
Brugeravatar
HappyQ
Kort karma: 112
Geografisk sted: Helsingør
Likede indlæg: 763

Indlægaf HappyQ » 21. dec 2015, 09:20

DetSorteCirkus skrev:
HappyQ skrev:

Nej, det er desværre to forskellige personer. Ellers praktisk hvis så meget nedernhed kunne være samlet et sted.

Ja tænk det kan fordeles på flere, hvor har danskerne forandret sig :trist:
0
23-06-16 :love2:
Brugeravatar
Urtekussen
Kort karma: 356
Likede indlæg: 2714

Indlægaf Urtekussen » 22. dec 2015, 05:56

...
Senest rettet af Urtekussen 26. dec 2015, 10:14, rettet i alt 1 gang.
0
200 kg i bænkpres?
Prøv med 4,8 kg i kussepres :deer:
Brugeravatar
sigge
Kort karma: 117
Likede indlæg: 2146

Indlægaf sigge » 22. dec 2015, 07:19

Jeg giiiider ikke at arbejde i dag.
1
Brugeravatar
ShuruQ

Indlægaf ShuruQ » 22. dec 2015, 09:26

Fiktive Hanne med toiletrullerne:

Jeg har netop i programmet Rig på rabat set en der IKKE var muslim købe over 700 ruller toiletpapir :-D.
3
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
Lurende Peber
Kort karma: 216
Geografisk sted: Langt ude
Likede indlæg: 1992

Indlægaf Lurende Peber » 22. dec 2015, 10:11

ShuruQ skrev:Fiktive Hanne med toiletrulle rne:

Jeg har netop i programmet Rig på rabat set en der IKKE var muslim købe over 700 ruller toiletpapir :-D.
Ring straks til PET. Det er jo et KLART tegn på radikalisering. :alien:
4
Registreret Gammel Gris :genert:
Brugeravatar
ShuruQ

Indlægaf ShuruQ » 22. dec 2015, 11:18

Lurende Peber skrev:

Hvem er det i USA? CIA eller :-D?
0
Brugeravatar
Ballademager
Kort karma: 355
Likede indlæg: 3526

Indlægaf Ballademager » 22. dec 2015, 12:24

ShuruQ skrev:
Lurende Peber skrev:

Hvem er det i USA? CIA eller :-D?

Svært at sige. Men du kan være ganske rolig, det går nok helt ad sig selv:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
1
Forstadskedelig :love:

I'll never know what I'm capable of, if I don't go where I'm scared to be lost...
Brugeravatar
Hunkat
Kort karma: 132
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 3339

Indlægaf Hunkat » 22. dec 2015, 12:52

En bekendt på facebook beklager sig over at være blevet fyret fra sit job. Fair nok men det er så bestemt ikke første gang det er sket. Faktisk har jeg ikke kendskab til at denne person har varetaget et job som de ikke er blevet fyret fra til sidst.

Og helt ærligt, og det må man bestemt ikke sige, men jeg tror simpelthen ikke på at det er muligt at være så uheldig kun at blive ansat i firmaer hvor chefen er et total røvhul. Hvis man bliver fyret fra samtlige sine jobs (og som regel ganske hurtigt også) så er det altså ikke jobbet men medarbejderen. Og gu' er din fagforening ikke enig med dig. Hvis de var det så var de også gået ind i sagen. Der er ikke nogen sag.
4
I'm Richard, Chief Warlock of the Brothers of Darkness, Lord of the Thirteen Hells, Master of the Bones, Emporer of the Black, Lord of the Undead Mistress of Fire, and Mayor of a little village up the coast
Brugeravatar
ShuruQ

Indlægaf ShuruQ » 25. dec 2015, 21:18

Jeg kan ikke se Ellen Hillingsø uden at få en ubændig trang til at fjerne den der gevækst hun har ved næsen mere eller mindre med vold. Det kribler faktisk lidt :genert:.
11

Tilbage til "Generelt"